FallenAngel 0 #1 Публикувано 27 Юли, 2015 Здравейте съфорумци ! Преди около два месеца както си карах хондичката и взе да се чува някакво тропане откъм предницата и ми светна лампата на динамото. Спрях, вдигнах капака и гледам шайбата на коляновия вал излязла и ремъците по земята.. Първо помислих че е превъртяла и двигателя е лютеница, но изкарах късмет. Оказа се скъсана шпонка. Видяхме, че леглото на вала е леко захабено явно от силните вибрации като е станала белята. Намерихме нова шпонка и я сглобихме, като майстора сложи осигурител за резби на шпонката, че и на болта на шайбата. От тогава съм минал около 1500 километра като до сега проблеми е нямало, но неговото мнение е, че е най-добре да намеря друга шайба и да я сменим. Мен ме притеснява въпросното легло на вала където влиза шпонката и реших да се допитам до вас , като по дългогодишни хондаджии с опит , дали ако сменя само шайбата има надежда колата да си върви безпроблемно ? За съжаление нямам снимка на вала , но определено не е износен както съм виждал при други коли. Шпонката не влиза абсолютно плътно и има някакво съвсем леко играене и сега като карам постоянно се ослушвам и дето се вика... няма го кефа да си караш хондата спокойно Хондата е 1.4iS D14A8 , на няма и 10 000 км от основен ремонт и не ми се отваря мотора отново за да сменям вал... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #2 Отговорено 27 Юли, 2015 Смени само шайбата и карай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #3 Отговорено 27 Юли, 2015 JB weld на шпонката в канала и + стягане на болта на нютони според менюъла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FallenAngel 0 #4 Отговорено 27 Юли, 2015 Имам червен локтайт - дали ще свърши работа ? Ако не ще търся JB Weld Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове