ARMAVEL 136 #1 Публикувано 3 Февруари, 2015 (Редактирано) Здравейте колеги,имам няколко въпроса за турбо на конкретния мотор.Доста четох в нашия форум, а и в щатските и общо взето ги схванах нещата-какво ми трябва,до колко издържа моторчето и т.н.Имам няколко неясноти обаче... 1.Идеята е колата да си ми остане дейли драйвър,като за целта турбото ще бъде на ниско налягане (поне в началото) и ще бъде съчетано с газ.По думите на предния собственик на колата,рейката и инжекторите са съобразени да хранят до 200к.с.Интересува ме по какъв начин ще мога когато съм на газ и ползвам колата за ходене до работа и т.н,да я карам на ниско налягане т.е сейфти дейли настройка (от сорта на 0.3) а за стартове (бенз.100) на 0.5-0.6 например? Предполагам електронен бууст контролер,афтър електроника или? 2.Каква турбина да избера? Масово в щатите ползват т25/28 от с13 и по ммнения на собствениците,турбинката върши перфектна работа-спуулва бързо и държи г/д през целия работен диапазон.Другия вариант е за тд05 16г от импреза,но няма ли пък да доиде голяма? 3.На колко мм да са турбо пътищата и дали да са от алуминиеви тръби със силиконови снадки или неръждавейка? Благодаря ви предварително. п.п Да поясня-мотора е икономик,9:4.1,obd2b p2n комп Редактирано 3 Февруари, 2015 от ARMAVEL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 3 Февруари, 2015 Предния собственик няма ка да ти е казал че ижекторите ще изкарат 200 коняНещо друго е казал.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ARMAVEL 136 #3 Отговорено 3 Февруари, 2015 Извинявам се,сега отворих обявата и сверих-"а рейка инжектори и ЕЦУ до 200кс са Милано!" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове