Jump to content
fenabg

изпускателен колектор

Recommended Posts

Колеги питането е следното карам или по точно ще карам акорд с а20а2 мотор но 98,34процената :) от ''тунинга '' по такъв мотор е на базата направи си сам . Да питам знаещите какъв диаметър тръби да ползвам и колко да са дълги рънарите максимално,4-2-1 или 4-1 ще е по добре.Моля да ми спестите оферти и това колко е трудно да се направи защото мога да си го направя но нямам идея кое ще е по добро като изпълнение.Благодаря предварително на отзовалите се.П.п Има реален шанс колата да е с духалка ако това има значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа поне аз до каде стигнах ,мога да ги направя от 42мм тръба вътрешно този размер ми най достъпен и мисля че е близък до други колектори а дали е много или малко :) . 4-2-1 или 4-1, изчетох и за давта варианта но и двата имат и преимущества и недостатъци а какво по ще му хареса на моя двигател незнам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако колата ти вдига над 8000рпм 4-1 ,но аз те съветвам да се ориентираш към 4-2-1 защото ще си по доволен .4-1 са общо взето за драг и много рпм . Затова че по голяма файда ще намериш в 4-2-1 ,но ако ще слагаш турбо няма смисъл да правиш колектор за атмосферна кола направи си направо един турбо с къси рънъри :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първичните - трябва да ги подбереш така, че площтта на сечението да е приблизително колкото площта на порта на главата (не по-малка) - 42мм е някъде там, ама просто не знам какъв е порта на А20-ката... Иначе - ясно, 4-1- то е за разпилени за високи обороти мотори - така че 4-2-1 ще е по-добрия вариант. Вторичните тръби е хубаво да са с по-голям диаметър - аз бих експериментирал като за начало с 10-15% по дебели от първичните, за съединението - колектора на края - дължина не повече от 20см и диаметър с 30% поне по-голям от този на вторичните тръби.Ако е без духалка. Поне аз така бих почнал :) За тоя мотор обаче няма много инфо из нета май - освен че е с Кейхини и макс въртящ момент на 3500...

Редактирано от nonamed

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тоя мотор обаче няма много инфо из нета май - освен че е с Кейхини и макс въртящ момент на 3500...

Е там е проблема в оскъдната инфирмация , по руските сайтове има по малко и това което знам за този мотор е от там.За оборотите и въртящия момент е така ,на това възлагам и макло надежди на него.Порта е по малък от този размер поне с около 20 процента по груби сметки ,значи май трябва да намаля размера :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За оборотите и въртящия момент е така ,на това възлагам и макло надежди на него.Порта е по малък от този размер поне с около 20 процента по груби сметки ,значи май трябва да намаля размера :)

Аз заради това точно харесвам Д13-ка и 15-ката - на тях разполагам с максималния въртящ още на 3 500, а стокови въртят до 7... - на моменти са доста приятни за каране...:P ... затова и си мисля, че и при А20 с добър колектор ще е доста интересно..В горната част на хедъра (то и в долната де) се гони предимно запазване на скоростта на газовете и изхвърляне поне с 80 м/с от колектора на края - така че по-широка горе ще е минус... За генерацията след колектора вече е друго...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам още нещо фланеца или знам ли как му е името :tooth: на колектора в горната част кадето се закача за главата от 8мм ламарина добре ли е като дебелина .И да питам за 4-1 колекторите :Стария ми акорд беше с EZ мотор ,сега взех един донор за моя с А16 двата реално имат малки разлики по скоро в карбуратора и колектора /всмукателния/Та питането и моето зачудване е следното и двате са с 4-1 стокови колектори много ми е интересно ако някой знае защо ,да ме светне поради каква причина тия малките/японците/ инжинери са решили това да е така.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...