Jump to content
Guest Magnum

Civic Type-r Teaser

Recommended Posts

Guest TRERAME

мале :) Аз ще чакам новия рекс :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest M_I_T_A_K_A

Без коментар :):D:D:rolleyes:

Редактирано от M_I_T_A_K_A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

Много ми е интересно, защо Megane, Focus и Golf ги показаха единствено на права отсечка, а Civic с вратите напред :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

Много ми е интересно, защо Megane, Focus и Golf ги показаха единствено на права отсечка, а Civic с вратите напред :rant:

Защото ако направят това гледката няма да е приятна:blink::no:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Много бавен от 0 до 100 мили...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

Много ми е интересно, защо Megane, Focus и Golf ги показаха единствено на права отсечка, а Civic с вратите напред ;)

Защото ако направят това гледката няма да е приятна;);)
И кое те кара да мислиш така? Фактът, че си фен на Хонда и на никоя друга марка? Стига глупости... не мисля, че претендентите отстъпват по който и да било критерии!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Много ми е интересно, защо Megane, Focus и Golf ги показаха единствено на права отсечка, а Civic с вратите напред ;)

Защото ако направят това гледката няма да е приятна;);)
И кое те кара да мислиш така? Фактът, че си фен на Хонда и на никоя друга марка? Стига глупости... не мисля, че претендентите отстъпват по който и да било критерии!
Девиле , ти пък си от толкова време как не се досещаш защо ;) защото сме пристрастени ;) но и аз мисля същото каквото и Втек ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust
Мале щом изкараха сивика по-зле от голф (хем по-зле , хем по-скъп) .... направо не знам !Макар, че от друга страна това си е едно мнение по въпроса ... Освен downgrade-а в окачването ..... а толкова се радвах на multilink-а ... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Колеги не забравяйте , че сивика си е атмосферка ( не знам как е реното само ;) ) , а може би Сивик-а са го показали само в завоя , защото е такава кола , а именно пистова ;) всеки може да покачи конските сили и на правата или в ускорението да е по-добър , но не всеки може да постигне и двата ефекта !!! Може би японците са нарпавили по-мощен варянт , който не е дал достатъчно добри резултатите на пистата ;) не знам и на мене ми е кофти от превъзходството като мощност и ускорение , но си мисля , че е и някакъв търговски трик , очаквам след фейс лифта да има не само декоративни промени ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum
Мале щом изкараха сивика по-зле от голф (хем по-зле , хем по-скъп) .... направо не знам !Макар, че от друга страна това си е едно мнение по въпроса ... Освен downgrade-а в окачването ..... а толкова се радвах на multilink-а ... :D
абе плачи ми се, сивик и голф да си разменят местата - голфа да има по-добро окачване от хонда :hondarulez:между другото все още се спори доколко мултилинка е по-добър от double wishbone, двойните носачи.аз оставам фен на второто. най-малко всички състезателни коли са с двойни носачи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Съгласен съм с Магнум -вчера като прочетох тва за задното окачване на европейския сивик и той автоматично отпадна от желаните за мен коли - :hondarulez: - ко да прайш -сякаш утре ще си взема ;) Май най- разумен избор си е Акорда с 2,4 мотора- преди няколко дни ме возиха в такъв - голямата кола си е голяма кола - и новия седан не може да се сравни с акорда - одъртявам май :D .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

Колеги не забравяйте , че сивика си е атмосферка ( не знам как е реното само :hondarulez: ) , а може би Сивик-а са го показали само в завоя , защото е такава кола , а именно пистова :D всеки може да покачи конските сили и на правата или в ускорението да е по-добър , но не всеки може да постигне и двата ефекта !!! Може би японците са нарпавили по-мощен варянт , който не е дал достатъчно добри резултатите на пистата :D не знам и на мене ми е кофти от превъзходството като мощност и ускорение , но си мисля , че е и някакъв търговски трик , очаквам след фейс лифта да има не само декоративни промени ;)

Направих сравнение между няколко автомобила от този клас (макар и по данни на производителите, които едва ли са 1 към 1 с истината) и ето резултата:

 

Honda Civic Type-R (2.0 DOHC i-VTEC): Power 201 bhp - на някои места го дават 198 (101 bhp per liter) / 150 KW @ 8000 rpm; 0-60 mph Acceleration 6.4 s

Renault Megane F1 Team R26 (2.0 DOHC Turbo): Power 230 turbo bhp (115 bhp per liter) / 172 KW @ 5500 rpm; Torque 310 Nm / 229 ft lbs @ 3000 rpm; 0-60 mph Acceleration 6.4 s

Ford Focus ST (2.5 DOHC Duratec Turbo): Power 225 turbo bhp (89 bhp per liter) / 168 KW @ 6100 rpm; Torque 320 Nm / 236 ft lbs @ 1600 rpm; 0-60 mph Acceleration 6.5 s

Volkswagen Golf 5 GTI (2.0 DOHC Turbo): Power 197 turbo bhp (99 bhp per liter) / 147 KW @ 5100 rpm; Torque 280 Nm / 207 ft lbs @ 1800 rpm; 0-60 mph Acceleration 7.1 s

Volkswagen Golf 5 GTI 30 Edition (2.0 DOHC Turbo): Power 227 turbo bhp (114 bhp per liter) / 169 KW; 0-60 mph Acceleration 6.6 s

SEAT Leon Cupra (2.0 DOHC Turbo): Power 240 turbo bhp (121 bhp per liter) / 179 KW @ 5700 rpm; 0-60 mph Acceleration 6.3 s

Mazda 3 MPS (2.3 DOHC Turbo): Power 256 turbo bhp / 190 kW @ 5500 rpm; Torque 380 Nm / 280 ft lbs @ 3000 rpm; 0-60 mph Acceleration 6.3 s

Toyota Corolla TS Compressor (1.8 2ZZ-GE Supercharged DOHC VVT): Power 215 bhp (120 bhp per liter) / 160 KW @ 8200 rpm; Torque 215 Nm / 159 ft lbs @ 4000 rpm; 0-60 mph Acceleration 6.7 s

Audi A3 2.0 TFSI (2.0 DOHC Turbo): Power 197 turbo bhp / 147 kW @ 5100 rpm; Torque 280 Nm / 206.5 ft lbs @ 1800 rpm; 0-60 mph Acceleration 6.9 s

 

От числата излиза, че няма друг автомобил в класа на Хондата с мощност 200 (плюс, минус една, две) к.с., който да ускорява от покой толкова бързо (единствено Леон Купра и Мазда 3 имат по-добро ускорение, но разликата в мощността е значителна).

Другото, което ми направи впечатление е, че Хондата и Тойотата са най-бавнооборотни (вероятно защото само те са с атмосферни мотори)... въобще работата е сериозна! Ума не ми го побира, как тази Хонда вади такова ускорение!?!

Редактирано от TheDevilTwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

:hondarulez:

 

Колеги не забравяйте , че сивика си е атмосферка ( не знам как е реното само ;) ) , а може би Сивик-а са го показали само в завоя , защото е такава кола , а именно пистова ;) всеки може да покачи конските сили и на правата или в ускорението да е по-добър , но не всеки може да постигне и двата ефекта !!! Може би японците са нарпавили по-мощен варянт , който не е дал достатъчно добри резултатите на пистата :D не знам и на мене ми е кофти от превъзходството като мощност и ускорение , но си мисля , че е и някакъв търговски трик , очаквам след фейс лифта да има не само декоративни промени ;)

Направих сравнение между няколко автомобила от този клас (макар и по данни на производителите, които едва ли са 1 към 1 с истината) и ето резултата:

 

Honda Civic Type-R (2.0 DOHC i-VTEC): Power 201 bhp - на някои места го дават 198 (101 bhp per liter) / 150 KW @ 8000 rpm; 0-60 mph Acceleration 6.4 s

Renault Megane F1 Team R26 (2.0 DOHC Turbo): Power 230 turbo bhp (115 bhp per liter) / 172 KW @ 5500 rpm; Torque 310 Nm / 229 ft lbs @ 3000 rpm; 0-60 mph Acceleration 6.4 s

Ford Focus ST (2.5 DOHC Duratec Turbo): Power 225 turbo bhp (89 bhp per liter) / 168 KW @ 6100 rpm; Torque 320 Nm / 236 ft lbs @ 1600 rpm; 0-60 mph Acceleration 6.5 s

Volkswagen Golf 5 GTI (2.0 DOHC Turbo): Power 197 turbo bhp (99 bhp per liter) / 147 KW @ 5100 rpm; Torque 280 Nm / 207 ft lbs @ 1800 rpm; 0-60 mph Acceleration 7.1 s

Volkswagen Golf 5 GTI 30 Edition (2.0 DOHC Turbo): Power 227 turbo bhp (114 bhp per liter) / 169 KW; 0-60 mph Acceleration 6.6 s

SEAT Leon Cupra (2.0 DOHC Turbo): Power 240 turbo bhp (121 bhp per liter) / 179 KW @ 5700 rpm; 0-60 mph Acceleration 6.3 s

Mazda 3 MPS (2.3 DOHC Turbo): Power 256 turbo bhp / 190 kW @ 5500 rpm; Torque 380 Nm / 280 ft lbs @ 3000 rpm; 0-60 mph Acceleration 6.3 s

Toyota Corolla TS Compressor (1.8 2ZZ-GE Supercharged DOHC VVT): Power 215 bhp (120 bhp per liter) / 160 KW @ 8200 rpm; Torque 215 Nm / 159 ft lbs @ 4000 rpm; 0-60 mph Acceleration 6.7 s

Audi A3 2.0 TFSI (2.0 DOHC Turbo): Power 197 turbo bhp / 147 kW @ 5100 rpm; Torque 280 Nm / 206.5 ft lbs @ 1800 rpm; 0-60 mph Acceleration 6.9 s

 

От числата излиза, че няма друг автомобил в класа на Хондата с мощност 200 (плюс, минус една, две) к.с., който да ускорява от покой толкова бързо (единствено Леон Купра и Мазда 3 имат по-добро ускорение, но разликата в мощността е значителна).

Другото, което ми направи впечатление е, че Хондата и Тойотата са най-бавнооборотни (вероятно защото само те са с атмосферни мотори)... въобще работата е сериозна! Ума не ми го побира, как тази Хонда вади такова ускорение!?!

 

Хонда си е Хонда :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zarrick

А как варират цените на изброените коли. Щот на мен ми се струва че си се водят един клас. Тве че характеристиките им са различни е нормално. Тука и маркетинга си казва думата - 1-2 или 10 коня отгоре създава съвсем друго впечетление у потенциалните клиенти. А знаем че целевата група на тези коли е от 18 до 27-8 до 30 години, предимно мъже (дето още ги тресе хормона :hondarulez: ). Друг е въпроса до колко и как е усвоена тази мощност, особено както е тук - предно предаване. То и Alfa 147 GT e 250 коня, е и двигатела и е 3.2, но мисълта ми беше че колкото ревюта съм гледал за нея навсякъде се казва че моща и идва много и не е добре усвоена, колата е неуправляема при малко по високи скорости, предницата е прекалено тежка ( донякуде заради големия ДВГ), с една дума е много мощна, но не и оптимлна, което я обезмисля. Ако иска[ безмислено мощна кола Muscle-a е твоята кола а не Hot Hatch. Та моето мнение е че незажисимо че новия Type R не превъзхожда останалите по показатели е по важно да се гледа перформанса и тогава да се произнесе присъдата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest salamaleikum

Съгласен съм с Магнум -вчера като прочетох тва за задното окачване на европейския сивик и той автоматично отпадна от желаните за мен коли - :hondarulez: - ко да прайш -сякаш утре ще си взема :hondarulez: Май най- разумен избор си е Акорда с 2,4 мотора- преди няколко дни ме возиха в такъв - голямата кола си е голяма кола - и новия седан не може да се сравни с акорда - одъртявам май :o .

Какво против имаш към окачването на европеиския сивик я кажи кво си прочел.Доста здраво е и комфортно.А пък да не говорим за стабилност с добри гуми... Редактирано от salamaleikum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Какво против имаш към окачването на европеиския сивик я кажи кво си прочел.Доста здраво е и комфортно.А пък да не говорим за стабилност с добри гуми...

Remember the days Honda Civic used to be proud of having double-wishbone suspensions all round? since last generation things started changing, or more precisely, a degradation process. Initially, it switched to MacPherson struts up front and a double-wishbone-based multi-link setup at the rear. Now Honda thinks the rear suspension is too space wasting, incompatible with its "cargo room is everything" concept, thus simply replaced it with a conventional torsion-beam axle. The traditional supporters of Civic must be shocked.I guess you know what torsion-beam axle is. It is a kind of semi-independent suspension which link up the two wheels by a twist beam. Very simple, very cheap and space saving. Unfortunately, there is no free lunch in the world. When you ask for accurate wheel control and independent bump absorption, there is no replacement for a double-wishbone suspension or a multi-link suspension. For this reason, Ford Focus switched to multi-link in 1998. It stunned the world by its excellent ride and handling, eventually drove many other cars to follow. This include its sister car Mazda 3 and the most significant player in the class, Volkswagen Golf, and its sisters Skoda Octavia and Seat Leon / Toledo / Altea. In my opinion, Honda is taking a big gamble here. :rolleyes: Torsion beam suspensionMost modern mini cars up to C-segment (for instance, VW Golf) employ torsion beam as the rear suspension. Why? compare with double wishbones, multi-link and trailing arm suspensions, it engages little width of the car, thus enable greater rear seat room. It is cheaper too. Compare with MacPherson strut, its shock absorber is shorter and can be inclined steeply away from the vertical, thus engage less boot space. In fact, torsion beam suspension is only half-independent - there is a torsion beam connecting both wheels together, which allows limited degree of freedom when forced. For some less demanding compact cars, this save the anti-roll bars. On the contrary, it doesn't provide the same level of ride and handling as double wishbones or multi-link suspensions, although in reality it is superior to its only direct competitor, MacPherson strut. Most of the Europe's best handling GTIs employed this suspenion. Golf's torsion beam rear suspension Fiat Punto's torion beam Advantage: Compact, cheap. Disadvantage: Theoretically inferior ride and handling. Who use it ? Most European mini cars up to Golf-class.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

И добре , пак си говорим по кжижка как стоят нещата ;) аз пък залагам , че дори с евтиното си задно окачване Тайп Р-а ще пъти по-стабилен от опонентите си ;) дано да не греша , но ме съмнява , че от едната икономия Хонда ще осъкатят така Тайп Ар-а . Почти съм сигурен , че окачването е горе споменатото , но с голям привскус на японска инжинерна мисъл и съответно по-евтино , повече място за задните седалки , повече място в багажника , по-стъбилно и добро от Макферсона :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beneton4o

И добре , пак си говорим по кжижка как стоят нещата ;) аз пък залагам , че дори с евтиното си задно окачване Тайп Р-а ще пъти по-стабилен от опонентите си ;) дано да не греша , но ме съмнява , че от едната икономия Хонда ще осъкатят така Тайп Ар-а . Почти съм сигурен , че окачването е горе споменатото , но с голям привскус на японска инжинерна мисъл и съответно по-евтино , повече място за задните седалки , повече място в багажника , по-стъбилно и добро от Макферсона :D

Айде дано да е така,че като дойде време да взимам нещо новичко :rolleyes: бих искал пак да е Хонда и то в този така привлекателен клас на "горещите хечове",но конкуренцията там е жестока ;) !Сигурно сте видели новия Hot Hatch (240hp) на онази френската марка с срамната емблема ;)-верно са каручки ама кат са сетя за онея ренца 5 по 160 кончета ;) .....Естествено Хонда си е Хонда!И както винаги,всичко ще се реши на УЛИЦИТЕ ;);) !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...