manniakk 22 #1 Публикувано 10 Декември, 2008 (Редактирано) Някой отварял ли ги и как е най лесно да се чистят, пръскане неколкократно с WD40 и плакнене ли е спасението?за IACV намерих само това http://www.superhonda.com/forum/f94/diy-cl...ur-iacv-144463/а за Fast Idle: http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1564019 Дано поне съм полезен на някого на когото му играят оборотите ако имате какво да добавите - супер Редактирано 10 Декември, 2008 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #2 Отговорено 10 Декември, 2008 Да пръска се яко с WD40 или със контактен спрей, да се накисне яко че падат яко налепи. Отваря се и капачето през което минава антифриза за да се изчисти ( аз го чистих с нафта). Цялото се разглабя като се отвие един болт които е вътрешен (тип шестограм) и е 5 звезден но дори и да намериш такава звезда се развива много трудно (направо невъзможно). Служи да не пропадат оборотите, включва се на 1200 оборота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #3 Отговорено 10 Декември, 2008 Не развивайте 5тограма !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #4 Отговорено 10 Декември, 2008 (Редактирано) ombre това за IACV-то ли иде реч? Предполагам че не е добра идея да се разглабя, дори и тук дават че само го пръскат и че се маха само капачето от долу. а за FITV има ли проблем да се разкости? Аз се опитах да развия пластмасата където е пружината и "топчето" ама е спекла яко... некви съвети Редактирано 10 Декември, 2008 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #5 Отговорено 10 Декември, 2008 В никакъв случай да не се "плакне" с нещо различно то мазно вещество IACV-то, защото ще се преебе. WD-40 според проучванията е перфектния вариант. Darcosi ми е казвал, че трябва да се кисне 10мин. във WD40 поставено на едната страна, и след като излееш течността още 10мин. на другата. НО според Johnyboy само почистването на тези двете не помага - трябва "подробно" чистене на дросела и всмукателния колектор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове