Jump to content
Guest blueeye

Хидравлика за волана

Recommended Posts

Guest blueeye

Здравейте,Мисля да сменям хидравличното масло на волана.Колата е Сивик седан '92 г. 15Б2 дв.Въпросите са:1. Какво масло да взема?2. Колко ми трябва за смяната?3. Може ли да се ползва друго освен Хонда?4. Цената 28 лв./л. в Бултрако нормална ли е?5. Има ли нещо особено при смяната, тънкости някакви?Блгагодаря на отзовалите се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Zenko
Отговорено (Редактирано)

Цялата система ти събира 0,8л-в аутодата дават да сеналива Хонда РАS,но аз моята съм а нажулкал с Българското ATF за хидравлики нама дертове-но това си е моята кола и ако искам и вода ша и налея.За да исто4иш цялата система на хидравликата трябва да отвиеш изходящия холендар(марку4)на помпата които отива към реиката,от дветв страни на холендара има по една дефтунга-гледаи да не ги потулиш щото после пак 6а тря да ги сложиш там.Пусни марку4а ниско да се изпразни и реиката.след туи обратни ред.Заиваш холендара на мястото му-да не забравиш дефтунгите-стягаш нормално.Наливаш новата те4ност( която си си избрал)до горе.Палиш колата,помпата ще поеме те4носта ,след туи доливаш колкото е необходимо-по щеки4ката-ииииии запо4ваш да въртиш волана наляво и на дясно ,но не до плътно краино да не тормозиш помпата докато се обезвъздошава,ще 4уе6 първона4ално гаден свирещ звук от помпата,ама няма страшно туи е щото има въздух,като из4езне тоя гаден звук,ве4е можеш да напънеш малко в ляво и дясно за да доиз4исти,като млъкне напълно гасиш проверяваш нивото на те4носта и си готов.Ако от тук разясненото ти стана ясно около 40% по добре не се захващаи...............А междо другото просто от любопитсто,що ша я сменяш тая те4ност???

Редактирано от Zenko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blueeye

Нарочил съм я да я сменям по 2 причини.1. Съмнявам се дали изобщо е сменяна от както е кола2. Последната зима докато е студено волана е тежък (преди не беше така). Случи се на няколко пъти в големите студове, като запали да дръпне силно волана вляво, та трябва да се държи здраво докато разкара малко течноста.Сега няма проблем, ама зимата пак ще дойде :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Zenko

Тая зима съм размразявал реиките на два Опела и един Фолсваген,със скъсани маншони на реиката,и като се напълнят с вода и замръзва-волана става като камак-като размрази и няма дерт,та провери маншоните,но ти щом искаш сменяи я те4носта-успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stoian_R

Наскоро и аз мислих да го сменям обаче се оказа че това масло не се сменя просто ако има нужда от доливане го долей и си готов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lud fen

моят съвет е ако си решил да сменяш маслото отиди в сирвиз специализиран или не толкова ама там си продават масла различни видове и марки - квото сакаш - имат една машинария дето ти вкарват една сонда в казанчето на хидравликата или през щеката на двг зависи кое сменяш - твоята задача е да запалиш колата и даврътнеш ляв и десен и после цъкай с език .... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Olmy

Маслото трябва да е препоръчваното от Хонда. Води се Хонда РАS или Хонда PSF-V (Power Steering Fluid). 28 лева е нормална цена. И аз се съмнявах дали изобщо е сменяна от както е кола и след като я смених това което изтече от системата на цвят няма нищо общо на цвят с новото масло да не говорим за качествата му. Маслото се сменя по малко по друга и по проста процедура без да е необходимо да отвиващ изходящия холендър, защото може да си създадеш впоследствие главоболия от течове.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

И аз знам, че не се сменя, само се долива, ако е нужно. Нормално да е тежък волана при тръгване в студено време - това го има засегнато в друга тема...оопс май е малко старичка темата ама нищо повти навреме се включих :hondarulez:

Редактирано от Stef

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o©


Понеже някой от Модераторите ми изтриха попитавнето,
а пък за мен е важно, че даже и цялата тема го пускам пак
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=10688


Пич ако сложиш друга течност освен оригиналната ще и е====== майката на хидравликата 100процента сигура Не слушай никой ако ти говори друго защото в най скоро време ще извиеш но ТУУ ЛЕЙТ


Добре ве аз съм досипал около 100-тина милилитра фатално ли е,
ако е да ходя да продухам системата и налея Хондовско, ако може
някой сблъскал се вече с тоя проблем да се изкаже а не напосоки :)

Аз си сипах на мойта пак некаде 100/150 грама и си карам така 1 година. си4ко сие ОК. По важно е да има отколко да няма!


!!! Наистина ли е фатално да се кара с досипано неригинално хидравлично масло !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз долях хидравлична течност марка Репсол, около 150гр. но волана ми стана по-твърд от преди...кофти ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bat_gogo

защо тия дертове?! Ако нещо ви съмнява хидравличното масло и ли просто вие хрумнало да го сменяте, направете го, най - добре с оригинално масло на хонда, така или иначе това е процедура която се прави рядко , тъй че няма да ви струва скъпо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...