To0ner 0 #1 Публикувано 26 Септември, 2014 (Редактирано) Здравейте , искам да попитам , дали може да си регулирам педала на газта . Смисъл , в момента ми е много твърд и рязък . Дали има някакъв начин да го омекотя , защото е много дразнещо . Казаха ми , че имало някакво "жило" , което се натягало или отхлабвало . Моля, някой ако знае , къде се намира това жило , или знае някакъв друг начин да се справя с проблема да драсне. Благодаря предварително Имам и още един въпрос . Имах нещо като "облицовка" на волана , като взех колата и беше зашита. Та днес я махнах и си остана оригиналния волан , обаче под този калъф има нещо като набита мръсотия или нещо спечено . Не съм сигурен точно какво е , но пробвах какви ли не препарати , но не излиза. Приемам всякакви съвети Ето и малко снимки : http://prikachi.com/images.php?images/673/7628673l.jpg http://prikachi.com/images.php?images/674/7628674k.jpg Редактирано 26 Септември, 2014 от To0ner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
To0ner 0 #2 Отговорено 27 Септември, 2014 Намерих решение за волана ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyOne 0 #3 Отговорено 2 Октомври, 2014 Здравей колега, жилото на газта е свързано за клапана на дросела. Дросела се намира на смукателния колектор и за него е хванат въздушния филтър. Ако го отпуснеш много жилото тогава падала за газта ще ти слиза много надоло, така че го имай това в предвид. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
To0ner 0 #4 Отговорено 2 Октомври, 2014 Благодаря ти много . Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng000 9 #5 Отговорено 3 Октомври, 2014 За педала на газта - заври се под таблото, където е педалния блок и огледай педала на газта. Обикновено се натрупва много мръсотия в "ставичката", посредством която се движи. Там е хванат с болт и на пружина. С времето между тях се насъбира мръсотия. След това огледай планката на дросела, за която е закачено жилото и посредством която се отваря и затваря клапана вътре. Трам също е възможно да се е насъбрала мръсотия. Използвай контактен спрей, след това можеш да пръснеш с малко ВД-40. Жилото трудно натрупва мръсотия, понеже си има броня. Забърши все пак и него. Ако проблема не се реши, свали дросела и го почисти хубаво отвътре. Тая процедура я правя с газ за горене, накисвам за 30-40 минуити и изчетквам, после пръскам с обезмаслител, пак изчаквам и пак изтърквам и избърсвам. Като сглобиш си закачаш жилото на съединителя и регулираш опъна така, че като запалиш колата да си държи 900 оборота и жилото да няма повече от 10мм хлабина по успоредната ос между лоста на дросела и вилката, която държи жилото. Внимавай да не разлашкаш ограничителния болт на дросела, да не дръгна да връща повече и после да се чудиш що трепери и работи на 500 оборота. Повечето твърди педали на газта не са от притегнато или разхлабено жило, а от натрупана с годините гняс по пружините на блока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
To0ner 0 #6 Отговорено 3 Октомври, 2014 (Редактирано) Между другото , в момента при загрял двигател ми работи на 500 оборота , не трепери но като тръгвам трябва да дам до 2000 2500 оборота , защото иначе започва да трепери , а и да искам да тръгна при по-ниски обороти трудно става , заради самия педал.Аз си мислех ,че е добре на 500 оборота , но явно трябва да си работи на 900 оборота.Все пак благодаря да изчерпателния отговор ! Ще се хвана някой ден да поогледам и ще действам Редактирано 3 Октомври, 2014 от To0ner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng000 9 #7 Отговорено 4 Октомври, 2014 Нормално, бензиновите двигатели държат между 600 и 1000 оборота на празен ход. При дизеловите е горе-долу същото. В тия граници ще си добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #8 Отговорено 4 Октомври, 2014 Честотата на въртене, при загрял двигател, трябва да е около 750 rpm. Преди да се регулира трябва да се погледне регулировката на клапаните, ъгъла на изпреварване на запалването, разстоянията между електродите на запалителните свещи ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng000 9 #9 Отговорено 4 Октомври, 2014 Съгласен съм, но човека иска да си оправи твърдия педал на газта. Като за първо време, преди да иде, някой да му отвори двигателя... От едно жило чак до отваряне на глава стигнахме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
To0ner 0 #10 Отговорено 5 Октомври, 2014 Сряда ще ходя на майстор да ми свали и почисти карбуратора и ще си сменя бензиновия филтър , защото като взех колата , тя не беше кусвала бензин . Беше палена и карана само на газ , който и е .............. майката . След това съм на газаджия да ми настрой това онова . Това е главното за сега , ще видим какво друго ще излезе по нататък , а за педала на газта съм се захванал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове