Jump to content
Guest tedeka

лампата на маслото

Recommended Posts

Guest tedeka

Моля за мнение.Тази сутрин, след като запалих ми се стори, че лампата за маслото угадна една идея по- късно от тази на акумулатора. Реших да пробвам пак запалването, угасих, дадох на контакт, но лампата на маслото изобщо не светна!!! Тествах няколко пъти- ту светва, ту не светва. В момента е както си му е реда- свети при контакт, но този номер ме притесни. Някакви идеи??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

Елементарно, докато е гъсто маслото е нормално като изгасиш мотора да светне малко по-късно, просто маслото е по гъсто и датчика отчита че има налягане :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tedeka

Елементарно, докато е гъсто маслото е нормално като изгасиш мотора да светне малко по-късно, просто маслото е по гъсто и датчика отчита че има налягане :)

Ама не светва малко по- късно, а въобще не светва ...?!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Елементарно, докато е гъсто маслото е нормално като изгасиш мотора да светне малко по-късно, просто маслото е по гъсто и датчика отчита че има налягане :hondarulez:

Ама не светва малко по- късно, а въобще не светва ...?!!!!
Извади датчика на маслото и го по4исти с спрей за ръжда и въздух под налягане.Вътре има една съчма и пружинка,нещо пречи на съ4мата да легне в леглото си и да даде контакт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Елементарна физика и движение на течности.Карайте си колите и не се занимавайте с глупости.На доста коли от други марки изобщо не им гаснат лампите понякога и карат като бесни.Всичко е наред,палиш и караш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

Малко офтопик. На старата ми кол Фиат 125 и се прецака датчика. Лошото е че започна да тече масло от него. Още по-лошото е че бях на път. Проблема го реших като набих дървен чеп в датчика. Така си карах докато чепа не се разгради. После пак повторих манипулацията поради мързел :hondarulez: Мисълта ми беше че не е болка за умиране, че лампата свети или несвети. Важното е да внимаваш и да знаеш постоянно състоянието на двигателя си и процесите които протичат в него.

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Ей пак излязох прав.Хората с чеп за зеле карат даже и не им пука. :hondarulez: Особенно като знаят процесите които се случват в двигатела.Понякога и необратими процеси протичат но това е друга тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...