-
Мнения
9 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно JEÐI
-
Ранг
Начинаещ
-
Имаше 2 сивика , но шоуто правеше Скайлайн-а на Промод .
-
Прав си че зависи от стила на каране и от свикването към една кола , пък и сивика е с по малък литраж.Абе и аз я карам с 50 на 5-та , ама по ми е тръпка при изпреварване от 80 -90 да бутна 4 или в тежки случаи 3-та , че да не се застоявам много зад колата, пред мен
-
Ако разрешите да споделя и аз за каризмата , карам такава но 1.8 мАтор , 115 к.сСъс 1.6 са идентични . скоростните кутии са еднакви - на рено , но въпреки това са сполучливи и в повечето случаи не създават проблеми .Като се има в пред вид че на моята си и паля джапанките редовно .Карал съм и 1.6 мотора и не е като да не върви 200+ км/ч ги хваща .Човека на когото е, кара сивик икономичния В-ТЕК пак 90 коня , но казва че каризмата върви доста повече .
-
Ами предполагам ще береш ядове ако си само с тези диоди, и без къси светлини.В закона мисля пише изрично : къси светлини!То и само на халогени не е разрешено.
-
Погледни по капака , на тъмно дали искрят много кабелите. Т.е. гледаш дали има сияние около кабелите , подаваш рязко газ и пак гледаш за сияние. Може изолацията на някой от кабелите да е с понижено съпротивление или да има пробив .
-
Възможно е да е вътрешно каре.Аз имам същия проблем и все още не съм установил със сигурност какво е.Но най вероятно е карето, но за да се разбере да ли е от него пак се искат кинти за подмяната му
-
Благодаря за инфото Доста се рових из нета за тези протоколи но , много малко има писано, докато за ОBD II има доста софт доста неща понаписани .
-
Здравейте на всички !Карам митсубиши , но много уважавам Хонда като коли! Колега Informer , имаш дълбок поклон от мен за творението ти ! И един въпрос , ако може: Има ли възможност въпросния проект , да стане съвместим с ЕКУ-то на митсубиши? До колкото знам на моята каризма ( 95г.) е с JOBD протокол , но не съм 100% сигурен.