tonsun 1 #1 Публикувано 30 Май, 2009 Здравейте колеги имам въпрос за следната ситуация: - - Смянах маслени сегменти , че количкама ми гореше 3,5 литра масло на 10 000км. Сложиха ми обортно масло навъртях едни 2 000км и вече доиде време да го сменя него. Преди ремонта карах с Castrol 10/40 полусинтетика. - В момента от сервиза ми предлагат Mobil 1 пак 10/40 полисинтетика. - Аз имам едно масло Mobil 1 15/40 донесоха ми го от Германия и мисля да сложа него. какво мислите по въпроса? Искам само да отбележа, че количката 4000 оборота много рядко ги вижда аз не я напавам. става въпрос за японката от аватара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dulgia 0 #2 Отговорено 30 Май, 2009 Ами колега,аз не виждам проблем със маслото.Разликата между 10/40 и 15/40 е минимална както сам виждаш,и няма да има проблем.Щом я караш и бавно пък съвсем,а и дали е по-малко или повече синтетично в такива малки граници няма значение според мен. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #3 Отговорено 30 Май, 2009 Не знам дали съм с грешка..но това 10/40..15/40..и.т.н си мисля че са температурни показатели,а за твоята кола какво масло и трябва,синтетика или полусинтетика?? сега се предлагат доста качествени масла на пазара..както и това което имаш,но мисля че някъде тук имаше таблица..за коя-кое.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 30 Май, 2009 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonsun 1 #5 Отговорено 31 Май, 2009 мда като гледам за 10/40 и 15/40 ги дават за умерения климат пак и евнетуално би ме притеснявало зимата и по-високите убороти от това че е малко по-гъсто, но и двете при мен не влизат в действия - аз не я напъвам, а зимата е спи в гаража, тъй че няма от какво да се притеснявам че е малко по гъсто маслото. Благодарско за отговорите , ще сложа Mobil 1 ,което го имам . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове