Assassin 28 #1 Публикувано 5 Май, 2015 Здравейте, Вече като му се вижда края на проекта на моята кола ми се ще да ви запозная с него.... Тъй като от малък ми се кара 5та генерация Хеч с Б16 тази зима реших да се сдобия и с двете - първо купих двигателя, после колата.. И тъй като не ме слуша главата, реших че ми се кара Б16 с бонуси, та се почна следното: Brian Crower Stage 2 Валове Brian Crower пружинки и ритейнъри Skunk2 VTEC успокойтели ACL лагери VMS раздвижени колела VMS шайба на колянов вал (200 грама) Fidanza лек маховик (3,7 кила го мерихме днеска) Skunk2 Alpha Series дросел на 66мм ITR интейк Triple-Y колектор YCP бутала на 81,5мм за 12 към 1 степен на сгъстяване - ще се гони след шлайфа на главата степен на сгъстяване от 12,8-13 към 1 Ferrea 5000 серия клапани По-долу съм постнал една тема в която питам за спирачен ъпгрейд, мисля като вече реша какво ще правя със спирачките да го постна и тук... А от тук нататък ще разчитам да ме критикувате/ насочвате в правилната посока/ отговаряте на мои тъпи питания (тъй като не може човек да знае всичко със сигурност ще има и такива) Последно прикачам няколко снимки от пода на гаража в който се прави колата. Поздрави, Стенли 10 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #2 Отговорено 5 Май, 2015 Браво Ха хаааа, Мош-чето си намери конкуренция 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bmw killer 24 #3 Отговорено 6 Май, 2015 Успех колега,става сериозна работата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
МОШ 1633 #4 Отговорено 8 Август, 2015 Следа го изкъсо... :D все пак се прави в HPP 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #5 Отговорено 8 Август, 2015 Пък и е по-лек от теб и купето му , та се стягай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
МОШ 1633 #6 Отговорено 8 Август, 2015 нИ моЙш мЪ напрегна за да стане по-лек от мен тре да даде още 1к и тре да направи още стотици стартове..... ;)089 868 0373 П.П. стига спам :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
МОШ 1633 #7 Отговорено 8 Август, 2015 Усещам че се появява още един кУшмар от HPP Аре пускай тази графикаааа... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assassin 28 #8 Отговорено 8 Август, 2015 Усещам че се появява още един кУшмар от HPP Аре пускай тази графикаааа... 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assassin 28 #9 Отговорено 10 Август, 2015 Ето я графиката... 3 дена по-късно го пиша тоя коментар де... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
МОШ 1633 #10 Отговорено 10 Август, 2015 Дай клипчета, малко напрежениеее... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assassin 28 #11 Отговорено 2 Февруари, 2016 Някой играл ли си е да види дали може да се работи на етанол с П28-цата... и ако не става, какво ти трябва за да тръгне на е85?... Малко лайшки въпрос, ама какво повишение на мощност се очаква при работа на 85% етанол? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assassin 28 #12 Отговорено 3 Февруари, 2016 Относно вторият въпрос: 20-30 коня отгоре 25% по-голям разход трябва да си сигурен, че маслото с, кoето караш е съвместимо с етанол горива Относно харченето повечето казват че е 40% повече, тъй като етанола не отделя толкова енергия. Майти Кар Модс пуснаха едно филмче преди 2-3 седмици специално за каране на Е85. То и затова си трябват по големи инжектори, та ако се реша ще минавам на 550-750-1000цц. Въпроса с компа е важния в тоя случай..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assassin 28 #13 Отговорено 8 Февруари, 2016 Относно вторият въпрос: 20-30 коня отгоре 25% по-голям разход трябва да си сигурен, че маслото с, кoето караш е съвместимо с етанол горива Относно харченето повечето казват че е 40% повече, тъй като етанола не отделя толкова енергия. Майти Кар Модс пуснаха едно филмче преди 2-3 седмици специално за каране на Е85. То и затова си трябват по големи инжектори, та ако се реша ще минавам на 550-750-1000цц. Въпроса с компа е важния в тоя случай..... Някой..... Пигибак/Стендалоун/Нормален Хонда Комп??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #14 Отговорено 9 Февруари, 2016 Аз не виждам проблем да подкараш на Е85 или 100 с П28......освен ако не си взел Flex fuel сензор! Повече от 440 кубикови инжектори едвали ще ти трябват.Има калкулатори, виж за 250 коня на гуми кое ти върши работа. Аз цяло лято карах на Е100,бях си купил малка цистерна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assassin 28 #15 Отговорено 9 Февруари, 2016 Аз не виждам проблем да подкараш на Е85 или 100 с П28......освен ако не си взел Flex fuel сензор! Повече от 440 кубикови инжектори едвали ще ти трябват.Има калкулатори, виж за 250 коня на гуми кое ти върши работа. Аз цяло лято карах на Е100,бях си купил малка цистерна Да разбирам че Флекс Фюела ще ме преебе, така ли? Като се има предвид че няма много места за етанол, ми се искаше точно с Flex fuel сензор да се заиграя, за може да се минава от нормално гориво към Е85-100 като има/няма етанол в резервоара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assassin 28 #16 Отговорено 9 Февруари, 2016 Карането на етанол също скъсява живота на горивната система, тъй като е предпоставка за корозия в резервоара и бензинопроводите. Това съм го взел в предвид.... Тя така или иначе тая кола се кара само няколко седмици на година..... И по скоро проблема с корозията са оаканите стари карбураторни В8-аци тука в Щатско... Не съм чувал оплаквания за корозия на нови коли.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assassin 28 #17 Отговорено 13 Март, 2016 Пичове, в София къде зареждате етанол, че колкото и да търсих в Гугъл нищо не намерих за зареждане... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assassin 28 #18 Отговорено 3 Април, 2016 Тука малко на Монолог го обърнах, ама очаквайте проект с Нисан 350з, като тука ще търсим големите коне..... само да се прибера в България и ще почнем да го доизмисляме.... Само се надявам че и на Бобката ще му се занимава..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assassin 28 #19 Отговорено 4 Април, 2016 Ако е за драг, по-добре си намерете една Супра с 2JZ, да не ви е яд после. Той 350/370Z и за писта не става де, но вие си знаете. А какво стана с този проект, разпродаде ли го? Не... ще си го карам Сивика .. просто не искам да му променям концепцията и затова няма да минаваме на принудително пълнене.... а 350зетката тука я взех и ще се измисля как ще се прави... В Аризона има една много яка жълта 350зетка дето е 700+ на колела и се движи много добре по улиците... драг кола в България няма никакъв смисъл.... не изкарвам достатъчно пари да мога да си позволя това удоволствие в нашата родина.... П.С. Супра с Ту-Джей-Зи туин-турбо за по малко от 40-50К никакъв шанс да намериш.... и парите отиват нагоре рязко и много, ако си мислиш че ще мине номера атмосферна да я правиш с турбо (скорости и други неща струват харабията пари)... така де, ще ми се - ама нямам възможност.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assassin 28 #20 Отговорено 2 Юни, 2016 Пак сме по българските пътища.. вече и с разпънки отзад и отпред.... следваща точка - стабилизиращи щанги... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assassin 28 #21 Отговорено 11 Юли, 2016 Минаваме на керамичен съединител... Съвет към тея, който биха почвали такъв проект - чисто ново стоково Екседи издържа 1000 км.... мислете го преди да сглобявате и вие..... Малко, към модераторите - кога темата за една кола е достойна за местене в Хонда спорт и тунинг подфорума? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове