nonamed 50 #1 Публикувано 7 Ноември, 2015 (Редактирано) Продавам Сивик 4-та генерация D13Z6 за части. Колата е още цяла и се движи, но се продава само за донор- така че пускам обявата тук (ако модераторите преценят, че не е за тук, моля да я преместят). Причината за продажба е, че купето вече е старо и повече няма да я поддържам. Предпочитам (ако някой търси донор), да му я дам цялата, ако не - след известно време ще започна да я разфасовам. Колата е правена с доста мисъл и старание. Карам я много години, от които последните 7 - с витек. Няма признаци на умора. Но купето вече не става. Продават се: Двигател:: - Блок, вал и бутала и биели Д13Б2 - Глава Д16з6 - в отлична кондиция, пилена около 0.01 инча - Витек настроен на 5080 оборота, с опция обаче да се зададат каквито и да е от контролера - Ролка ангренаж от Д18У8 (елиминира необходимостта от раздвижна) - Делко Д16А6 (рязани уши) - всмукател, дросел и високоомни инжектори Д15з7 - Стоков маховик и ремъчна шайба. - Стокови кабели, свещи, маслена и водна помпи. - Обиновена газова с изпарител БРЦ и 20 литра бутилка. Почти не я ползвам, но се справя перфктно и на градско (около 8 в София) и на дълъг път (падала ми е под 6/100 на 400 км при нормално каране извън витека ) Двигателят е в отлична кондиция. Не гори масло, освен при яко ръчкане. Разходът на масло е около 500 гр от смяна до смяна, основно от съзене на витек-клапана (обща болест на витеците). Настроен за ежедневно каране. По калкулатор дава степен на сгъстяване около 10.3, Настроено предварение от 16.56 нагоре - досега не съм го чул да детонира. Развърта над 9к оборота, стига на този зад волана да му стиска. J Електроника – ПМ6 с легло за чип (давам го с приличен чип за ежедневно каране) и извод за даталоджин. Табло от Д13 с вграден цифров оборотомер, витек контролер и шифт индикатор с вграден допълнителен черен дисплей, powered by Терориста). Допълнителна конзола с уреди на шофьорската колонка – нормален оборотомер и AFR метър. АФР-то работи отлично, ползвал съм го за настройка на проекта, и се справя изненадващо добре дори със стокова (!) ламбда. Таблото е с диодно осветление и боядисани стрелки, конзолата на парното – също. Изпускателна система: Афтърмаркет колектор 4-2-1 с керамично покритие (реплика на ДС Спортс, внос от Щатите, а не от Китай!). Не изисква термолента. С времето се е поопекъл доста, но керамиката си стои и върши перфектна работа. Резонатор неръждавейка – отново реплика на ДС Спортс Алуминизирана тръба на 55 мм външен диаметър – правена е тук, доста измъчих сервиза докато я нагънат както трябва Стоково крайно гърне. Окачване: Стокови предни и задни амортисьори. Предни пружини „койловър” с 60 мм опция за настройка. Стокови задни пружини. Предна стабилизираща щанга от ЦРХ. Пружините са поръждясали и с опадала боя - но освен козметиката са в отлична кондиция. Колата вози много прилично, НЕ подскача и е стабилна в завои. Тампони - преден ляв наносача е за смяна. Другите не съм ги гледал, не са в добро състояние задните големи. Спирачки: Стокови 240 мм предни дискови Стокови 201 мм задни барабани – за това купе просто не ми трябват други. Голямото серво, с помпа 13/16. Голямото серво за тия спирачки се оказа много добра комбинация, спира повече от добре за Хонда. Задните маркучи са за смяна. Заден ляв барабан е с отчупено парче по ръба. Стокови скорости. Стоков съединител (понякога буксува, но още е далеч от погребение) Климатик. Описал съм го в другата тема, още е на колата, за да не се разхерметизира, който го иска – влиза в общата цена. Джанти стоманени 13 цола с оригинални тасове (в сравнително добра кондиция). Два комплекта гуми с джанти. Всичко друго по колата е стоково и си е на место. Не работи само клаксонът (ибез това не знам за какво се ползва Корите на предните врати са от ЦРХ, с черен плюш. Ръчни стъкла, тапицерията е доста пазена с нормално износване без фрапиращи кусури. Всички дреболии други са си на место. Централна конзола с къп-холдър и чекмедже (старал съм се с удобствата). Музика – вграден МП3 плеър/Радио/Блутут/Часовник модул на мястото на стоковия часовник. Правен усилвател 4*25 и прилична предна линия колонки. Ако някой иска, ще му дам и читави елипси 6*9 От ламарините читав е само предния капак (сменен и боядисан след градушката през 2014). Всички други тенекета са бити жестоко от градушката, и са превни на две-на три после, колкото да се замаже с боя. И – най съществения кусур – задните рогове вече поддават. Не са бити или изгнили – но просто вече умората в материала си казва думата. Колата още е с регистрация, но твърдо ще се бракува. Предпочитам да я дам така цялата за евентуален донор – на някой, който знае за какво става дума и ще я използва по най-добрия начин. Ако не – след известно време ще почна да я разфасовам. Цената в този вид е 1200 лв. за всичко. (груба сметка – двигател 400, скорости 100, климатик 200, колектори по 100, всичко останало 300).При наличие на сериозен интерес обаче може да има сериозен коментар. Снимки: http://nonamed74.snimka.bg/automobiles/d13-v-tec.885905.36254911 Косачката е в София. Ако има заинтересовани - 0898855900, или по-добре - на ЛС. Редактирано 7 Ноември, 2015 от nonamed 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #2 Отговорено 17 Ноември, 2015 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=19826&hl=vtec Още малко ще е цяла. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #3 Отговорено 6 Януари, 2016 (Редактирано) Колата е продадена - надявам се новият собственик да успее да я кара скоро с кеф Редактирано 6 Януари, 2016 от nonamed 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове