New-1 36 #1 Публикувано 18 Август, 2014 делко д16а6 и д16з2...напълно еднакви ли са по цветове на жици и датчици.Мерси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #2 Отговорено 18 Август, 2014 Каквото има в едното го има и в другото.Преди дни правих пълна игла и сравнявах цветовете на кабелите на двете и се оказа,че има разлика в цветовете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
New-1 36 #3 Отговорено 18 Август, 2014 имаш ли спомен кой точно се различаваха...че и аз се мъча моята да я правя бърза,но уви..чупя блокове но тая кола няма палене...пали след продължително въртене,чека светва грешка кранк шафт сензор и колата пали,но няма празен ход и тръгнеш ли да караш мотора гасне и диода на компа свети постоянно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #4 Отговорено 18 Август, 2014 (Редактирано) Виж дали не си обърнал плюса и масата на сензора ако си сменял буксите на делкото. Редактирано 18 Август, 2014 от tony-asa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
New-1 36 #5 Отговорено 18 Август, 2014 нямах букса на делкото...свързах всичко по схемите от нета,не палеше..след това я карах на един познат който е правил тази преработка със същото делко...също каза че цветовете не отговарят...уж всичко е свързано както трябва...но.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #6 Отговорено 18 Август, 2014 Нещо не сте вързали буксата както трябва,говоря за тази със седемте пина. Проверете всичко отново,ако сте вързали всичко както трябва не би трябвало да има проблем.Кабелите за кранк шафт сензора трябва да са еднакви, просто ги развържи и ги вържи наново,но ги размени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
New-1 36 #7 Отговорено 18 Август, 2014 ще видя какво ще направя тази събота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
New-1 36 #8 Отговорено 19 Август, 2014 понеже съм свалил 0.7 мм от главата и съм с по тънка гарнитура се налага зацепването на ремъка да с един зъб назад за да върви нормално(ако съм на точните белези не върви) майстора предполага че от там може да не дава точна информация в делкото и от там да вади грешка за сензора...има ли такъв вариант или не? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #9 Отговорено 19 Август, 2014 Грешка 4 означава неправилно свързан,изключен или дефектен сензор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове