sandyufp91 6 #1 Публикувано 5 Октомври, 2015 Здравейте колеги, тъй като в предишната ми тема никой не ми отговори (защото е стара надявам се) , реших да задам въпроса в нова тема (дано не нарушавам някое правило на форума ) Проблема е относно грешка която ми изкарва чек лампата, а и се вижда при свързване с компютър чрез к-лайн конектор. Грешката която ми изкарва е 10 - IAT - Intake Air Temperature Sensor circuit .Като гледах на компютъра ми показваше стойности за температурата, затова смятам, че сензора си работи. Но за да докажа на себеси направих и един тест. Тъй като се занимавам с електроника чрез микроконтролер свързах сензора, като направих и паралелно измерване на температърата. Има някакви разлики с графиката от сервизната книжка, но не са по-големи от 10% (на око). Оттам прецених че проблема е в окабеляването ?!? Почнах да чета тробълшуутинг на хонда, излизаше ми и на тойота. Това което пробвах е следното: при махнат сензор -> тоест отворена верига, тоест максимално съпротивление се получава минусова температура -40 при окъсяване на мястото на сензора - тоест минимално съпротивление се получава 250 и нещо. Измерих и напреженията на буксата спрямо сервизна книжка на хонда - 5V между двата кабела, и 5V между единия кабел и маса на колата. При преминаването на всички тези измервания сервизната книжка казва BAD ECM, което доста ме съмнява. Срещал ли е някой подобен проблем? И втори въпрос имам разбира се: Масата на колата обща ли е с масата на компютъра? Това го питам тъй като не ми дава верига между масата на датчика и масата на колата ПС: При рестарт на компютъра чрез бекъп бушона или откачане на акумулатора грешката остава. Поздрави колегии Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове