Ov4iKon 0 #1 Публикувано 22 Февруари, 2007 Здравейте, имам нужда от съвет защото ми писна да сменям аксиалния лагер, за 30000 км- 3 бр.не съм сменял феродовия диск, защото беше почти нов, а и пружините му изглеждат добре.Въпреки това слагам новия лагер (NSK) и на около 8 000 км започва леко да звънти (при натискане на педала на съединителя спира), до 10 000 км направо вие та се не трае!Може ли да бъде причина за разбиването лагер на вала в скоростната кутия, кажете моля че ще откачам?Моля за съвети!Благодаря ви, предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A3 0 #2 Отговорено 22 Февруари, 2007 Колега важно е да има малък луфт между вилката и задвижващото стебло на цилиндърчето- поне милиметър. Ако няма такъв луфт аксиалния лагер ти е постоянно под напрежение независимо че не държиш натиснат педала на съединителя. По този начин се износва и по- бързо. Освен това ако имаш вредния според мен навик като спреш на сфетофар да вкючиш първа и да чакаш с натиснат съединител също може да е причина за бързото износване. Луфта на вилката се регулира от стеблото на педала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ov4iKon 0 #3 Отговорено 22 Февруари, 2007 Благодаря ти, ще погледна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове