Jump to content
Guest d15b2

Сивик и ел.стъкла

Recommended Posts

Guest d15b2

мисля че при всички сивици го има този проблем, стъклото се движи много измъчено, и машинката издава много жални звуци. Мисълта ми е може ли да се направи нещо по въпроса. Забелязах че като я измия на автомивката стъклата се движат идеално, може би трябва да се смаже нещо...... :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mba

графитна паста. има я в специализираните магазини. тя не уврежда гумите по които се движи стъклото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

М да... И при мен го има тоя проблем. Оказа се че стъклото запира в долната част на оплътненията които го държат отстрани. Трябва да се свали кората и тогава да се намаже. Ако някои открие къде има такава грес да се обади!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Бих ви препоръчал просто силиконова смазка - има я например тукESHOPАз използвам и един спрей на МОТИП - силиконов, за уплътнения, люкове и прочие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mba

парадоксе това не е грес! джейми е прав - може и с тези спрейове, но графитната паста е по -дълготрайна.

Редактирано от mba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Аз имам сивик вече 2-ра година, а той самият е на около 10 год. и никога не съм имал подобен проблем, смажи си машинката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Здравейте. Аз също имах този проблем. До вчера. Намерих такава смазка вкъщи- на баща ми вероятно. :unsure: Оказа се, че била специална и издаржала на пара, вода и т.н. Стъклата станаха като нови. Чак не очаквах да има такъв ефект :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Я кази къде сложи смазка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8
:rolleyes: Еми, сваляш корите и най-лесно според мен със спринцовка слагаш в уплътненията където върви самото стъкло. По същия начин и в рамката нагоре. Абе -от край до край, от двете страни. И като се разработи 7-8 спускания и качвания, забравяш!Хубаво е, ако не са ти почиствани машинките да се разглобят измият с бензин и гресират. Тогава стават и много по-тихи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eftimov

всичко ок...ама като свалиш кората пак ламарина, зад нея моторчето.аз се опитах да смажа уплътненията с неква течна грес. ама след 2-3 дена пак същото.утре ще пробвам с стандартната грес да го омажа целия че ми писна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Не трябва да е с обикновена грес. Хора, купете си графитна или силиконова смазка. Само тя запазва качествата на гумата и смазва дълготрайно. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Има всякакъв вид смазка, но ако е силиконова ще падне бързо, удачно е графитната или не толкова течна смазка.Предлагам ти така или иначе ще сваляш кората, развий и машинката, внимателно овори капака, да не изкочи ролката с жилото. Не я мий с бензин или каквото и да било, освен ако не е трагична. После смажи обилно, но не я задръствай. Затваряш, смазваш самото жило(най добре с пръсти, с отверка не е качествено) и накрая смазваш допълнително колелата, по които въврви жилото(доколкото могат да се достигнат), както и водачите, по които върви стъклото.Ако си двувратка, логично е стъклата да вървят по тежко отколкото при 4вратките(забелязан ефект от опит).Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Martinez

Тъй като имам същия проблем на Акорда, потърсих графитна смазка. Оказа се, че се продават във всеки авто магазин - една тубичка аз си я купих за 1.40 лв :rolleyes: Ще пробвам какво ще стане с тази смазка и ще ви осведомя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има този проблем на всичките стъкла.Но най-големия ми проблем е стиклото на шофьорската врата, самото стикло излиза от оплътнението и не се затваря добре, а ако случайно не излезе то отгоре в ъгъла остава пак малко разстояние и от там флиза вода.Кажете ми какво да правя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли вероятност да се смаже добре с глицерин? аз си мажа с него гумените уплътнения на вратите през зимата да не замръзват

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това си е глобален проблем и не е само при сивиците :whip: моя шоферски джам също не се затваряше , но не се сещам какво направих и почна да се затваря :lol: ... смазка трябва , но проблема е и в деформацията на корите ... едното уплътнение не подпира джама ,а другото го притиска твърде силно ... джама не си ходи в канала и т.н. като измисля свястно решение ще пиша много по въпроса :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи пробвах да смажа с глицерин каналите и се получи, снех стъклото до долу и с една спринцовка вкарах в предният и задният канал глицерин от край до край, разкарах стъклото 2-3 пъти и от начало нямаше ефект но след 30м. тръгна като ново, да видим до кога :whip:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

1 седмица докато изсъхне глицерина :whip: при мен беше така ... после е по-зле от преди :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest plams

Побвах с глицерин в самото начало, ефекта е добър, но краткотраен :worthy: , после вярно е по-зле и от преди!!! Сега ще потърся графитната "смазка", и ще смажа яко докъдето стигна!!!Благодаря за мненията!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest marcinqra

Kъде в софия има такава смазка!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Това със смазването е добре като за начало. Обаче има регулиране на самото в две посоки ако не се лъжа. Ако е поизбягало от там ще трябва да си поиграете.Мен като ми счупиха стъклото си ограх бая докато му уцеля позицията, а също така има и е4дна пружина която помага за това да се вдига по лесно с времето умората в материала си казва своето и се налага да се смени тази пружина и тръгва пак по старо му!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...