Jump to content
Ivo Koynov

А сега де: светна Srs-лампата и клаксона спря да работи?

Recommended Posts

Привет,Някой имал ли е този странен проблем: един ден безпричинно лампатa за SRS-a започна да свети, като едновременно с това клаксона престана да работи?! :) Опасявам се, че се касае за някакъв механичен проблем, а не само за генерирана грешка в ECU-то. Някакви идеи и предложения? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни Аирбега на волана като развиеш двете болтчета които го държат странично на волана. Просто огледай волана от задната страна и ще видиш капачките. Като освободиш Аирбега виж вътре буксите неще да не е прекъснато. И за двете са там и щом и двете са ти направили проблем едновременно преполагам, че проблема е по буксите във волана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе има една кръгла гадост "Cable reel", към която отиват кабелите на airbag-a, а сигурно и на клаксона. Тя е точно между волана и пластмасите на лостчетата за мигачите и чистачките. Като извадиш волана се вижда.Това чудо се върти и ако е запецнало и си поскъсал кабелите може да е точно от това!Може горната информация да не е съвсем точна, но като свалиш волана ще се ориентираш. Според мен проблемът така както го описваш идва точно от кабелите, които отиват там, но може и да греша?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

Това кръглото е за автоматичното изключване на мигачите при завой. От него излиза една по-голяма букса която се разделя на две - една за клаксона и една за Аирбега. Точно там трябва да е някъде проблема и затова трябва да се махне Аирбага и волана дори за да се разгледа. Това кръглото сигурно нищо му няма защото ако беше повредено нямаше да има и мигачи. Само колегата ако маха волана трябва да внимава как точно влиза голямата букса(на това кръглото с лентовия кабел вътре) във волана и съответно по същия начин да се вкара обратно. То си пише на него кака трябва да стои нагоре и т.н., просто не мога да обясня лесно докато не се види.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"ако беше повредено нямаше да има и мигачи." колега това е многожичен лентов кабел... така че ако едно не работи не означава че всичко не работи.ВНИМАНИЕ!! когато слагаш обратно розетката я завърташ до край в едната посока и после броиш колко завъртания прави до другия край.. делиш на две и я позиционираш на средта.. мисля че е около 2.5 оборота средата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това последното което го написа sand0 е много важно да го спазиш,иначе прецакваш лентовия кабел на 100%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И другото важно е да откачите и двта полщса на акумолатора и да се изчака поне 3-4минути.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лентовия кабел.Аз минах през тази сага колега.Бях пуснал тема със снимки.СРС'с и клаксона са на този кабел,а мигачи и тем подобни са си на друг кабел.Поялника решава проблема и след това една чистка на компа понеже трупа грешки.http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry321102 долу горе ще ти стане ясно за какво става въпрос.

Редактирано от Fero

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ВНИМАНИЕ!! когато слагаш обратно розетката я завърташ до край в едната посока и после броиш колко завъртания прави до другия край.. делиш на две и я позиционираш на средта.. мисля че е около 2.5 оборота средата.

Точно така, въртиш "шайбата на телефона" надясно докато спре и после връщаш около 2,5 оборота. Би трябвало да има маркировка - стрелка върху шайбата - трябва да сочи право нагоре. Поне така е при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отговорили за полезните съвети! :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...