Jump to content
ijp_cor

Тежко палене на CR-V RD1 128 k.c.

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, Проблемът е следния:когато сляза сутрин да тръгвам за работа пали много тежко, въртя по три пъти за 5-6 секунди докато да запали. Може и ако задържа повече да запали и от първия път, но трябва да въртя доста. Вечер като си тръгвам от работа положението е същото. Ако примерно я паля след 2 часа престой, пали от 1/4 без никакви проблеми. Когато запали сутрин след цяла нощ или цял ден престой в началото оборотите са ниски и нестабилни, като след 5-10 секунди се стабилизират около 1500, както е нормално като е студена. Няма значение дали е зима или лято еднакво се държи, нов акумулатор и започна да сдава багажа вече с това тежко палене.Мерки, които съм предприел към момента, но без успех: 1.понеже имам газов инжекцион - първо почистих бензиновите инжектори с ултразвук за да съм сигурен, че няма проблеми със запушени инжектори; 2.почистих електромагнитния клапан за тихите обороти; 3.смених свещите с нови Denso Iridium Touch; 4.смених палец и капачка; 5.проверено налягане на бензиновата помпа.Поръчах и чакам кабели за свещите NGK.Идеи или някой да е страдал от този проблем?

Редактирано от ijp_cor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ как пали пробвал ли си ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не мога да я паля принудително на газ, на газ минава след като достигне 35 градуса. Газовата ми е BSM.

Редактирано от Dragi4
Не цитирайте предходното мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега правил ли си реглаж на клапаните, защото моята беше така и даже сутрин гаснеше не можеше да работи на тихи обороти, докато позагрееше трябваше да си държа крака на газта.След като си регулирах клапаните всичко се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега така като чета все едно описваш моя проблем от преди 3 месеца.Аз съм със същата газова. При мен се оказа мембраната на изпарителя. Пуска през вакуума, пълни колектора и се дави с бензин и газ при по голям престои.Пробата е елемнтарна.Успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

и при мен така се беше получило,пробвай вечер като се прибереш да врътнеш кранчето на бутилката.

Редактирано от Dragi4
Не цитирайте предходното мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата misho crv!Проблемът се оказа абсолютно същия, теч от изпарителя и пълни колекторите с газ и я дави, като престои повече време!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...