bezupre4niq 10 #1 Публикувано 9 Март, 2015 (Редактирано) Здравейте! Още преди 4 години като си докарах сивика от Австрия, като млад хондаджия изхвърлих стандартия волан и сложих спортен, махнах клаксон и тн.Правех опити да вържа клаксон за волана ,не се получи и така 3 години си карах само с бученето от ауспуха , не че не е достатъчно да се пазят хората, но вече съм крайно решен да го направя . Значи с 4 краченца реле е новият клаксон по схема съм го вързал и жица с маса отива към волана, но като почна да маневрирам и да оперирам повече с волана, жицата почва да се огъва и даже се къса след седмица каране. Каква е схемата за връзване на клаксон. Волана е мomo , на пибитката му има буксичка и в нея вкарвам жицата от релето с масата, но тая жица трявба да я прекарам през дупките на фланеца за да стигне до клаксончето и да и оставя дълга пак се къса.Някакви идеи как да го вържа ? Редактирано 9 Март, 2015 от bezupre4niq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #2 Отговорено 10 Март, 2015 Моя има пластинка отзад на фланеца и така прави контак. Иначе ако е с кабел ще се къса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bezupre4niq 10 #3 Отговорено 10 Март, 2015 Моя има пластинка отзад на фланеца и така прави контак. Иначе ако е с кабел ще се къса. Да знам, погледнах оригиналния волан, как е направен клаксона. Ама тоя спортния е по друг начин, няма я тая пластинка, а като го натиснеш направо дава контакт, защото е директно замасен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diedarling 7 #4 Отговорено 18 Март, 2015 (Редактирано) Пластинката върви в комплект със фланеца за волана ! Разучете и си купете такава подложка ! Не се занимавайте с пускане на кабели и т.н.При наличието на тази подложка(пластинка), ви трябва 1 кламер,малко машинно масло и майсторлък в кавички, щото не е нищо сложно.Имаше тема мисля... Редактирано 18 Март, 2015 от diedarling Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове