Jump to content
jimtoni

Проблем със запалването

Recommended Posts

Здравейте , при мен проблема е че до свещите не идва ток , не знам каква е причината , но да отбележа че последно когато запали беше на 3 цилиндъра защото 1-та свещ беше свалена , запали но си изгасна сама , както си изгасна тогава се появи и този проблем.Възмозно ли е някъде да е дало на късо и да е изгоряло нещо, а всички бушони са здрави ,няма изгорял, може ли да дадете съвет по въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комутатор или бобина!Намират се вътре в делкото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, а лесно ли се подменя бобината ? до сега не съм правил такива работи ,ще ми е сефтето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,отваряш делкото и на две болтчета е мисляПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как решихте веднага че е бобина.Колега първо замери бобината,някаде в темите имаше стоиностите на първичната и вторичната намотка колко трябва да бъдат,след това замери и комотатора,и така ще изкочи заичето. ;) Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеи те а как може да се разбере дали е комутатор или бобината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бушоните и бобината са наред, комутатора е за смяна.Бобината се проверява с ом-метър. Като модул бобината има 3 извода 2 са с винтчета на корпуса (извод А+ и Б–) и един с една пружинка(извод В).първо мериш първичната намотка, тя е между А и Б. Съпротивлението (при 20 градуса температура на околната среда) трябва да е между: 0.45-0.55 ома за HITACHI и 0.63-0.77 за ТЕС.Ако там всичко е наред мериш вторичната намотка, тя е между А и В там съпротивлението трябва да е: 22.4-33.6 за HITACHI и 12.8-19.2 за ТЕС.И така като сме тръгнали измери и кабелите на свещите съпротивлението им пак при 20 градуса не трябва да превишава 25килоома. Ако е повече кабелите се заменят с нови :)Поздрави, Калин

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бушоните и бобината са наред, комутатора е за смяна.Бобината се проверява с ом-метър. Като модул бобината има 3 извода 2 са с винтчета на корпуса (извот А+ и Б–) и един с една пружинка(извод В).първо мериш първичната намотка, тя е между А и Б. Съпротивлението (при 20 градуса температура на околната среда) трябва да е между: 0.45-0.55 ома за HITACHI и 0.63-0.77 за ТЕС.Ако там всичко е наред мериш вторичната намотка, тя е между А и В там съпротивлението трябва да е: 22.4-33.6 за HITACHI и 12.8-19.2 за ТЕС.И така като сме тръгнали измери и кабелите на свещите съпротивлението им пак при 20 градуса не трябва да превишава 25килоома. Ако е повече кабелите се заменят с нови :)Поздрави, Калин

Много добър отговор. Това директно отива в моята колекция от полезна информация при работа с моя Хонда.:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря ти :)

Редактирано от kalos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При подобна ситуация,при мен бяха дефектирали и бобината и комутатора.Добре е първо да смениш бобината,защото дефектирала бобина може да повреди нов комутатор,а обратното не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , Бобината ти е заминала.Все пак и тя има определен живот.При мен на Д16з6 ми угасна колата в движение.Смених я и няма и месец ми замина и комутатора.По принцип икомутатора и бобината не са скъпи .Около 130лв. и се сменят лесно,няма как да объркаш нещо .Всичко сиидва пасент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@

Калин

 

Много ценна информация Калине! Благодаря.

 

И при мен се изгуби искрата при свещите. Замерих бобината (TEC) - между A и Б показва съпротивление 1.3 ома, а между А и В не показва никакво съпротивление. Да продължавам ли да търся проблема другаде, или направо да тичам за нова бобина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@

 

Калин

 

Много ценна информация Калине! Благодаря.

 

И при мен се изгуби искрата при свещите. Замерих бобината (TEC) - между A и Б показва съпротивление 1.3 ома, а между А и В не показва никакво съпротивление. Да продължавам ли да търся проблема другаде, или направо да тичам за нова бобина?

 

Направо тичай за нова бобина ;).Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип, като се скапе бубината, се получава пробив на някоя намотка и съпротивлението става няколко стотин килоома.В еврото има бубини по 40лв. Като качество нензнам как са, но сега съм с такава. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...