WAFFEN SS 31 #1 Публикувано 27 Октомври, 2014 Здравейте колеги, преди 3-4 дена свалих карбовете да ги почистя (Дуал Карб D14A1), колата вървя 1-2 дена и започна да прави мурафети, и на газ , и на бензин, като подам гас и се замисля в началото, това на газ, обърнах на бензин, колата си работи без проблем, но днес направо ме изненада, паля , тръгвам, и след около 3 километра започна да прекъсва, да пука в изпускателната система, и направо си угасна, след големи мъки и въртене запали, но като подам гас и угасва, това на бензин, на газ не ще по никакъв начин да запали, прибрах я с 300 зора пред блока, и реших да сваля карбовете, викам, да не би нещо да съм пропуснал при сглобяването, след като съм го чистил, свалям карбовете, всичко им е наред, и като погледнах тия маншони дето се държат, единия се е отворил от едната страна, и смуче въздух яко, та въпроса ми е, има ли ги тия тампони, или там както се казват, да се продават, или, има ли някакъв начин да го оправя. Прилагам снимки; Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #2 Отговорено 29 Октомври, 2014 преди години се намираха но бяха около 100 лева Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #3 Отговорено 29 Октомври, 2014 (Редактирано) Намерих, но цената беше колкото колата без прехвърлянето 166лв. бройката, не комплекта, днес неочаквано ми се обади FenaBG и ми обясни как е правил негови спейсъри, и се захванах, първо се обезмасляват и почистват старателно, после се изрязва една идея около сцепеното, зашкурява се, и със полиуретанов силикон (черен), който натъпках в спринцовка, просто инжектирах дълбоко в цепнатината, така че да се покаже от всяка една цепнатинка, и леко с пръст го оформих. Получи се ето това: Дано е полезно и за други колеги със същия проблем. Редактирано 29 Октомври, 2014 от WAFFEN-SS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #4 Отговорено 1 Ноември, 2014 (Редактирано) Днес я събрах, запалих, и като загря , пак почна да прави същите номера, спейсърите вече не са нацепени, и не смуче от там въздух, погледнахме ангренажния ремък, добре си е. Като я запаля топла, понякога хич не ще да пали понякога пали, и угася на секундата, свещите дават искра, но някак си една такава синя,а знам че трябва да е почти бяла, и не се чува плющенето на искрата както при другите коли които съм имал, мисля да сменя палец, капачка, и бобина.Забравих да спомена че и на газ, и на бензин прави едно и също.Четох из форумите за някакво главно реле, на което се скапвали спойките с течение на времето, моята дали го има това чудо, говорим на D13B2-та само блока ми е D15B2, иначе на рамата си пише D13B2, и за някакъв комутатор споменава,т който е правил подобни проблеми. Редактирано 1 Ноември, 2014 от WAFFEN-SS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #5 Отговорено 2 Ноември, 2014 Свалих бобината и комутатора, някой може ли да ми каже как се замерват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове