Jump to content
Guest D16A8

Проблем.....

Recommended Posts

Guest D16A8

Пичове имам проблем с паленето сутрин или когато колата е стояла по-дълго изгасена. Когато завъртя да запаля, запалва за малко на много ниски обороти и почти веднага угасва. И така трябва да повторя няколко пъти, за да запали успешно. На какво може да се дължи? Горивния филтър май не е сменян никога, може ли да е от това? Също понякога като карам (1-2 пъти) ми се е случвало на скорост в ниски обороти като подам газ да ми придръпва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Горивен или въздушен, най-добре смени и двата и виж за какво става въпрос. Логично е ако ти е читав въздушният да смениш само горивния. Пробвай и кажи какво е станало. :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

абе тая смяна на въздусхен филър с цел диагностика е доста глупаво нещо...... ако ще го проверяваш дали е от него, просто го махни........ на място няма да засмучеш кои знеа какво :o ама за горивния можеби не е много добра идея да го пробваш това....... макар че аз лично бих го направил ако пробата ще трае 1-2 мин.АКО НЯКОЙ ЩЕ МЕ ПСУВА, сега е момента, та поне да знам ако сум много в грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Мерси!От въздишния не е. Почти нов е. Горивен ще взема до 10-тина дни че сега ще ми дойде множко :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Смених горивния филтър, мотора работи по-спокийно, ама тази сутрин пак запалих от втория път. Изгележда пали по-трудно само когато е по-хладно, иначе е ок. Интересно какво можеда му пречи студа???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

И свещи се сменят на 30-40 000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Тука чета, че проблема може да е в "throtle control system". Това е механизма, който регулира оборотите на колата. В документацията пише, че проблема може да е от помпата, филтъра или от този механизъм. При мен първите две са ок и днес ще видиме последното. Описано е как се тества.Мерси за помощта, ще ви кажа дали е от там ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...