veno 0 #1 Публикувано 2 Март, 2007 Здравейте, да попитам, когато е на празен ход оборотите падат на около 500-600 и усещам как колата сама си подава газ за да не изгасне, това нормално ли е ? Сменени са абсолютно всички филтри, ремъци, свещи. Само последната тръба след последното гърне е за смяна че е изгнила, незнам дали това може да е причина. Дайте идеи, според мен нормлано трява да е над 600-700 оборота на празен ход за да не се опитва сама да си подава газ за да не изгасне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest veno #2 Отговорено 2 Март, 2007 след search по форума прочетох че може да е следствие на някакъв датчик който трявало да се затегне, бил някаде до винтчето за оборотите (което така и незнам каде се намира). Когато е студена колата докато загрее е на около 1000 оборота, но като загрее и падне стига до под 700 оборота и се усеща как сама си подава гас да не изгасне, и играе някаде между 600 и 700 оборота. Какво може да се направи ? Може ли да е някакъв проблем с ламбда сондата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #3 Отговорено 3 Март, 2007 Защо просто не си регулира6 оборотите. Нали постоянно са ти ниски не само от време на време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #4 Отговорено 6 Март, 2007 Мерси много за отговора, ама малко закъсня, днес ходих на Елкон, изчистиха ми дроселовата клапа и регулираха оборотите (не видях как, не ме пуснаха вътре) всичко отне неповече от 15 минути и ме одрусаха 40 лв. . Нямало грешки, това и сам си го проверих... абе важното е че сега са на 750 оборота което е добре... ама сега ме хвана яд че можех да си ги спестя. 3.80 пръскане със спрей, той спрея сигурно струва 3.80 целия. Ама като не слушам... хората от сервиза в който по принцип ми гледат колата, казаха че за 40 лв. цял ден щели да ми пръската всичко квото кажа със спрей Ама аз нали съм инат ходих на Бош, другия път пак ще ида, първо ще обиколя който се сетя преди това А вече съм в София, така че няма чуденки занапред Омбре е моя човек )) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #5 Отговорено 15 Март, 2007 (Редактирано) На вас нормално колко са ви оборотите на празен ход ? На мен ми са някаде 700-750 сега, но пак не ми е комфортно в колата като загрее и на празен ход е на тези обороти, някаде на около 900-1000 става нормално, иначе просто усещам вибрациите, дори като сложа ръката на скоростния лост при 700-750 оборота ми е неприятно. На какво може да се дължи всичко това ? Редактирано 15 Март, 2007 от veno Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #6 Отговорено 16 Март, 2007 Колега, 750 оборото на празен ход са много малко,особенно за хонда (те са по-восокооборотни) това да не е дизел нормални обороти за загряла кола са 1000, а при студен двигател, смукача ги вдига сам на около 1500. Ако оборотите на празен ход са под 1000 двигателя не се маже достатъчно и със сигурност ще го прецакате. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #7 Отговорено 16 Март, 2007 Стига глупости , какви 1000 оборота ......Нормално при загрял двигател -> 750 +- 50 оборота ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #8 Отговорено 16 Март, 2007 На вас нормално колко са ви оборотите на празен ход ? На мен ми са някаде 700-750 сега, но пак не ми е комфортно в колата като загрее и на празен ход е на тези обороти, някаде на около 900-1000 става нормално, иначе просто усещам вибрациите, дори като сложа ръката на скоростния лост при 700-750 оборота ми е неприятно. На какво може да се дължи всичко това ?Явно колега просто не е проблема от оборотите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #9 Отговорено 16 Март, 2007 Стига глупости , какви 1000 оборота ......Нормално при загрял двигател -> 750 +- 50 оборота !Потвърждавам...макар че аз мойте умишлено ги вдигнах на 900 шото като пусна фарове ,музики и падаха на 500 и цъкаше кат американски чопър.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #10 Отговорено 16 Март, 2007 Май си прекъсва яко колата, тъй като не съм я карал работеща нормално не можех да предценя, но наистина ен работи добре, не мога да тръгна без да дам повече газ до 2-3к оборота преди да пусна съединителя защото почва да придърпва и гасне, отделно на място като работи отзад бумти ауспуха все едно се отпушва и запушва нещо, сложих чисто ново гърне онзи ден, днес като погледнах ауспуха беше черен. В сряда ще ходя при Омбре говорих с него, да видим каквко и има. Като се замисля мой приятел имаше подобен проблем само че със мотор CBR600 на Хонда, ходи по кви ли не сервизи в крайна сметка, се оказа че е от лула на свещите. При мен като взех колата от автовоза първото нещо което направих още преди да съм я карал е да сменя всички възможни ремъци, всички възможни филтри + свещите и задните тампони, така че не мога да кажа дали преди тези смени е работела различно и нормално. Но може при смяната на тези консумативи да са объркали нещо, а може и кабелите за свещите да трябва да се сменят. Надявам се чичо Омбре да окрие каква и е болката и да се реши проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rust #11 Отговорено 17 Март, 2007 Май си прекъсва яко колата, тъй като не съм я карал работеща нормално не можех да предценя, но наистина ен работи добре, не мога да тръгна без да дам повече газ до 2-3к оборота преди да пусна съединителя защото почва да придърпва и гасне, отделно на място като работи отзад бумти ауспуха все едно се отпушва и запушва нещо, сложих чисто ново гърне онзи ден, днес като погледнах ауспуха беше черен. В сряда ще ходя при Омбре говорих с него, да видим каквко и има. Като се замисля мой приятел имаше подобен проблем само че със мотор CBR600 на Хонда, ходи по кви ли не сервизи в крайна сметка, се оказа че е от лула на свещите. При мен като взех колата от автовоза първото нещо което направих още преди да съм я карал е да сменя всички възможни ремъци, всички възможни филтри + свещите и задните тампони, така че не мога да кажа дали преди тези смени е работела различно и нормално. Но може при смяната на тези консумативи да са объркали нещо, а може и кабелите за свещите да трябва да се сменят. Надявам се чичо Омбре да окрие каква и е болката и да се реши проблема.Късмет ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове