Jump to content
nonamed

Сивик 4-та генерация 1.3 v-tec - за части

Recommended Posts

Продавам Сивик 4-та генерация D13Z6 за части.

Колата е още цяла и се движи, но се продава само за донор- така че пускам обявата тук (ако модераторите преценят, че не е за тук, моля да я преместят).

 

Причината за продажба е, че купето вече е старо и повече няма да я поддържам. Предпочитам (ако някой търси донор), да му я дам цялата, ако не - след известно време ще започна да я разфасовам.

Колата е правена с доста мисъл и старание. Карам я много години, от които последните 7 - с витек. Няма признаци на умора. Но купето вече не става. Продават се:

 

Двигател::

- Блок, вал и бутала и биели Д13Б2

- Глава Д16з6 - в отлична кондиция, пилена около 0.01 инча

- Витек настроен на 5080 оборота, с опция обаче да се зададат каквито и да е от контролера

- Ролка ангренаж от Д18У8 (елиминира необходимостта от раздвижна)

- Делко Д16А6 (рязани уши)

- всмукател, дросел и високоомни инжектори Д15з7

- Стоков маховик и ремъчна шайба.

- Стокови кабели, свещи, маслена и водна помпи.

- Обиновена газова с изпарител БРЦ и 20 литра бутилка. Почти не я ползвам, но се справя перфктно и на градско (около 8 в София) и на дълъг път (падала ми е под 6/100 на 400 км при нормално каране извън витека )

 

Двигателят е в отлична кондиция. Не гори масло, освен при яко ръчкане. Разходът на масло е около 500 гр от смяна до смяна, основно от съзене на витек-клапана (обща болест на витеците). Настроен за ежедневно каране. По калкулатор дава степен на сгъстяване около 10.3, Настроено предварение от 16.56 нагоре - досега не съм го чул да детонира. Развърта над 9к оборота, стига на този зад волана да му стиска. J  

 

Електроника – ПМ6 с легло за чип (давам го с приличен чип за ежедневно каране) и извод за даталоджин.

Табло от Д13 с вграден цифров оборотомер, витек контролер и шифт индикатор с вграден допълнителен черен дисплей, powered by Терориста).

Допълнителна конзола с уреди на шофьорската колонка – нормален оборотомер и AFR метър. АФР-то работи отлично, ползвал съм го за настройка на проекта, и се справя изненадващо добре дори със стокова (!) ламбда.  

Таблото е с диодно осветление и боядисани стрелки, конзолата на парното – също.

 

Изпускателна система:

Афтърмаркет колектор 4-2-1 с керамично покритие (реплика на ДС Спортс, внос от Щатите, а не от Китай!). Не изисква термолента. С времето се е поопекъл доста, но керамиката си стои и върши перфектна работа.

Резонатор неръждавейка – отново реплика на ДС Спортс

Алуминизирана тръба на 55 мм външен диаметър – правена е тук, доста измъчих сервиза докато я нагънат както трябва

Стоково крайно гърне.

 

Окачване:

Стокови предни и задни амортисьори. 

Предни пружини „койловър” с 60 мм опция за настройка.

Стокови задни пружини.

Предна стабилизираща щанга от ЦРХ.

Пружините са поръждясали и с опадала боя - но освен козметиката са в отлична кондиция. Колата вози много прилично, НЕ подскача и е стабилна в завои.

Тампони  -  преден ляв наносача е за смяна. Другите не съм ги гледал, не са в добро състояние задните големи.

 

Спирачки:

Стокови 240 мм предни дискови

Стокови 201 мм задни барабани – за това купе просто не ми трябват други.

Голямото серво, с помпа 13/16. Голямото серво за тия спирачки се оказа много добра комбинация, спира повече от добре за Хонда.

Задните маркучи са за смяна. Заден ляв барабан е с отчупено парче по ръба.

 

Стокови скорости. Стоков съединител (понякога буксува, но още е далеч от погребение)

Климатик. Описал съм го в другата тема, още е на колата, за да не се разхерметизира, който го иска – влиза в общата цена.

Джанти стоманени 13 цола с оригинални тасове (в сравнително добра кондиция). Два комплекта гуми с джанти.

 

Всичко друго по колата е стоково и си е на место. Не работи само клаксонът (ибез това не знам за какво се ползва :)

Корите на предните врати са от ЦРХ, с черен плюш. Ръчни стъкла, тапицерията е доста пазена с нормално износване без фрапиращи кусури. Всички дреболии други са си на место. Централна конзола с къп-холдър и чекмедже (старал съм се с удобствата).

 

Музика – вграден МП3 плеър/Радио/Блутут/Часовник модул на мястото на стоковия часовник.

Правен усилвател 4*25 и прилична предна линия колонки. Ако някой иска, ще му дам и читави елипси 6*9

 

 

 

От ламарините читав е само предния капак (сменен и боядисан след градушката през 2014). Всички други тенекета са бити жестоко от градушката, и са превни на две-на три после, колкото да се замаже с боя. И – най съществения кусур – задните рогове вече поддават. Не са бити или изгнили – но просто вече умората в материала си казва думата.

 

Колата още е с регистрация, но твърдо ще се бракува. Предпочитам да я дам така цялата за евентуален донор – на някой, който знае за какво става дума и ще я използва  по  най-добрия начин. Ако не – след известно време ще почна да я разфасовам.

 

Цената в този вид  е 1200 лв. за всичко.

(груба сметка – двигател 400, скорости 100, климатик 200, колектори по 100, всичко останало 300).При наличие на сериозен интерес обаче може да има сериозен коментар.  

 

Снимки: http://nonamed74.snimka.bg/automobiles/d13-v-tec.885905.36254911

 

Косачката е в София. Ако има заинтересовани - 0898855900, или по-добре - на ЛС.

 

036254924.jpg

036254916.jpg

036254919.jpg

036254912.jpg

036254921.jpg

036254920.jpg

036254910.jpg

Редактирано от nonamed
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е продадена - надявам се новият собственик да успее да я кара скоро с кеф :)

Редактирано от nonamed
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...