Jump to content
Assassin

Хонда Б16А1 Проект

Recommended Posts

 Браво

Ха хаааа, Мош-чето си намери конкуренция

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех колега,става сериозна работата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следа го изкъсо... :D :D :D все пак се прави в HPP ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък и е по-лек от теб и купето му  :tooth: , та се стягай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нИ моЙш мЪ напрегна :P за да стане по-лек от мен тре да даде още 1к :D и тре да направи още стотици стартове..... ;)089 868 0373

 

П.П. стига спам :D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усещам че се появява още един кУшмар от HPP :D

Аре пускай тази графикаааа...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усещам че се появява още един кУшмар от HPP :D

Аре пускай тази графикаааа...

 

post-32081-0-64678900-1439066012_thumb.jpg

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я графиката... 3 дена по-късно го пиша тоя коментар де... :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай клипчета, малко напрежениеее... :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой играл ли си е да види дали може да се работи на етанол с П28-цата... и ако не става, какво ти трябва за да тръгне на е85?...

 

Малко лайшки въпрос, ама какво повишение на мощност се очаква при работа на 85% етанол?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно вторият въпрос:

20-30 коня отгоре

25% по-голям разход

трябва да си сигурен, че маслото с, кoето караш е съвместимо с етанол горива

Относно харченето повечето казват че е 40% повече, тъй като етанола не отделя толкова енергия.

Майти Кар Модс пуснаха едно филмче преди 2-3 седмици специално за каране на Е85.

То и затова си трябват по големи инжектори, та ако се реша ще минавам на 550-750-1000цц.

 

Въпроса с компа е важния в тоя случай.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Относно вторият въпрос:

20-30 коня отгоре

25% по-голям разход

трябва да си сигурен, че маслото с, кoето караш е съвместимо с етанол горива

Относно харченето повечето казват че е 40% повече, тъй като етанола не отделя толкова енергия.

Майти Кар Модс пуснаха едно филмче преди 2-3 седмици специално за каране на Е85.

То и затова си трябват по големи инжектори, та ако се реша ще минавам на 550-750-1000цц.

 

Въпроса с компа е важния в тоя случай.....

 

 

Някой..... Пигибак/Стендалоун/Нормален Хонда Комп???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не виждам проблем да подкараш на Е85 или 100 с П28......освен ако не си взел Flex fuel сензор!

Повече от 440 кубикови инжектори едвали ще ти трябват.Има калкулатори, виж за 250 коня на гуми кое ти върши работа.

Аз цяло лято карах на Е100,бях си купил малка цистерна ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не виждам проблем да подкараш на Е85 или 100 с П28......освен ако не си взел Flex fuel сензор!

Повече от 440 кубикови инжектори едвали ще ти трябват.Има калкулатори, виж за 250 коня на гуми кое ти върши работа.

Аз цяло лято карах на Е100,бях си купил малка цистерна ;)

 

Да разбирам че Флекс Фюела ще ме преебе, така ли?

Като се има предвид че няма много места за етанол, ми се искаше точно с Flex fuel сензор да се заиграя, за може да се минава от нормално гориво към Е85-100 като има/няма етанол в резервоара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карането на етанол също скъсява живота на горивната система, тъй като е предпоставка за корозия в резервоара и бензинопроводите.

 

Това съм го взел в предвид.... Тя така или иначе тая кола се кара само няколко седмици на година..... И по скоро проблема с корозията са оаканите стари карбураторни В8-аци тука в Щатско... Не съм чувал оплаквания за корозия на нови коли....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, в София къде зареждате етанол, че колкото и да търсих в Гугъл нищо не намерих за зареждане...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука малко на Монолог го обърнах, ама очаквайте проект с Нисан 350з, като тука ще търсим големите коне..... само да се прибера в България и ще почнем да го доизмисляме.... Само се надявам че и на Бобката ще му се занимава.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е за драг, по-добре си намерете една Супра с 2JZ, да не ви е яд после. :D Той 350/370Z и за писта не става де, но вие си знаете. А какво стана с този проект, разпродаде ли го?

 

Не... ще си го карам Сивика .. просто не искам да му променям концепцията и затова няма да минаваме на принудително пълнене.... а 350зетката тука я взех и ще се измисля как ще се прави... В Аризона има една много яка жълта 350зетка дето е 700+ на колела и се движи много добре по улиците... драг кола в България няма никакъв смисъл.... не изкарвам достатъчно пари да мога да си позволя това удоволствие в нашата родина....

 

П.С. Супра с Ту-Джей-Зи туин-турбо за по малко от 40-50К никакъв шанс да намериш.... и парите отиват нагоре рязко и много, ако си мислиш че ще мине номера атмосферна да я правиш с турбо (скорости и други неща струват харабията пари)... така де, ще ми се - ама нямам възможност....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак сме по българските пътища.. вече и с разпънки отзад и отпред.... следваща точка - стабилизиращи щанги...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минаваме на керамичен съединител... Съвет към тея, който биха почвали такъв проект - чисто ново стоково Екседи издържа 1000 км.... мислете го преди да сглобявате и вие..... Малко, към модераторите - кога темата за една кола е достойна за местене в Хонда спорт и тунинг подфорума?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...