Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.02.2025 in Мнения

  1. 2 точки
    Там от решаващо значение са гумичките под шайбите на гайките за капака, ако не са сменени с нови теча може и да си остане въпреки новата гарнитура. Момента на стягане дори и да го спазиш, шайбата под гайката отива до ограничителя и те това е, но отдолу под шайбата, гумичката ако е стара, удървена и сплескана не упражнява достатъчния натиск на капака върху основната гарнитура и теча след време е готов. Силикон се слага мъничко само в четири точки където са снадките с предния и задния капаци, местата се виждат и се усеща леко ръбче като прекараш с пръст или нокът, предварително се почистват и обезмасляват добре контактните повърхности на капака и главата където ляга гарнитурата. Ако гарнитурата ще е автърмаркет по добре да е Виктор рейнц, и Елринг става но се удървя по рано и задължително се сменя при всеки реглаж, оригиналната си е класика и моите наблюдения са че си избива стотинките защото изкарва 2 - 3 реглажа. Може капака да се провери на някаква равна повърхност за изкривявания но трябва някой да е издевателствал сериозно върху него за да се изкриви, добре е да се огледа и за подбитости по повърхностите на капака и главата.
  2. 1 точка
    Благодаря колеги, гумичките с шайбите също са нови, натегнах ги до 12нм но повече не смея че и шпилка съм късал и сменял, като се пооправи времето ще направя още един опит с оем гарнитура и ще споделя какво се е получило... Малко в страни от темата, колата я карам вече 146 000 километра на газ, като от 105 000километра не беше правен реглаж на клапаните, до 60 000 километра нямаше отклонения в изпускателни/всмукателни клапани 0.30/0.25, сега 105 000километра от последния реглаж всмукателните бяха отново в норми, изпускателните бяха на 0.15, някой минаваха на 0.20 , нямаше проблеми с работата на колата преди реглажа, отворих я профилактично покрай гарнитурата. Колата се кара предимно извънградско но рядко я карам с високи обороти освен при изпреварване -100 първокласни пътища, 120-130 магистрала и рядко разтривки до повече, газовата е романо антонио без довпръскване на бензин и омаслители.
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Дай да не цапаме темата, че отплесването сигурно ще е дълго. За таквиз случаи е "Да обсъдим и другите марки".
  5. 1 точка
    Добър вечер на всички. До тук стигнах , ще се опитам тези дни да го вкарам в колата и да се запали.
  6. 1 точка
    Аз да докладвам, дойде времето за смаяна на задния десен амортисьор, колата зае поза, изравни се спрямо пътя и спря да ходи на дясно. Преди смяната(както бях писал по горе), в задните арки имаше 3см. разлика във височината, а предните 1.5см.,изобщо цялата кола беше увиснала на зад и на дясно.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...