automotive 0 #1 Публикувано 19 Февруари, 2009 Може ли някой да ми даде схема с реда на регулирането на клапаните и нали горните тези до Интейк колектора са смукателните а тези "отдолу" са изпускателните.аз имам схема но за Д15Б7 а моя е Д15Б2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dotz 4 #2 Отговорено 19 Февруари, 2009 Значи имаш и за д15б2,разликата е само в инжекциона,до колкото знам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
automotive 0 #3 Отговорено 19 Февруари, 2009 Значи имаш и за д15б2,разликата е само в инжекциона,до колкото знам! Aми как точно се почват ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 19 Февруари, 2009 (Редактирано) Може ли някой да ми даде схема с реда на регулирането на клапаните и нали горните тези до Интейк колектора са смукателните а тези "отдолу" са изпускателните.аз имам схема но за Д15Б7 а моя е Д15Б2 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=31265Колко пъти, колега ?Закарай колата при майстор, който знае кое, къде и как ! Редактирано 19 Февруари, 2009 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BP1 0 #5 Отговорено 3 Март, 2009 Колега по добре в сервиз ама ако си решил ти да си ги правиш реда на работа на ДВГ-то е 1-3-4-2 цилиндър а хлабините за теб са:Inlet- 0,17-0,22 & Exhaust- 0,22-0,27 и се правят на напълно изстинал двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #6 Отговорено 3 Март, 2009 ей деба.. толкоз ли е сложно да си представиш как мамицата му бачка тоя проЗД 4 цилиндров двигател?1-3-4-2-1-3-4-2-1завеждаш я на белези... 1 цил. е в началото на работния такт.... Ха деба... работа значи... следователно де що е клапан е затворено, значи регулираме шибаните 4 клапана - гениално.2-ри е работил преди малко... значи в момента изпуска, значи...... хммммммм ми явно всмукателните са му затворени, значи можеш да регулираш и тях 3-ти е в началото на компресия щото от редичката следва че 3-ти ще работи след малко..... е щом е в началото на компресионния цикъл значи всмукателните клапани се затварят а изпускателните отдавна са затворени.... ми значи регулираме изпускателните на 3-тии кво стана.... хоп на белези, и регулираме целия 1-ви, всмукателните на 2-ри и изпускателните на 3-ти.... въртим разпределителния вал на 180 градуса груба, наместваме го точно по белега на коляновия вал и регулираме каквото е останало, а именно изпускателните на 2-ри, всмукателните на 3-ти и целия 4-ти.това дето го изписах е плод на 1мин мислене... нещо което прекалено много хора пипащи си по колите не могат да правят!ако ти е прекалено сложно, просто запомни 1-3-4-2... регулираш 1-ви, въртиш на 90 градуса, регулираш 3-ти, въртиш на 90 регулираш 4-ти, въртиш на 90 рефулираш 2-рип.с. за тези които могат да мислят но не знам защо продължават по 2-рия метод..... не Ви ли е трудно да въртите на 90 градуса? Да това са 180 на к.вал ама на 180 няма белези а да уцелиш 90 на р.вал ми се струва трудно. Не казвам че е грешно, просто това са 4 завъртания, 2 от които не са на белези. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове