Jump to content
user0

Honda Civic оборотите падат, проблем с гаста

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Само тук ми дава да създам нова тема, така че се извинявам. Ако някой я премести ще е добре.

 

Здравейте имам Honda Civic 1.4is 1997 90кс. Проблема е, че при превключване, но най-дразнещо при потегляне (при пускане на съединителя) оборотите изведнъж падат. На свободен ходен вдигам до към 2000 оборота и задържам газта, включвам на първа и започвам да пускам съединителя и пада на към 1000 оборота. При което започва да придърпва/тресе и ако не подам повече газ ще изгасне. Другия вариант за потегляне е с повече обороти, ако на празен ход вдигна 3000 (може и повече) и почна да потеглям пак пада но до около 2500 при, което е дразнещо защото не искам да потеглям с толкова рев от двигателя. И отново потеглянето не е гладко, колата тръгва рязко (може да превърти и гуми) и в следващия момент пак заглъхва/запира и след това пак си вдига 3000-те обороти. И в купето се усеща едно рязко тръгване, запиране и пак рязко тръгване. При превключване на по-висока предавка (по време на движение) пак го прави, но не се забелязва чак толкова.

 

Може да се сравни с изпускане на съединителя, но не е така.

 

Аз съм съм свикнал и за да потегля гладко (също и при превключване) подавам газ един/два пъти (с кратко натискане на педала) на празно да вдигна оборотите до 2500, та като отпускам съединителя да падне на около 2000 и да потегля гладко. Което напоследък ми става все по-трудно. Колата беше така още като я купих, но вероятно имам проблем някъде.

 

Не може да се кара бавно на полу-съединител със "замръзени" педали, защото ще изгасне (оборотите падат). Трябва все да подавам по-малко газ да ги вдигам. Нещо подобно бръм, бръм, ...бръм, бръм,бръм... като паркирам например една грешка и изгасва.

 

Дано сте ме разбрали искам да потеглям без да вдигам много шум (3000 оборота и повече) и без да ми изгасва двигателя. На Jetta-та на баща ми нямам тези проблеми.

 

Благодаря.

Редактирано от user0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста объркващо си го написал. Наистина темата не е за тук, но нека да видим какъв може да е проблема, защото на мен специално ми се струва доста необичаен.

 

Имам няколко въпроса:

1. Когато купуваше колата имаше ли го този проблем, возил/карал ли си колата?

2. Имаш ли представа да са и правени някакви модификации? Говорил ли си със старият собственик за проблема?

3. Имаш ли възможност да направиш някакво видео или да кажеш от къде си?

4. Преди карал ли си друга кола, имаш ли познания по автомобилите, двигателите и т.н. за да знаем как да казваме какво да провериш?

 

Това са ми въпросите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно е за обяснение, трябва да се подкара, за да се види.

 

1. Имаше го проблема в началото, но не му обръщах внимание. Като я купих я карах много малко.

2. От автокъща взех колата нямам си и представа кой е предишния собственик.

3. Ще пробваме утре да направим видео.

4. Карал съм 4 коли, но само моята е с този проблем. Баща ми знае доста за по-старите коли с карбуратори, бил е шофьор и монтьор, но не много по двигатели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма бутон редактирай, така че двоен пост. (е сега вече има, странно).

 

Колата е бензинова.

 

Сега като се замислих, се чудя дали няма горивен филтър за смяна или някой маркуч. Да не би да има недостиг на гориво. Друго нещо прави впечатление като отвивам капачката на резервоара духа/засмуква въздух след известно каране (фучи, не си спомням в коя посока).

Редактирано от user0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам видеото с нетърпение. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано имате кодека. Видеото 11 MB, не е кой знае какво.Потеглям два пъти.Първия път вдигам 1500 оборота, потеглям и оборотите падат под 1000.Втория път вдигам 2500 и пускам съединителя по-бавно, този път падат под 2000.http://dox.bg/files/dw?a=de1d67edbcЧетете долните редове след като гледате видеото, иначе умишлено ще ви накарам да мислите в тази посока.

В първия пост говорех по спомени. Сега правих много опити и мисля, че съединителя отделя много високо и то само на 10-15% от педала. Имам предвид първите 85% от пускането на съединителя нямат почти никакво значение и след това лепи наведнъж. Газта също е много чувствителна.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"В първия пост говорех по спомени. Сега правих много опити и мисля, че съединителя отделя много високо и то само на 10-15% от педала. Имам предвид първите 85% от пускането на съединителя нямат почти никакво значение и след това лепи наведнъж. Газта също е много чувствителна."

 

Видях клипа, разбрах те какво имаш в предвид. Оборотите пропадат така защото не ползваш полусъединител и е нормално. Явно съединителя е заминал. Шума от двигателя който се чува от клипа трябва да се провери. Има виене и потропване.

Редактирано от MonsterOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за отговорите. Като говорим за звуци, може ли да чуете и звука при запалването?http://dox.bg/files/dw?a=c610e63793http://dox.bg/files/dw?a=236d23499cНа първия клип минава кола точно след запалването, да не ви обърка.Иначе като дръпна на ръчна съединителя не буксува.

Редактирано от user0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не обичайно. Виенето пак го има. Какво чуваш на живо, че след запис звука се криви яко....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам предвид стартера(електромотора), не знам как точно го прави, но знам, че след като запали той трябва да се отдели по някакъв начин и спре да се върти (май ротора се прибира). Но след като колата запали и преди да пусна ключа той продължава да се върти и чува неговото ускоряване(едно такова "жшъъкКК"). Като върна ключа изчезва, но ако го задържа не спира. Относно другите шумове, трябва пак да ида да чуя, сега не мога да кажа нищо.

Редактирано от user0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартера работи по следният начин. 

След като двигателя запали и прекъснеш захранването към стартера, бендикса се изхвърля от зъбният гребен на маховика. Ако не го изхвърля на време, пружината която връща бендикса е остаряла или замърсена. Стартера се ремонтира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...