Jump to content
brymbrym

Смяна на колектори и генерация на Д14а3

Recommended Posts

 Здравейте на всички! Скоро забелязах, че имам дупки по генерацията на Сивика (д14а3) и съм се зарибил да сменя генерацията. Знам, че е писано много по темата, но немога да систематизирам отогворите. Та какава генерация да сложа на хонделата, колко милиметра фи на тръбите и кой е най-добрият вариан за изпускателен колектор ( от кои модели Хонда да си взема), да махам ли катализатора и т.н. Моля за съвети от знаещите и можещите :tooth: !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да махнеш катализатора ако няма ламдасонда на него иначе може компютъра да насмита гориво въздушната смес поради невярна информация от ламдасондата или липсата на такава. Ако ти е на колектора ще му е по-добре без катализатор. Остави му кожуха да не ти се дигне годишния данък. ;)

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрия вариянт за колектор е разбира се тунинг колектора, тръбен...съчетан с два резонатора и крайно гърне , всичко на Ф50 вътрешно...лично мнение...

Не се лъжи да слагаш чугунени 4-2-1( оригинални)...с евентуален мин.ефект

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...