Jump to content
Guest peterk

Проблем с палене

Recommended Posts

Guest peterk

Вчера паля колата и отивам да я мия запали си както обикновенно без проблем. Нямаше места та реших да вървя на друга автомивка. Качвам се и врътвам да запали(като е загряла пали от половин оборот) стори ми се, че запали, но щом пусках ключа изгасна веднага. Пробвах 4-5 пъти с продължително въртене на стартера, но колата не даде никакви признаци че ще запали. Помислих, че имобилайзера към алармата е здал багажа и няма ток към свещите та изчаках малко(5-6 мин) пак пробвах и тоя път запали повозих се 30-40 мин да видя дали има някаква промяна във вървенето, но нищо не усетих. Всичко си изглежда както преди.Колата си върви и гори нормално имам я от 2 години та веднага щях да усетя че не върви както обикновенно или нещо се е променило само това палене ме изненада до сега никога не е ставало това.Днес проверих ецуто под жабката и не показва никакъв проблем.Според вас дали може да е от имобилайзера на алармата(алармата е слагана в бг преди 2 години, а имобилайзер не е заводски и е към алармата)?Сега не смея да я карам да ме остави някъде...

Редактирано от peterk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Main rele :) има теми във форума , провери ги :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe

прелича ми на спукана капачка на делкото на автомивката може да са намокрили делкото и за тва да не иска да ти запали пробваи вечерта на тъмно дали не излизат някви искри от делкото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest peterk

Значи колата така и не стигнах да я измия, че като ми направи проблем с паленето направих няколко крагчета и се прибрах. Не е мокрена и времето беше доста добро тези дни та не мисля, че е от дистрибутурната капачка.Разрових се из другите форуми и проблема изглежда, че е точно главно реле. Сега като си припомня ситуацията след като изчаках 5-6 мин. и опитах да запаля пак, даде признак че ще запали, но все едно нямаше бензин и вече на вторият опит си запали.Можете ли да ми кажете къде точно е това главно реле да го разгледам, че от темите разбрах че е някъде зад конзолата на парното, но снимките бяха за други коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Да ама ти си с Д13Б2,а там баш такова реле няма.Има релета естествено,но не са като на инжекционите.Намират се под предния капак в свръх секретните черни кутии :hondarulez: Едва ли е имобилайзера.Това,което ти се е случило аз го отдавам на карбураторната природа на колата.Преди да запалиш може да си натиснал педала на газта,а на топъл мотор това малко затруднява паленето.И аз съм имал случаи точно като твоя абсолютно и забелязах,че се получава тогава.Въртиш на стартер двигателя привърта все едно е запалил ти пускаш ключа,а той не пали.При мен връщам ключа в нулево положение,чакам десетина секунди и пали без проблем.Е някой път трябва да повъртя примерно 3-4 секунди,но винаги пали.Не съм 100% сигурен,че и при теб е същото,но както го описа симптомите са 1:1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...