Jump to content
Guest kamenski

джанти варвене

Recommended Posts

Guest kamenski

здравеите колеги имам един малко тапичак вапрос :lol: ама се пак да питам значи искам да си сложа джанти 15 с гуми 195/50 та вапроса ми е дали ще има голяма разлика във варвежа и разхода щото се пак ся сам с 13 цола на 155 и незнам чудя се дали изобщо ще трагне ли :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

здравеите колеги имам един малко тапичак вапрос :lol: ама се пак да питам значи искам да си сложа джанти 15 с гуми 195/50 та вапроса ми е дали ще има голяма разлика във варвежа и разхода щото се пак ся сам с 13 цола на 155 и незнам чудя се дали изобщо ще трагне ли :rolleyes:

може ли да добавя един още по-тъп въпрос?Откъде накъде с по-големи джанти колата ще върви "по-зле"?Нали в крайна сметка се подбират по-широки но по-ниски гуми, та сумарно джанта+гума да дадат почти същия размер? "Рамото" на силата ще е практически същото, е по-широката гума ще има може би по-високо съпротивление на триене, но пък нормалния натиск ще е разпределен на по-голяма площ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

джантите в комплект със гумите, са 4 големи маховика. Дори и да повдигнеш колата на трупчета, пак ще ти трябва повече от секунда да ги завъртиш до 100 км/чТака че ти губиш секунда от ускорението си (че и повече) само от това да развърташ джантите с гумите.гледам диаметъра на гумите, които си избрал, не е по-голям от предишния ти. Така че няма да действат като редуктор на въртящия момент, като по-дълги скорости.после идва момента, че по-широките гуми имат по-голямо сцепление с пътя и насрещния въздух. Така че и там се губят няколко кончета.за по-мощна кола това не е толкова проблем, особено ако има толкова мощ, че не може да я приложи на пътя и върти гуми, там е добра инвестиция на кончета срещу сцепление.но на слаба кола, повече пречатдо тук всичко е по принцип.в твоя случай (особено ако си на 155/80Р13, с железни джанти) няма да изгубиш забележимо от вървенето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vartan

Ми като чета из форума има хора които са с 15".Има един сайт за гуми непоня му адреса (знам че е на дряновска фирма) и там ти показва каква е разликата като сложиш 15".Един приател много обича да се ебава като цитира някой хора "Сложих по-големи гуми и колата започна да върви повече" :rolleyes: .По принцип когато сложиш по-големи гуми от оригиналните (или предвидените за модела размери) километража показва повече , а когато сложиш по-малки показва обратнот.

Редактирано от vartan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

джантите в комплект със гумите, са 4 големи маховика. Дори и да повдигнеш колата на трупчета, пак ще ти трябва повече от секунда да ги завъртиш до 100 км/чТака че ти губиш секунда от ускорението си (че и повече) само от това да развърташ джантите с гумите.

:rolleyes: калкулатор: http://www.gumi.bg/public/calculator/calculator.php

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zarrick
http://www.avtogumi.com/Ей тук можеш да направиш съпоставка. Въвеждаш стария размер и после желания нов и ти показва отклонението в уредите. Има и друга полезна инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pepi

Да вмъкна и аз нещитчо колкото по широки и по ниски са гумите толкова по силни са ударите по окачването и съответно по бързо се разбива, обикновено не се обръща внимание на това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kamenski

добре значи за варвенето няма да има кои знае ква разлика а разхода дали ще се качи чувал сам не казвам че е вярно че може 1-2л да качи и още един вапрос понеже нямам серво :lol: дали че се варти волана по трудно :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

Аз 13-ките небих си ги върнал никога. Дори и да сменя колата някй ден, веднага сменям гумите с по-широки. Разликата във возията е съществена. Сега не ме е шубе да влезна малко по-бързичко в някой завой, или да натисна спирачката яко. Не се знае какво ще ти се наложи. Карал съм и с 13, и чесно казано ме хваща шубето. Спирачния път се увелияава, а при необходимост всеки метър е от решаващо значение. Цената е по-голям разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kamenski

и още едно вапросче централния отвор колко тря да е :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

Летните ми гуми са 195/50/15, а сега за първи път карам със зимни 175/70/13 (по книжка) разликата в стабилноста в завоите е голяма, наистина. А разлика във вървенето няма кои знае каква, както и във разхода. Виж за това че по големите гуми (ниско-профилните + по-високо налягане) се отразяват отрицателно на окачването си е вярно. Но в крайна сметка доживотна кола няма. Визията ще се промени доста положително, както и стабилноста на пътя... мисля, че няма да съжаляваш :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kamenski

благодаря ви колеги като ги слова ще се похваля а за централния отвор нещо да кажете !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RoadRaceR

Квото и да си дрънкаме с 15-ки колата е по тромава и разхода скача леко ! За мен лично 14/60/185 е идеалния размер за Д13б2 ! Лично мнение ! !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Виж сега брато, централния отвор трябва да е като на 15-ките, ако е по-долям отиваш при стругара за втулки и ги набиваш на джантите. Километржа като си го сметнеш няма да даде разлика, вървенето леко ще отслабне поради по-високото сцепление и триене м/у гумите и асфалта. Разхода съвсем леко ще се повиши от последното.Късмет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DjSprite

Колега ето ти пример ...оригинално на мойта каляска (Accord Coupe 2,0 150k.s) се слагат 195/65/15...и разхода ми е смесено около 8-9л. ...а като сложа 225/45/17 се ка4ва ..с около 1,5л. и колата става по тромава .+ това и пове4е друса !!! ....разбира се 4е е по стабилна ..но едното за сметка на другото ......и съм 1000% сигурен в това което казвамняма зна4ение 4е външния диаметър е еднакъв .... не знам как караш и към какво се стремиш ...но с 1,3 ....!!! доста ще я спънеш ....знам 4е визията е по яка ...но ти е слаби4ък двигателя ...аз този р/р 195/50/15 го карах на CRX...там по става ...все пак е 1,6 130 к.с. ...това е моето мнение и опит ...мисля 4е колегите ще се съгласят с мен

Редактирано от DjSprite

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Квото и да си дрънкаме с 15-ки колата е по тромава и разхода скача леко ! За мен лично 14/60/185 е идеалния размер за Д13б2 ! Лично мнение ! !!!

!!! Аз бях с 14/60/185 и минах на 15/50/195 определено има разлика, лично според мен единственния + е че е по-стабилна(ивизията). Возията е по-твърда, управлението(особенно без хидрвлика) е по-трудно, ускорението е по-слабо аба по-тежка гума си е няма какво да си говорим. За твоя двигател ......... май ще са въз големички, е естественно трябва да си наясно какво целиш. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...