Guest icho #1 Публикувано 27 Декември, 2005 HONDA - LogoНа два пъти виждам такава колица.Проверих и в Българския сайт и в техния си ,но така и неможах да видия нищо за тази колица.Някой да може да помогне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Honda-Z #2 Отговорено 27 Декември, 2005 Заповядай!Иначе наистина рядко срещан екземпляр Имаше неотдавна една врачанска на добра цена в мобилето. Лично на мен модела ми е направил впечатление в това, че често заема челните позиции на разни класации за качество през годините Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest icho #3 Отговорено 27 Декември, 2005 БлагодаряСамо незнам защо има такъв разход(в града) тази малка колица? !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BAlexandrov #4 Отговорено 27 Декември, 2005 Благодаря Само незнам защо има такъв разход(в града) тази малка колица? !!! <{POST_SNAPBACK}> Мисля, че и идва твърде слаб двигателя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #5 Отговорено 28 Декември, 2005 Общо взето си е недолюбван модел това. Като цяло е доста старо като модел (за Япония се появява още през 1995-а година във вариант 3 и 5 врати), а в Европа чак 99-а година и се появява във вариант само 3 врати; предлагала се е докато излизна JAZZ-а (наричан FIT за японския пазар) - т.е. за европа Лого-то имаше "живот" само около 2 години. И като цяло автомобила си е малко.... "демоде" - нито дизайна (екстериора бива, но интериора е посен като пенсионерска чорба - един Сивик 4-а ген. изглежда по-луксозно и с по-съвременни форми и дизайн), нито пък от техническа гледна точка (предно окачване - Макферсън, за Европа е предлаган с един единствен мотор който си е доста слаб - 1,3 8 (ОСЕМ) клапана и изкарващ само 65 коня, а разхода го виждате че не е никак миниатюрен) НЕ изглежда като кола модел 99-а година. Просто, Хонда искаха да направят заявка с модел за ЕВРОПЕЙСКИЯ пазар, по-нисък клас от Сивика, може би да предразположат клиентите към излизащия към 2001-а година JAZZ, но като че ли LOGO-то което си беше както вече споменах разработка-модел на 4 - 5 години вече... като че ли не беше най-умния ход в случая ! А и честно казано, цената и (поне за България) не беше въобще от най-изгодните. Точни цени непомня вече, но като цяло колата си беше доста по-скъпа от едно Пежо 206 или Тойота Ярис (които излезнаха по същото време на пазара, а честно казано си бяха повече коли) Поне за Българския пазар говоря, на запад незнам дали е била също толкова скъпа. Иначе колата може и да си е добра, нищо лошо не казвам (просто споменах по-горе факти !!! ), Tino имат такава и нека сподели опит и впечатление. PS: премествам темата в ОБЩИ ДИСКУСИИ тъй като точно там и е мястото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest slus4o #6 Отговорено 28 Декември, 2005 Единствения + на този слабичък двигател е високия НМ още при 2500 об/м което за бензиново чедо е добре! !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest icho #7 Отговорено 28 Декември, 2005 ОК мерси и сори за мястото на темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Tino #8 Отговорено 29 Декември, 2005 Колата за бъгарските пътища е перфектна За 140 000 км из България ще трябва да сменим по окачването само тампони на разпределителната щанга Вози по-меко от сивик-а и по-твърдичко от шътъл ( примерно ).Висока е , и много мъничка и перфектна за софииските улици Интериора на мене ми харесва и не е скучен или остарял ( имайки предвид сегашните интериори на вече предпоследния сивик ) , наистина не е много удобна за пътниците отзад , пък и за този който му се налага да дръпне седалката си напред за да има все пак някакво място този отзад.Аз съм 180 см някъде и с дръпната седалка най-докрая няма никакво място за някой отзад ( за краката му ).На дълъг път 300+ км се уморява гърба ми или 100+ км в София ( за ден ) .За разхода не съм погледнал колко й дават , но в момента от пълен минимум съм сипал 20 лв бензин и километража показва 140 км и имам за още около 20, с нормално каране в софийските улици На дълго разстояние съм минавал 220 км с 20 лв бензин , но при средна скорост 90 По магистралата с постоянна скорос 120-130 км с половин литър повече Изключително пъргав двигател , но на ниски обороти , на високи обороти е тромава ( но все пак не е състезателна кола ) Максимална скорост е 180 км/ч , но е желателно да не се поддържа повеце от 1-2 мин , също така не е желателно , защото самия двигател не смогва да се движи с постоянна скорост 160 км , 140 е лимита.Така един път поддържах половин час около 160-170 и на следващия ден след зареждане на петрол едната дюза отказа и замина ( 400 лв оригинална от Бултрако , нямаше от къде другаде ) , така че не знам дали от скоростта или от некачествен бензин се получи прекъсване на игличката Външния вид на мене ми харесва , привлекателна кола е Отпред прилича ( или е копие ) на сивик 6-та генерация , а отзад е чист Шътъл 3ген ( ако считаме сивик шътъл за 1-ва ).Това е , ако искате още някаква информация питайте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #9 Отговорено 29 Декември, 2005 или Тойота Ярис (които излезнаха по същото време на пазара, а честно казано си бяха повече коли) <{POST_SNAPBACK}> возил съм се в на тино колата, не изглежда зле интериора - зависи човек какво очаква, за слязъл от мерцедес сигурно ще е кофти, но на мен ми хареса. въпреки че е леко постен, ама аз и без това не си падам по екстри. все пак колата е най-ниския клас. но наистина проблема и е лютата конкуренция между европейските производители точно в ниския клас. а и яриса се намеси много злобно. а яриса е кола от друга планета в сравнение с тази хондичка, 1.3 VVTi, и е по-икономична, по-просторна вътре въпреки че е по-компактна отвън ... но пък за това цените на лого-тата 2ра ръка са доста ниски и приятни! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord6 0 #10 Отговорено 9 Август, 2007 Искам да подема тази тема, защото сестра ми смята да си купува нещо мънинко за в града. Харесала си е Корса C, но се мъча да я разубедя да си вземе нещо японско. Днес случайно попаднах на едно Лого, което ми се стори перфектно, но ме смущава това че този модел се среща рядко, което ме навежда на мисълта че частите няма да се намират лесно.Тя е шофьор без стаж и сигурно ще и се налага да купува едрогабаритни неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #11 Отговорено 9 Август, 2007 Искам да подема тази тема, защото сестра ми смята да си купува нещо мънинко за в града. Харесала си е Корса C, но се мъча да я разубедя да си вземе нещо японско. Днес случайно попаднах на едно Лого, което ми се стори перфектно, но ме смущава това че този модел се среща рядко, което ме навежда на мисълта че частите няма да се намират лесно.Тя е шофьор без стаж и сигурно ще и се налага да купува едрогабаритни неща. Колега , от опим мога да ти кажа , че едрогабаритните неща ( брони предполагам имаш предвдид ) са изключително гъвкави и не чупливи Просто имат ненормална гъвкавост При катастрофа с около 5-10 км/ч в задника на москвич ( от тези по-старите ) последсвията за москвича са огъната броня ( метална ако някой не знае ) и ламарини На Логото - номера се огъна , а на бронята й няма нищо За задната се отнася също , просто са измислени при по-сериозен контакт да изкачат от щипките , а и са от добрата пластмаса - търпи заваряване Отностно части по окачване и т.н. мисля , че вече има в добре заредените магазини , в Бултрако мисля , че също не бяха на кой знае каква цена Ако сестра ти е ниска , просто това е перфектна кола за жена Вози 10 пъти по-меко от корса ( колегата има такава и му се отщява като кара цял ден Логото и после вечерта се прибира с корсата си до тях ) За 160 000 км вече , ще сменим както съм писал по-горните неща + ламбда сонда за съжаление няма алтернатива освен втора употреба от блъснато лого или друг хонда двигател използващ същата - 500 лв май беше Кажи й на сестра ти , че Логото е нейната кола и вземе ли Корсата , само ще я е яд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове