Jump to content
veno

Обороти на D14a2

Recommended Posts

Здравейте, да попитам, когато е на празен ход оборотите падат на около 500-600 и усещам как колата сама си подава газ за да не изгасне, това нормално ли е ? Сменени са абсолютно всички филтри, ремъци, свещи. Само последната тръба след последното гърне е за смяна че е изгнила, незнам дали това може да е причина. Дайте идеи, според мен нормлано трява да е над 600-700 оборота на празен ход за да не се опитва сама да си подава газ за да не изгасне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest veno

след search по форума прочетох че може да е следствие на някакъв датчик който трявало да се затегне, бил някаде до винтчето за оборотите (което така и незнам каде се намира). Когато е студена колата докато загрее е на около 1000 оборота, но като загрее и падне стига до под 700 оборота и се усеща как сама си подава гас да не изгасне, и играе някаде между 600 и 700 оборота. Какво може да се направи ? Може ли да е някакъв проблем с ламбда сондата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо просто не си регулира6 оборотите. Нали постоянно са ти ниски не само от време на време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за отговора, ама малко закъсня, днес ходих на Елкон, изчистиха ми дроселовата клапа и регулираха оборотите (не видях как, не ме пуснаха вътре) всичко отне неповече от 15 минути и ме одрусаха 40 лв. :) . Нямало грешки, това и сам си го проверих... абе важното е че сега са на 750 оборота което е добре... ама сега ме хвана яд че можех да си ги спестя. 3.80 пръскане със спрей, той спрея сигурно струва 3.80 целия. Ама като не слушам... хората от сервиза в който по принцип ми гледат колата, казаха че за 40 лв. цял ден щели да ми пръската всичко квото кажа със спрей :) Ама аз нали съм инат ходих на Бош, другия път пак ще ида, първо ще обиколя който се сетя преди това :) А вече съм в София, така че няма чуденки занапред Омбре е моя човек :)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На вас нормално колко са ви оборотите на празен ход ? На мен ми са някаде 700-750 сега, но пак не ми е комфортно в колата като загрее и на празен ход е на тези обороти, някаде на около 900-1000 става нормално, иначе просто усещам вибрациите, дори като сложа ръката на скоростния лост при 700-750 оборота ми е неприятно. На какво може да се дължи всичко това ?

Редактирано от veno

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

Колега, 750 оборото на празен ход са много малко,особенно за хонда (те са по-восокооборотни) това да не е дизел :dry: нормални обороти за загряла кола са 1000, а при студен двигател, смукача ги вдига сам на около 1500. Ако оборотите на празен ход са под 1000 двигателя не се маже достатъчно и със сигурност ще го прецакате.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига глупости , какви 1000 оборота ......Нормално при загрял двигател -> 750 +- 50 оборота !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вас нормално колко са ви оборотите на празен ход ? На мен ми са някаде 700-750 сега, но пак не ми е комфортно в колата като загрее и на празен ход е на тези обороти, някаде на около 900-1000 става нормално, иначе просто усещам вибрациите, дори като сложа ръката на скоростния лост при 700-750 оборота ми е неприятно. На какво може да се дължи всичко това ?

Явно колега просто не е проблема от оборотите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига глупости , какви 1000 оборота ......Нормално при загрял двигател -> 750 +- 50 оборота !

Потвърждавам...макар че аз мойте умишлено ги вдигнах на 900 шото като пусна фарове ,музики и падаха на 500 и цъкаше кат американски чопър.... :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май си прекъсва яко колата, тъй като не съм я карал работеща нормално не можех да предценя, но наистина ен работи добре, не мога да тръгна без да дам повече газ до 2-3к оборота преди да пусна съединителя защото почва да придърпва и гасне, отделно на място като работи отзад бумти ауспуха все едно се отпушва и запушва нещо, сложих чисто ново гърне онзи ден, днес като погледнах ауспуха беше черен. В сряда ще ходя при Омбре говорих с него, да видим каквко и има. Като се замисля мой приятел имаше подобен проблем само че със мотор CBR600 на Хонда, ходи по кви ли не сервизи в крайна сметка, се оказа че е от лула на свещите. При мен като взех колата от автовоза първото нещо което направих още преди да съм я карал е да сменя всички възможни ремъци, всички възможни филтри + свещите и задните тампони, така че не мога да кажа дали преди тези смени е работела различно и нормално. Но може при смяната на тези консумативи да са объркали нещо, а може и кабелите за свещите да трябва да се сменят. Надявам се чичо Омбре да окрие каква и е болката и да се реши проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Май си прекъсва яко колата, тъй като не съм я карал работеща нормално не можех да предценя, но наистина ен работи добре, не мога да тръгна без да дам повече газ до 2-3к оборота преди да пусна съединителя защото почва да придърпва и гасне, отделно на място като работи отзад бумти ауспуха все едно се отпушва и запушва нещо, сложих чисто ново гърне онзи ден, днес като погледнах ауспуха беше черен. В сряда ще ходя при Омбре говорих с него, да видим каквко и има. Като се замисля мой приятел имаше подобен проблем само че със мотор CBR600 на Хонда, ходи по кви ли не сервизи в крайна сметка, се оказа че е от лула на свещите. При мен като взех колата от автовоза първото нещо което направих още преди да съм я карал е да сменя всички възможни ремъци, всички възможни филтри + свещите и задните тампони, така че не мога да кажа дали преди тези смени е работела различно и нормално. Но може при смяната на тези консумативи да са объркали нещо, а може и кабелите за свещите да трябва да се сменят. Надявам се чичо Омбре да окрие каква и е болката и да се реши проблема.

Късмет !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...