Jump to content
Guest marine

нов бъдещ член :)

Recommended Posts

Guest marine

Регистрирах се днес, но иначе чета отдавна форума и просто нямаше с какво да се включа. Нямам никаква машинка на която да пише "хонда", но това не е пречка да се кефя на техниката.Видях че един колега е имал ПАСАТ преди ХОНДА-та си ....и си помислих за себе си.И аз имам ПАСАТ 95 1.8 моно,клима,газ,седан-търкалям го от 3 години.Преди баща ми е имал жигули,лада2107,волга,мазда626 84г и всички съм ги карал доста.Сега има бусче форд транзит и него доста съм го карал.От всички тези коли искренно се възхищавах на маздата-страхотно тиха кола,същевременно понавървяваше и доста икономична.За времето което я карахме почти 6 години нямахме почти никакви проблеми с нея.Ръжда така и не видях никъде по нея.Продадохме я на един доктор (почти без пари) които я кара и още я виждам и и се кефя щото е на 23 години и е перфектна не само на външен вид...но да спра до тук.Оттогава японските коли са ми в главата като еталон за здравина,надежност...Не съм фен на двувратките....жена,деца,багаж...но и на комбитата не съм фен.Затова си взех пасат, седан,сив металик,но малко слабичък му идва двигатела за купето-90коняНе се тормози ,но при определени ситуации ми се иска да е по...Офф кво го увъртам..ша го продам и ИСКАМ ХОНДА.Харчи ми на дълго 9 газ...Не искам газ на ХОНДАТА.Дали ще мога да си зема една седан с клима,ако го разкарам моя?Не ръчкам колите ,а ги карам като пенсионер (деца, жена),но има моменти когато искам да усетя ускореноето :D , иначе не съм привърженик на високите скорости.Подръжката на пасата не е скъпа,не е капризна кола и доста простоватичка (дуракоустоичива)Знам какво ще кажете (все пак форума е на ХОНДА) :cool: , но искам да го прочета :punk: И евентуално тази година да си проверя VIN-a при вас :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

ами добре си дошъл :cool: този форум не е само за собственици на хонда а и за фенове на марката, които по неволя карат други коли, а щом вече имаш мечта, то нека Силата бъде с теб и скоро да яхнеш The Power of Dreams :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bat_gogo

виж аз какво карам, май ще ти пасне добре :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest marine

виж аз какво карам, май ще ти пасне добре :punk:

По принцип аз харесвам повече ръбатите форми...4генерация са маи - предницата с фаровете ми харесва, от 5-та генерация ми харесват тези без решетка между фаровете, 6-та честно казано не ми е симпатична отпред -много са и разлети фаровете.Междудругото isl ниво на обурудване ли е или нещо по двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Колега,взимай един Акорд и си свиркай.Така или иначе сивика ще ти е малък сигурно.може да вземеш '90-'93 Акорд-а който според ен е най-добрия акорд произвеждан някога,а можеш и да вземеш следващия модел от който голяма част са сглобявани в Англия.Най-разпространения мотор е 2.0 и е 133 конски сили.баща ми има такъв и си е пушка.успех с начинанието.ако не друго,в Бг поне Пасата ще се продаде бързо:punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest marine

Колега,взимай един Акорд и си свиркай.Така или иначе сивика ще ти е малък сигурно.може да вземеш '90-'93 Акорд-а който според ен е най-добрия акорд произвеждан някога,а можеш и да вземеш следващия модел от който голяма част са сглобявани в Англия.Най-разпространения мотор е 2.0 и е 133 конски сили.баща ми има такъв и си е пушка.успех с начинанието.ако не друго,в Бг поне Пасата ще се продаде бързо:punk:

Там е работата ,че съм нямал сивик и незнам как е вътре.Пасата е направен да вози хора-отзад като седна има една педя от колената ми до облегалките при нормално нагласени предни седалки а аз съм 185см.Багажника му не е толкова голям -на вентото му е същия на големина, но са обърнали внимание за пътниците отзад.Акорда 133 кончета колко харчи? и колко му е данъка?Аз мислех за сивик ти ма обърка :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tiholov

Добре дошъл.Аз карам Акорд той е 2,0 и е 131 к.с. по документи F20Z1- мотор, но има и F20Z2 който е 115 к.с., за данъка е 160лв. бензин харчи 7-8 извън града и 10-11 градско, но това много зависи от това колко го настъпваш. Иначе го карам главно на газ и ми дава 8-10 извън града и 12-12,5. Като цяло колата е много хубава и нямам забежки. Спрямо Пасата и Акорда голяма разлика в цените на частите май няма(имам приятел с Пасат), само дето за Пасата се намират много по-лесно(но има страшно много ментета, които карат по-много малко). Моя съвет е да си вземеш Акорд, но ако искаш по-компактна кола може да се ориентираш към Сивик 5 седан. Ако имаш въпроси не се притеснявай и питай стига само да може да ти отговоря. Успех с покупката :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Ей,данъците не са ли по някакви 20-30лв за колите?гражданската му отговорност не е 160лв на баща ми,това съм сигурен.....иначе неговата кола се кара само на бензин е май никога не е давала над 10 градско.той явно кара доста спокойно де...неговата е точно от английските ама си го радва напълно.сивика си мисля че ще ти е малка след пасат,но поразгледай като ти попаднат тези коли и си прецени.успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest weapon R

колеги аз сам за акорда.нека си помисли 4овека,но според мен той отговаря напълно на нуждите му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ian

Здравей, колега,При положение, че досега си карал Пасат и искаш да вземеш "аналогична" като характеристики Хонда, и аз смятам, че Акорд е подходящият избор.По отношение на пространството - Акордата е по-тясна от Пасатора... Просто са в различни класове двете коли и няма как вътрешното пространство на Акорда да гони това на Пасата. Иначе и Пасат се случва да карам от време на време (служебен) - вътре определено се усеща, че е по-просторно от в Акорда... Преди време карах Пежо 405 - и то беше малко по-просторно вътре от Акорда.От две седмици карам Хонда Акорд 96-та година, двигателят е F20Z1... Първоначалните ми впечатления са много приятни. Аз също возя "жената и децата" и автомобилът върши идеална работа за тази цел. Излючително приятен е за управление - безшумен, стабилен на пътя, комфортен като возия и т.н. Багажникът на Акорда е доста обемен (405 литра е май). Няколко месеца се "оглеждах" да намеря подходяща запазена кола с 2-литров бензинов мотор и най-накрая успях. Бях си наумил, че следващата ми кола ще е Хонда Акорд (от впечатления от две подобни хонди покрай мен) и си търсех, докато намерих най-накрая... Съвет, който мога да ти дам (ако се спреш на Акорд) от опита ми в търсенето и пробването на различни коли, е да вземеш сравнително голям мотор. Купето не е леко (1800+ кг) и според мен 115 коне, колкото теглят 1.8 мотора до 98-ма година, са му не съвсем достатъчни...Моята кола е без газ и планирам да я карам на бензин само. Досега съм засякал разхода само на извънградско - 8,10 литра/100км беше за 300-километров пробег, който включваше малко магистрала, малко стандартен междуградкси път и едно минаване на старопланински проход (бях сипал 100-октанов бензин от OMV). Може би трябва да се има предвид, че моят Акорд е "автоматик", което увеличава малко разхода. По отношение на външния фасон - аз пък обратно на твоя вкус харесвам повече заоблените форми... И затова си взех този модел, въпреки че ми се искаше да взема по-нов - ама пусто след 98-ма година Акорд-ите пак стават "по-ръбати", отколкото ми се ще... Та - ти с Акорда няма да имаш проблем - повечето модели (и преди, и след моя) са по-скоро "ръбати", отколкото със заоблени форми.Успех с избора и ще чакаме скоро да се похвалиш :angry: !HTH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest marine

Няколко месеца се "оглеждах" да намеря подходяща запазена кола с 2-литров бензинов мотор и най-накрая успях. Бях си наумил, че следващата ми кола ще е Хонда Акорд (от впечатления от две подобни хонди покрай мен) и си търсех, докато намерих най-накрая... Съвет, който мога да ти дам (ако се спреш на Акорд) от опита ми в търсенето и пробването на различни коли, е да вземеш сравнително голям мотор. Купето не е леко (1800+ кг) и според мен 115 коне, колкото теглят 1.8 мотора до 98-ма година, са му не съвсем достатъчни...Колега 1800 кг мисля, че е пълна кола...иначе ако е празна 1800кг си е е доста тежичка...Иначе благодаря на всички...ще помисля сивик или акорд.За сивик седан не казаха хората нищо :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ian

Колега 1800 кг мисля, че е пълна кола...иначе ако е празна 1800кг си е е доста тежичка...

Иначе благодаря на всички...ще помисля сивик или акорд.За сивик седан не казаха хората нищо :angry:

Аха, прав си... наистина множко идва... Това число (1820) го видях на

HondaWorld.RU - Honda Accord 2.0 i S (1993-1996)

срещу "Полная масса, кг". Може би трябваше да гледам "Снаряженная масса, кг", срещу което пише 1295... За съжаление руският ми е зле (очевидно) и поради това сметнах, че по-голямото число е логичното... Защото не можах да се сетя какво би означавало "Полная масса", ако не е пълно тегло на автомобила... Може би 1295 килограма автомобил + 60 литра бензин + 5 човека със средно тегло 93 кила (ха-ха) = 1820... Не знам...

 

А може би трябваше да се доверя на

PARKER'S - Honda Accord Saloon (93-98) 2.0i ES 4d Auto

където англичаните викат, че теглото е 1388 kg... I dunno...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ceco_accord

Марката Хонда се характеризира с подчертано спортната концепция за утилитарен автомобил - валидна за В , С , Д и Е сегмента . През последните10 години световната тенденция е всяко следващо поколение на определен модел да е с по-големи вътрешни (и външни размери), но Хонда върви по свой собствен път.Спортния дух се нуждае от по-малка маса-респективно размери което е именно философията на оптимизираното пространство и компоненти. Новият Леджент е по-малък от придишният , Акорд-6 е по-малък от 5-ген. ,а 7 е още по-малък ( Сивик -7 беше маркетингова грешка). Важно е всичко да ти е под ръка ,да си в ергономичния си оптимум и да не ти е тясно , останалото е возене на излишни кг и въздух и лашкане из купето по завоите и дупките . И аз возя жена и бебе + седалка + количка + МНОГО багаж но съм сигурен че същото количество ПОКЪЩНИНА ще събера не само в Акорда (6-ген.) , но и в Сивика си (3-та) ген.- просто ще ми отнеме + 10-15 минути повече . Сивика е хечбек -3 врати и една година ходихме на море - трима души + 3 маутинбайка (свалени само колелата) + 3 големи сака + палатка (згъната но за 6 човека) и всичко това БЕЗ външен багажник или ремърке :) Та мисълта ми е - прецени какъв вътрешен обем ежедневно използваш и реши Сивик или Акорд (генерацията -според джоба ти , ДВГ и трансмисия -според темперамента , марката- НО КОМЕНТ) :angry: Естественно Акорда вози по-комфортно ( а как стои в завоите) но е и по-тежък , та му трябва повечко ДВГ или поне Ви-ТЕК (най-добре и двете :bg: ) но има и по-зле хора ,които за да имат луксозния проблем с паркирането возят поне 1000 кг излишни + 4х4 + 3 реда седалки а пътуват градско и сами :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...