Jump to content
AAAARGHHH

Accord (CC7) не набира,няма динамика..

Recommended Posts

Здравейте приятели ,

 

Отварям темата за тези ,които чувстват своята HONDA  спъната, че и липсва динамика при набиране , не пълни оборотите както трябва от което страда удоволствието от шофирането и самочувствието на пътя.

 

Преди 6 месеца с сдобих с моя Акорд (СС7) 94-та, 1850сс (116 к.с) снабден с обикновена газова уредба.

Гореше около 20 на 100 газ а на бензин 12.5л а Check Engine светва след 15 минути каране.

Първата ми работа беше да сменя изпарителят Ловато минимум на 7-8 години .

Разхода падна до около 11 извънградско.

Да, но колата много трудно набираше ..Започна се едно ровене по форуми едно ходене при 

майстори с най- различни питания . Никой не можа да ми посочи елементарна причина , всеки искаше да прави по нещо , но без да има ясен резултат.

 

Вкарах я при Омбре за реглаж на клапаните и това  малко подобри положението, започна да се усеща ,че има тяга ,както и разхода падна : 

1.Градско-11.00 л 

2.Извънградско-9.5 л

 

След 2-3000 км обаче газовата уредба се разцентрова и колата отново вдигна разхода до 20 л на 100 и започна да прави детонации ...

Проблемите не закъсняха, мотора стана шумен разхода главоломен а на светофара при потегляне къде,къде по-слаби коли бият старт с 30м преднина , Набираше безумно бавно, а докато вдигне 100-110  много мъка и за много време ..При това положение изпреварването просто става невъзможно !

 

Представете си разочарованието в този момент.

 

Реших последователно да елиминирам възможните причини .

 

-Нови свещи 4бр. NJK (France) накуп с четири броя о-пръстени и 4бр. горни уплътнения, защото забелязах ,че има масло в леглата на свещите. - Не даде никаква разлика , поне осезаема...

-Нов въздушен филтър - Отново без разлика !

-Проверка как са зацепени ремъците (всичко нормално)

-Покарах я и на бензин , все така спъната...

 

Един прекрасен ден я качих на стенд за да погледна отдолу и за мое учудване открих ,че меката връзка от двигателя към тръбите за ауспуха се е пръснала .Това говори за запушване на някое от гърнетата или катализатора.

Моментално в сервиз подмяна на меката връзка, подмяна на катализатора с гърне резонатор "ASPO" . Господата от сервиза ми предложиха ..

да пари за умрелия катализатор , което аз приех с охота тъй като това чувствително намалява цената на ремонта .Ако до този момент някой се е зачудил ; има ли втори датчик на ламбда сондата?Отговорът е не ! Така ,че допълнителни втулки , заварки , емулатори и прочие не са необходими!

 

Какво се случи след това ?

В момента в който я запалих ми направи впечатление , че колата работи адски тихо , липсват вибрации а при подаване на газ приятен и плътен звук , оборотомера вдигаше стрелката мазно и без колебания при плавно подаване и стряскащо бързо при рязко натискане на газта.

 

Регулирах и газовата , но след като имам впечатления , ще ви споделя и как се е променил разхода!

 

Като всеки уважаващ себе си шофьор след излизане от бокса направих тестова обиколка и впечатленията са ми следните :

Прекрасно ускорение при 1-ва и 2-ра предавка до около 5500-6000 rpm , в този ред на мисли 3-та газ до дупка, при 5500 оборота поглед към скоростомера показа 85км.ч. 4-та без никакво мотане до 120км а звукът все така плътен ,все така приятен , гали ухото и създава усещане за пъргавина .При 5-та след 120 нещата се успокоиха държеше оборотите близо до 4000 а ускорението отслабна при пълно натискане на газта набира плавно и бавно , но набира ... давах газ до около 150 км.ч. след което вече нямаше смисъл..

 

И така скъпи приятели реших своят проблем с не набирането и липсата на динамика .

Надявам се този пост да ви спести напрежението ако евентуално имате същия проблем и да ви помогне 

по-лесно ,да вземете решение откъде да започнете, както и да ви спести някой лев от ненужна подмяна на консумативи или ремонти по вашият Акорд.

 

Забележка : пишете ми ако ви интересуват цените на интервенциите , както и ако ви е нужна препоръка при избора ви на сервиз за изпускателната система.

 

Ще се радвам ако споделите с мен следните неща:

Цени и оферти за вътрешни карета,

цени и оферти при смяна на съединител,

цени и оферти на комплект ролки и ремъци,както и ако ми препоръчате марка на производител .

 

С удоволствие бих прочел ако някой със същите симптоми е намерил различно решение от моето както и до колко сте доволни от резултата..

 

Благодаря ви за вниманието и на добър час!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още няколко съвета, които могат да подобрят динамиката и respons-а на колата:

- обери луфта на жилото на педала за газта, но не много за да не ти се вдигнат оборотите

- Трябва да имаш EGR  плочка някъде на самия всмукателен колектор- там има едни проходи, които се запушват със сажди- http://s299.photobucket.com/user/MrAnderson999/media/Accord%20Type%20R/2011-04-15171008.jpg.html

-едни иридиеви свещи с нови кабели

 

Относно другите въпроси:

- Каретата нямам идея колко струват

- В София няма кой да ти смени съединителя за по малко от 120-150 лв. все пак това си е 4-5 часа работа.

-За ролките и ремъците най добре да попиташ някой майстор те имат най-добри впечатления коя марка се представя добре и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още няколко съвета, които могат да подобрят динамиката и respons-а на колата:

- обери луфта на жилото на педала за газта, но не много за да не ти се вдигнат оборотите

- Трябва да имаш EGR  плочка някъде на самия всмукателен колектор- там има едни проходи, които се запушват със сажди- http://s299.photobucket.com/user/MrAnderson999/media/Accord%20Type%20R/2011-04-15171008.jpg.html

-едни иридиеви свещи с нови кабели

 

Относно другите въпроси:

- Каретата нямам идея колко струват

- В София няма кой да ти смени съединителя за по малко от 120-150 лв. все пак това си е 4-5 часа работа.

-За ролките и ремъците най добре да попиташ някой майстор те имат най-добри впечатления коя марка се представя добре и т.н.

 

 

Благодаря за съвета!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
 

Мислих си че съм писал за това придърпване , но възможно е да е било и в друга тема .На кратко :Не изчтох всичко, но1. При мен започна да придърпва моментално след инсталирането на ГИ / При относителна постоянна скорост на извънградско каране между 90-110/ - все едно колата я блъска силен и рязък порив на вятъра - супер досадно ..2.Като с много неща - проблема бе решен случайно - махнах катализатора и колата се оправи - свали разхода доста /НА ГАЗ!/ , развървя се като луда , и най вече изчезна това придърпване ... който не си е махнал катализатора - да действа

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
 

При мен се оказа катализатора - симптомите бяха такива като това, което казваш + повишен разход на газ (на бензин почти не се усещаше ралзика в разхода)Беше се пукал и колектора и мека връзка бях сменял - всичко заради запушения катализатор . Беше мега запушен.Но тъй като Миамото не е никак за пренебрегване , провери това което ти казва той.А вместо да махаш катализатора - иди на един от тия с аспусите и го накарай да ти среже тръбата преди катализатора - дето се вика изфорсирай я , направи едно кръгче ... ако има промяна - махай го . Ако няма - накарай го да ти си завари трабата пак ... едва ли ще ти вземе повече от 5-10 лева . А все пак това е най-сигурният начин да разбереш дали катализатора е затлачен.* тия с аспусите предлагат и "проверка" на катализатора - дупчат го , гледат , ръчкат с нещо си - ама не им имай много, много вяра - те винаги казват , че е за смятана - все пак си правят кинти от катализаторите ...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже мисля , че бях писал и в специалната тема за алтернативно гориво за катализатора .Т.е. вече , ако съм си оставил 5% съмнение , че може и да си измислям, след като се потвърждава и от теб - значи .... хора със странни проблеми на газ / и с мудни коли/ задължително да си проверяват катализатора  

 

Благодарско, че сподели ! Със здрарве и безаварийно ! 

 

 

п.п. един пациент, /за да не му казвам майстор/, в пловдивското Бултрако - докато сменяше ангренажа и припомпваше газта и без свян и съвсем явно се подиграваше колко бавно се развъртала /пред мен/, докато се хвалеше на колегата си ... Е трийската / БМВЕ30/ колко била луда и как набирала  ....без изобщо да разбере , че има някакъв проблем - / аз не съм забелязал, защото колата е умирала бавно в продължение на 5-6 години. Нали знаете как се сварява жаба - ако я сложиш в тенджерата и постепенно я загряваш - ще я свариш, ако я сложиш във врящата вода обаче ще изкочи. Та така и аз ... Накрая си мислих, че толква си може с годините /ама разхода на бензин си ми беше същия почти - 05л. разлика да е имало/Ето това са майсторите в БеГе, вкл. и в оторизираните сервизи . Нямат хабер нито какво правят, нито от колите, които оправят. Книгите са разпалка. Специализираната литература - за нас ентусиастите.А като не вярваш в продукта , който продаваш /в случая ремонтираш/ как да ти повярват другите . Да си карат Е трийските и да ми се махат от главата ... добре , че сами от време на време се диагностицираме , че ако разчитаме на тях ... не е за разправяне ...  

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...