Jump to content
To0ner

Регулиране педала на газта

Recommended Posts

Здравейте , искам да попитам , дали може да си регулирам педала на газта . Смисъл , в момента ми е много твърд и рязък . Дали има някакъв начин да го омекотя , защото е много дразнещо . Казаха ми , че имало някакво "жило" , което се натягало или отхлабвало . Моля, някой ако знае , къде се намира това жило , или знае някакъв друг начин да се справя с проблема да драсне. Благодаря предварително :)

 

 

Имам и още един въпрос . Имах нещо като "облицовка" на волана , като взех колата и беше зашита. Та днес я махнах и си остана оригиналния волан , обаче под този калъф има нещо като набита мръсотия или нещо спечено . Не съм сигурен точно какво е , но пробвах какви ли не препарати , но не излиза. Приемам всякакви съвети  :D  Ето и малко снимки : http://prikachi.com/images.php?images/673/7628673l.jpg

http://prikachi.com/images.php?images/674/7628674k.jpg

Редактирано от To0ner

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

жилото на газта е свързано за клапана на дросела. Дросела се намира на смукателния колектор и за него е хванат въздушния филтър. Ако го отпуснеш много жилото тогава падала за газта ще ти слиза много надоло, така че го имай това в предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много .  Поздрави ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За педала на газта - заври се под таблото, където е педалния блок и огледай педала на газта. Обикновено се натрупва много мръсотия в "ставичката", посредством която се движи. Там е хванат с болт и на пружина. С времето между тях се насъбира мръсотия. След това огледай планката на дросела, за която е закачено жилото и посредством която се отваря и затваря клапана вътре. Трам също е възможно да се е насъбрала мръсотия. Използвай контактен спрей, след това можеш да пръснеш с малко ВД-40. Жилото трудно натрупва мръсотия, понеже си има броня. Забърши все пак и него. Ако проблема не се реши, свали дросела и го почисти хубаво отвътре. Тая процедура я правя с газ за горене, накисвам за 30-40 минуити и изчетквам, после пръскам с обезмаслител, пак изчаквам и пак изтърквам и избърсвам. Като сглобиш си закачаш жилото на съединителя и регулираш опъна така, че като запалиш колата да си държи 900 оборота и жилото да няма повече от 10мм хлабина по успоредната ос между лоста на дросела и вилката, която държи жилото. Внимавай да не разлашкаш ограничителния болт на дросела, да не дръгна да връща повече и после да се чудиш що трепери и работи на 500 оборота. :DПовечето твърди педали на газта не са от притегнато или разхлабено жило, а от натрупана с годините гняс по пружините на блока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото , в момента при загрял двигател ми работи на 500 оборота , не трепери но като тръгвам трябва да дам до 2000 2500 оборота , защото иначе започва да трепери , а и да искам да тръгна при по-ниски обороти трудно става , заради самия педал.Аз си мислех ,че е добре на 500 оборота , но явно трябва да си работи на 900 оборота.Все пак благодаря да изчерпателния отговор ! Ще се хвана някой ден да поогледам и ще действам :)

Редактирано от To0ner

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално, бензиновите двигатели държат между 600 и 1000 оборота на празен ход. При дизеловите е горе-долу същото. В тия граници ще си добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честотата на въртене, при загрял двигател, трябва да е около 750 rpm. Преди да се регулира трябва да се погледне регулировката на клапаните, ъгъла на изпреварване на запалването, разстоянията между електродите на запалителните свещи ... 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, но човека иска да си оправи твърдия педал на газта. Като за първо време, преди да иде, някой да му отвори двигателя... От едно жило чак до отваряне на глава стигнахме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сряда ще ходя на майстор да ми свали и почисти карбуратора и ще си сменя бензиновия филтър , защото като взех колата , тя не беше кусвала бензин . Беше палена и карана само на газ , който и е .............. майката . След това съм на газаджия да ми настрой това онова . Това е главното за сега , ще видим какво друго ще излезе по нататък , а за педала на газта съм се захванал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...