Jump to content
kindis

Проблем с охлаждането

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте!!!Проблема ми е следният:След като си купих Civic-a ходих на "майстор" за смяна на ангренаж и др. До тогава я карах около месец без проблем. Месец два след тази интервенция колата ми изхвърли водата през разширителя. След което забелязах че гърловината на радиатора я няма половината (радиатора преди смяната на ангренажа си беше читав - сещайте се за "майстора" и неговата майка). Та от тук ми тръгнаха мъките.Смених Радиатора - верно не с оригинален ама нов все пак.продължи да ми губи вода.Сменях Капачката - пак губиДокато накрая не угасна и не запали.Оказа се че е прогорила гарнитура и е напълнила цилиндрите с вода.Смених Гарнитурата, но колата след около месец пак започна да ми губи вода.Онзи ден забелязах, като отворих радиатора по гърловината имаше нещо подобно на калена утайка черна - но не беше мазна - лесно се изми само с вода.Някой може ли да ме ориентира, къде да търся проблема, защото сега само тази "кал" ми липсваше? П.С. ПРОДЪЛЖАВА ДА ГУБИ ВОДА, а не ми издува много маркучите (втвърдяват се бая но не се издуват).

Редактирано от kindis

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по това, което обясни за този "майстор" и мистериозното губене на вода ако неможеш сам, иди някои да ти отвори двигателя и наи вероятно да снемни гарнитура на водната помпа. Ангренажа при Сивиците върти и нея и много е вероятно този който е сменял ремъка да е здухал положението. Успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених Гарнитурата, но колата след около месец пак започна да ми губи вода.

А като сменяхте гарнитурата, на главата направихте ли и водна проба или снимка....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених Гарнитурата, но колата след около месец пак започна да ми губи вода.

А като сменяхте гарнитурата, на главата направихте ли и водна проба или снимка....
Не. Мисля че не е правено нито едното нито другото. Това как и къде го правят? Снимка - каква по точно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ако не сте я шлайфали при смяната(а щом казваш,че е изхвърлила водата преди да я творите явно е попреграяла)явно е кривичка и гарнитурите може да ги сменяш през ден и все така ще е докато не мине шлайф.за калта не знам,като си сменил радиатора с нов си сменил и течноста и сега може да вади боклуци от блок,съединения и тн.по принцип утайките са такивад.ай главата на шлайф,там ще си обади дали е спукана или не,смени си после гарнитурата,обезвъздуши хубаво,погледни си водната помпа и газ.

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не сте я шлайфали при смяната(а щом казваш,че е изхвърлила водата преди да я творите явно е попреграяла)явно е кривичка и гарнитурите може да ги сменяш през ден и все така ще е докато не мине шлайф.за калта не знам,като си сменил радиатора с нов си сменил и течноста и сега може да вади боклуци от блок,съединения и тн.по принцип утайките са такивад.ай главата на шлайф,там ще си обади дали е спукана или не,смени си после гарнитурата,обезвъздуши хубаво,погледни си водната помпа и газ.

Шлайфахме я. Изкривяването беше съвсем малко. Относно обезвъздушаването - как по точно става на Англичанката (не е ли автоматично през радиатора и по-точно капачката). При смяната на радиатора системата бе промита (но незнам точно с какво и как). Oтносно газта - преди седмица си смених изпарителя с Lovato

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми щом сте я шлайфали и не е била спукана,сменили сте и гарнитурата значи не би трябвало да има проблем с главата вече.остава варианта с губенето на течност да е от теч(щом не я хвърля,а не би трябвало да я гори след ремонта).през разширителя щом ти е хвърляла преди,може да се дължи на прецакана капачка на радиатора-каза,че си я сменил,дано да работи добре.прегледай добре като покараш и загрее дали не пуска от някой маркуч(ако хвърля да речем на радиатора или по мотора трудно се вижда,понеже се изпарява бързо.като ти загрее колата и я покараш на ръчка,разширителя пълни ли се с вода?след като изстине колата,връща ли течноста от разширителя в радиатора?ако остава пълен,не ти е добре капачката.огледай колата къде има пробка за обезвъздушаване(по блока,термостата и тн).пълниш водата през радиатора,като си развил пробките и не ги завиваш,докато не излезе въздуха и не почне да тече само вода.от горния маркуч на изпарителя почни да пълниш,докато излезе вода и от него,слагаш го и стягаш скобата.палиш,пускаш парното на топло и на макс и чакаш да загрее.ако имаш парно,термостата ти отвори нормално,перката се пусне и спре може да караш без да се притесняваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам дали ще приемеш моя съвет понеже съм сравнително нов в този форум, както и във фен клуба! ;) така като гледам аватара ти си от софия, така че бягай до хонда омбре и момчетата там ще ти обърнат внимание;) няма да ти вземат много пари, а пък със сигурност ще ти кажат какшо и е на колата ;) УСПЕХ !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за съвета. Сега ще ида да погледна пак за пробка за обезвъздушаване. Но пак не мога да си обясня от какво може да е тази отайка "кал" по гърлото на радиатора и капачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от отстарял антифриз се получава една такава каша,може и тва да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от отстарял антифриз се получава една такава каша,може и тва да е.

на година е. Не повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти може и да си сменил антифриза преди година но преди теб сигурно не е сменян - и като сложиш новия той прочиства системата и разтваря бигур и други отлагания направи както каза колегата питбул запали колата да върви на обороти - като почне да загрява трябва да отвори първо термостата - след това да включи и перката и да изключи после - наблюдавай дали преминава течност в разширителя и съответно дали се връща като изстине двигателя - ако не се връща значи е капачката за обезвъздушаването може и да нямаш пробка - не всички имат - моята има - твоята може и да няма -ако има намира се на едно алуминиево тяло на главата в което влиза горния маркуч от радиатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок ще пробвам.Относно обезвъздущаването - не видях никъде пробка.Благодаря ви! По късно пак ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...