gin 43 #1 Публикувано 17 Юли, 2007 Здравейте, да споделя какво се оказа при мен за слабо изстудяващата клима. Заредих системата при Омбре, ужким почна по-добре да изстудява, но след 1 седмица целия ефект напълно изчезна.Сега ходих в един сервиз и се оказа че системата прави 19 атмосфери на 2000 оборота и изстудява с рециркулация до към 12 градуса, което е крайно недостатъчно. Миене на 2та радиатора от мухите с пароструйка имаше ненормален ефект - системата закова на 10 атмосфери, и температурата падна на 8 и нещо градуса. Какво чудо правят едни мухи!Така че профилактично миене след каране по магистрала може да е бая необходимо Надявам се да съм бил от полза. Лек ден Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #2 Отговорено 17 Юли, 2007 при мен температурата падна на 5.2 градуса, след допълване на фреон и почистване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #3 Отговорено 17 Юли, 2007 Шшш сталактити ше завъдиш ве мой ! Определено миенето има огромен ефект , не че аз иам клима ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #4 Отговорено 17 Юли, 2007 Само ако направите и едно пояснение как точно става това измиване от мухите че нещо не съм в час.Трябва ли да свалям решетки и прочие за да стигна до самия радиатор или има и друг начин. А и как и каде става това замерване на атмосферите и температурата? Малко пояснение ако може да дадете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #5 Отговорено 17 Юли, 2007 при мен температурата падна на 5.2 градуса, след допълване на фреон и почистване.При каква температура навън? В моя случай говорех за 30тина градуса.Само ако направите и едно пояснение как точно става това измиване от мухите че нещо не съм в час.Трябва ли да свалям решетки и прочие за да стигна до самия радиатор или има и друг начин. А и как и каде става това замерване на атмосферите и температурата? Малко пояснение ако може да дадете При мен пръскане с препарат през предната решетка и през маската отдолу, и после 5-6 мин пароструйка дадоха ефекта Нищо не е сваляно.Иначе сервиза е леко скъпчийски ама пък са разбрани, но пък е на майната си разположен, вие преценете. Тука го открих: http://www.citroen-bg.net/forum/viewtopic.php?t=9322 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #6 Отговорено 17 Юли, 2007 и при мен беше там някаде 30градуса ,когато ми бодна датчика и ме прати да покарам 2,3км на около 2,3000 оборота и да следя за датчика какво показва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
-=airman=- 6 #7 Отговорено 20 Юли, 2007 Аз докато се каня да си измия радиатора се появи едно странно леко ручене като от лагер когато включа климатика и дам над 2000 оборота/мин... откъм компресора идва, надявам се да не е останал без масло.. някой имал ли е подобен проблем? gin, линка ти не се отваря. Накой дали знае - този майстор Станислав, за когото ставаше дума в една тема от преди 1-2 години дали още работи в Горна Баня, или пък знаете ли някой читав майстор, че то гайкаджии бол...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #8 Отговорено 20 Юли, 2007 Аз докато се каня да си измия радиатора се появи едно странно леко ручене като от лагер когато включа климатика и дам над 2000 оборота/мин... откъм компресора идва, надявам се да не е останал без масло.. някой имал ли е подобен проблем? gin, линка ти не се отваря. Накой дали знае - този майстор Станислав, за когото ставаше дума в една тема от преди 1-2 години дали още работи в Горна Баня, или пък знаете ли някой читав майстор, че то гайкаджии бол...? Сега този майстор е на разклона за Суходол на околовръстното. Ама телефона му от няколко седмици е на гласова поща... Но все пак мисля да не го посещавам наново, доста кисел и наперен беше като ходих да ми пръска изпарителя - какво да направя че не ми е френска колата. А линка сега го пробвах и все още работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
-=airman=- 6 #9 Отговорено 22 Юли, 2007 Вчера - събота (преди да прочета инфото на gin) отидох в сервиза на Станислав (Ауто 2001 - Стенли, нещо такова) на бул. Н. Петков 96, без да се обадя предварително. Това лице в някоко форума се споменава с добро. Оплакването ми беше за свирене като от лагер и за странно неколкократно включване и изключване на компресора в рамките на секунди винаги когато пуснеш газта.Изчаках си реда, но едиственото, което можаха да направят там бе да ми източат и наточат пак фреона и да ме успокоят за лагера - просто да мина да го сменят някой ден. С две думи - нищо, само ми взеха парите и компресора пак така си изпада в колапс за по няколко секунди. А, и чух как на някакъв пич с Пежо 306 му казаха да иде в друг сервиз, за да му разцъкат електрониката (т.е. при тях не става).След това разбрах (не че са били подбрани прос... майстори ) че на визитката, дето ми дадоха, пише друго име на фимата. Подозирам, че просто Станислав (ако още е там) е бил в съседния гараж на въпросното дворче (щото имаше табели) и не е работел в събота.Това е от мен, да си знаете.. сега нямам желание и да му се обаждам на този Станислав, нито да си сменям лагера, за пореден път съм разочарован от БГ майсторите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #10 Отговорено 22 Юли, 2007 при мен се чува нещо като виене за много кратко когато вдигна над 3500 оборота или когато сменям предавка, незнам лагера ли е заминал, ремъка ли превърта, но е много неприятно. Също климатика ми не духа добре, ходих и аз преди месец на Горна Баня ама май и аз не съм улучил верните майстори. Някакво момче ми смени фреона, въобще не разбрах има ли нужда, взеха ми 70 лв. и никакъв ефект след това ?!?!?? Просто майсторите в БГ явно са под всякаква критика. Ще опитам да измия радиаторите тези дни да видя дали ще има ефект. Някой има ли идея каква може да е причината за това пристъргване, може ли да е от хлабав ремък нс климатика ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cucci 0 #11 Отговорено 22 Юли, 2007 Здравейте, да споделя какво се оказа при мен за слабо изстудяващата клима. Заредих системата при Омбре, ужким почна по-добре да изстудява, но след 1 седмица целия ефект напълно изчезна.Сега ходих в един сервиз и се оказа че системата прави 19 атмосфери на 2000 оборота и изстудява с рециркулация до към 12 градуса, което е крайно недостатъчно. Миене на 2та радиатора от мухите с пароструйка имаше ненормален ефект - системата закова на 10 атмосфери, и температурата падна на 8 и нещо градуса. Какво чудо правят едни мухи!Така че профилактично миене след каране по магистрала може да е бая необходимо Надявам се да съм бил от полза. Лек ден дотук хубаво яснообаче аз като гледам радиаторчето е много финно и ме е страх с пароструйката да не го спукам че даже и даго срежа има ли такава опанност? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #12 Отговорено 23 Юли, 2007 Аз докато се каня да си измия радиатора се появи едно странно леко ручене като от лагер когато включа климатика и дам над 2000 оборота/мин... откъм компресора идва, надявам се да не е останал без масло.. някой имал ли е подобен проблем? gin, линка ти не се отваря. Накой дали знае - този майстор Станислав, за когото ставаше дума в една тема от преди 1-2 години дали още работи в Горна Баня, или пък знаете ли някой читав майстор, че то гайкаджии бол...? Сега този майстор е на разклона за Суходол на околовръстното. Ама телефона му от няколко седмици е на гласова поща... Но все пак мисля да не го посещавам наново, доста кисел и наперен беше като ходих да ми пръска изпарителя - какво да направя че не ми е френска колата. А линка сега го пробвах и все още работи. Опа, съжалявам, аз се обърках, не говоря за Станислав, а за Аутоклима Александров, извинети ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #13 Отговорено 25 Юли, 2007 дотук хубаво яснообаче аз като гледам радиаторчето е много финно и ме е страх с пароструйката да не го спукам че даже и даго срежа има ли такава опанност?ехее, чак пък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #14 Отговорено 25 Юли, 2007 (Редактирано) QUOTE(Cucci @ Jul 22 2007, 11:07 PM) дотук хубаво яснообаче аз като гледам радиаторчето е много финно и ме е страх с пароструйката да не го спукам че даже и даго срежа има ли такава опанност?QUOTE(gin @ Jul 25 2007, 11:46 AM)ехее, чак пък Аз лично съм виждал как паруструйка реже автомобилна гума, като задържиш струята малко повече от необходимото на едно място и не се решавам да сторя това с радиатора на климата Редактирано 25 Юли, 2007 от emod Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #15 Отговорено 25 Юли, 2007 Посаветваха ме да не се мие с пароструйка или някаква струйка в никакъв случай. Ламелите са много тънки и нежни и силната струя ще ги сплеска.Внимателно трябва да се изправят сплесканите ламели и радиатора да се почисти с четка и топла вода - внимателно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #16 Отговорено 25 Юли, 2007 blueeye "...Внимателно трябва да се изправят сплесканите ламели и радиатора да се почисти с четка и топла вода - внимателно..."Е т'ва е време и яко спокоиствие... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
-=airman=- 6 #17 Отговорено 25 Август, 2007 Продължавам историята си за климатика.Значи след като си платих 30 лв и денгуба миналия път, понеже не се обадих по телефона на Станислав, а направо отидох и се "набих" при едни самозванци, си взех поука.Тези дни му се обадих - още си е там, на Н. Петков 96 ли беше - околовръстното, разклона за Горна баня, после след 500м точно преди бензиностанцията - пряката вдясно и преди да се "забиете" в релсите на гарата - отдясно си има табела. Тел. 0888892305.Та човека ми каза, че това неколкократно ВКЛ-ИЗКЛ. на климатика в рамките на 2-3 секунди всеки път когато се включва или изключва се дължи на ниските ми обороти на празен ход - толкова са ниски, че компютъра изключва всички консуматори - вкл. и муфата на компресора, и двигателя тресе. Видя ми се логично, но ще го проверя като си оправя оборотите.Предложи да ми досипе малко масло в компресора, защото според него вдигал сравнително високо налягане (към 20-22, не знам какви единици, може би атмосфери). И от това високо налягане се дължал шума, който е като на лагер, но по-звънтящ. Каза, че не чува притеснителен шум и да взема да си измия радиатора. (За сравнение другите "майстори" ми казаха, че радиатора ми е чист и да дойда някой ден да ми сменят лагера на компресора.) Каза, че ставало със слаба струя на пароструйка, макар и аз да съм по-привърженик на четката и "Meglio"-то Та за да ми досипе масло (поне аз си мисля, че е заради това) ми източи фреона, досипа масло в компресора и пак го наточи. Поиска ми 10 лв! (онези предните ми взеха 30 за източване и наточване само, като въобще нямах нужда от това).Дадох му 15 и му поблагодарих.Та малко особняк е тоя Стенли (+ че си говорехме на "Вие", но аз бързо влязох в роля), но е свестен, поне според мен. Като си измия радиатора и вдигна малко оборотите пак ще докладвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове