Jump to content

Recommended Posts

значи колеги сложих си отзад на колата две гарнета.сварзани са направо от колекторите до отзад с тръба ф50алуминизирана.Но вазникна един проблем на ниски обороти от порядъка3-4 звука е перфектен плътен такъв,но след това звучиедно остро такова,ако сложа средното гарне дали ще постигна при ниски обороти нормален звук а при високите по плътен.благодаря за отговорите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз незнам за такова гърне, което да дава плътен и нисък звук при високи обороти. :dry: Ако сложиш още едно, ще почне да мърка като коте, и глас няма да и се чува. Сигурно си чувал звука от някое от новичките БМВ-а или Мерцедес-и, но разликата идва в обема на мотора, и оборотите на които работи. Ако имаш мотор шеви V8 тогава ще прави тоя звук. От нашите малолитражки толкова.

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

значи колеги сложих си отзад на колата две гарнета.сварзани са направо от колекторите до отзад с тръба ф50алуминизирана.Но вазникна един проблем на ниски обороти от порядъка3-4 звука е перфектен плътен такъв,но след това звучиедно остро такова,ако сложа средното гарне дали ще постигна при ниски обороти нормален звук а при високите по плътен.благодаря за отговорите

има ли вероятност да си сложил по-тънка тръба от оригиналната, ръмженето при високи обороти може да е от това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...