vet_voychev 0 #1 Публикувано 13 Януари, 2008 Здравейте,Карам хонда цр-в от скоро, на два пъти попадам в голяма преспа колата е във въздуха подпряна само на купето при подаване на газ се върти само едното колело на което е паднала тежеста другите не мърдат? Каде може да е проблема. На лед при превъртане на някоие от колелата усещам 4е се включва 4х4 но не и когато колата е ж преспа и тежеста не пада върху тяхТенк ю Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XapBu 0 #2 Отговорено 17 Януари, 2008 няма проблем - cr-v няма класическо 4х4 - въртят се само предните колела, ако приплъзнат мощността се предава на задните докато предните спрат да приплъзват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #3 Отговорено 17 Януари, 2008 Според мен е нормално. Не виждам смисъл да се въртят колелата ако са във въздуха... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viro 0 #4 Отговорено 17 Януари, 2008 4wd Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vet_voychev 0 #5 Отговорено 17 Януари, 2008 няма проблем - cr-v няма класическо 4х4 - въртят се само предните колела, ако приплъзнат мощността се предава на задните докато предните спрат да приплъзватПри теб така ли е? А знаеш ли след колко време се изключва след като се е включило? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #6 Отговорено 18 Януари, 2008 Задейства се задното при преплъзване на предните колела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest XapBu #7 Отговорено 18 Януари, 2008 няма проблем - cr-v няма класическо 4х4 - въртят се само предните колела, ако приплъзнат мощността се предава на задните докато предните спрат да приплъзватПри теб така ли е? А знаеш ли след колко време се изключва след като се е включило?системата е автоматична - задейства се за части от секундата и работи до момента в който предните колела зацепят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest zarrick #8 Отговорено 18 Януари, 2008 Нии сме имали Wartburg. Фрайлайфа е голяма работа. Тогава съветските возила със задно си бяха леш на сняг или лед. Аз не помня да сме имали проблеми с двутактовата машина и предното и предаване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vet_voychev 0 #9 Отговорено 18 Януари, 2008 При тръгване според мой наблюдения до 20-30км на (на сухо) е включено след това се изключва....и както казват колегите при приплъзване.Конкретно за въпросната ситуация незнам как е при мен Да определено е така, при рязко потегляне колата превърта веднъж предни колела и след това е много стабилна колкото и газ да даваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове