Guest D16A8 #1 Публикувано 17 Август, 2004 Пичове имам проблем с паленето сутрин или когато колата е стояла по-дълго изгасена. Когато завъртя да запаля, запалва за малко на много ниски обороти и почти веднага угасва. И така трябва да повторя няколко пъти, за да запали успешно. На какво може да се дължи? Горивния филтър май не е сменян никога, може ли да е от това? Също понякога като карам (1-2 пъти) ми се е случвало на скорост в ниски обороти като подам газ да ми придръпва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #2 Отговорено 17 Август, 2004 Горивен или въздушен, най-добре смени и двата и виж за какво става въпрос. Логично е ако ти е читав въздушният да смениш само горивния. Пробвай и кажи какво е станало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #3 Отговорено 18 Август, 2004 абе тая смяна на въздусхен филър с цел диагностика е доста глупаво нещо...... ако ще го проверяваш дали е от него, просто го махни........ на място няма да засмучеш кои знеа какво ама за горивния можеби не е много добра идея да го пробваш това....... макар че аз лично бих го направил ако пробата ще трае 1-2 мин.АКО НЯКОЙ ЩЕ МЕ ПСУВА, сега е момента, та поне да знам ако сум много в грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #4 Отговорено 18 Август, 2004 Мерси!От въздишния не е. Почти нов е. Горивен ще взема до 10-тина дни че сега ще ми дойде множко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #5 Отговорено 23 Август, 2004 Смених горивния филтър, мотора работи по-спокийно, ама тази сутрин пак запалих от втория път. Изгележда пали по-трудно само когато е по-хладно, иначе е ок. Интересно какво можеда му пречи студа??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy #6 Отговорено 23 Август, 2004 И свещи се сменят на 30-40 000 км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #7 Отговорено 23 Август, 2004 Тука чета, че проблема може да е в "throtle control system". Това е механизма, който регулира оборотите на колата. В документацията пише, че проблема може да е от помпата, филтъра или от този механизъм. При мен първите две са ок и днес ще видиме последното. Описано е как се тества.Мерси за помощта, ще ви кажа дали е от там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове