Jump to content
Guest Hronos

Не е лесно да караш Dodge Viper

Recommended Posts

Guest Hronos

След дървото има автобусна спирка на Автобуси с N-88 и 280

Хората на спирката са били големи късметлии.Дървото е спасило доста хора днеска.Освен таксиметровия шофьор щеше да има още жертви в мирно време.

 

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lud fen

сигурно се е чудел каква телевизия да си пусне цифрова ли , кабелна ли.... :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Ей......отиде рейтинга на кабелната телевизия:oили беше сателитна.....:Dабе,някой е решил да впечатли студентките на спирката и се е престарал доста.......нелепичко ми се вижда това,но всичко се случва.щом съм виждал коли окачени на ел.стълбове няма причина да не видя и челно ударен Viper в дърво.добре че наистина никой не е пострадал освен егото на шофьора може би....и самата кола:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

В Автомобилния спорт такъв термин "Челен Удар" няма.Да караш такава кола и да направиш челен удар си е сложно упражнение и изисква познания по висш пилотаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

В Автомобилния спорт такъв термин "Челен Удар" няма.Да караш такава кола и да направиш челен удар си е сложно упражнение и изисква познания по висш пилотаж.

че какъв е проблема?!Прицелваш се, хващаш здраво волана и даваш газ :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

със задно е ... ако прекалиш с газта ще си удариш гъза не предницата ... наистина се иска майсторлък :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beneton4o

сигурно се е чудел каква телевизия да си пусне цифрова ли , кабелна ли.... ;)

Май е искал да се включи направо към някой стълб,ама пустото дърво е попречило ;) ........Извън рамките на шегата ,с коли като Viper-а шега не бива :) ,такива стрели не са за всеки,все пак се предполага,че Viper може да си позволи някой който е поне малко олегнал и разумен(дано да е така ;) )...........Само можем да сме радостни ,че пак е малката беля.И да внимавате :) ........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

каква малка беля ?опукаха хубавата машина :) жалко а толкова му се радвах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iwo

Не се кара лесно-непрекъснато трябва да си нащрек :) А какво е усещането като караш по магистрала с 250 -260 вкараш 6-та и си на някакви си -2800 -2900 оборота-яката работа ;) Определено трябва да и свикнеш-или просто да си домашен любимец ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eternity

тая машина неможе да я каре всеки според мен :);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Harvester_of_Sorrow
Не случайно в Щатите има курсове за такива автомобили! И първо се започва от мъничка колица;) Мога само да съжалявам за този красавец;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest z350

Сигурно го е издухал някой по-дребен от него и умникът се е опитал да го догони. ;) Тази кола изобщо не е за града и е изключително неефективна в сравнение с някои европейски и изобщо не може да се сравнява с японските спортни автомобили. Все едно да пустеш локмотив и то доста бърз по асфалтво шосе. ;) Етернити по-горе правилно казва, че не всеки може да кара такава машина. Особено, ако я е взел само заради комплекса си за малоценност. ;)

Редактирано от z350

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

С тази кола лятото се засякохме на жълтите павета. Стояхме един до друг на светофара и имах време да и се насладя. Дори звука на празен ход е толкова внушителен... ;) Странното е, че човека, който я караше (тогава) беше един "дядо" със сигурност над 50-те и си пушеше пуретка вътре... Класика... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Сега определено не я караше Дядо.Ако още си я караше той нямаше да я има темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hondari

Няма смисъл да се обсъжда щото незнае никой в действителност защо се е получило така. Пък знаете ли - може да й е правил краш тест. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zarrick

Определено колата не е за всеки и не е от най-лесните за каране, нито пък от най-питомните. Съгласен съм че не е за града, но пък и на писта не е кой знае колко по ефективна. И все пак това е една от колите която ще направи най-силно впечетление където и да се изсипеш от нея. Превърна се в класика още щом я пуснаха на пазара през 1992. Вярно че не ена нивото на Ферари или Ламборджини, но пък и цената и не е. Аз не се сещтам за много европейски коли по 500 коня и от 0-100 за 3.8сек. и с такава визия за по 100 хил. евро, а вие. Гледал съм тестове кудето го сравняват SL 55AMG и тва чудо имаше много по брутален перформанс от Мерка. Все пак концепцията на тая кола е мн по различна от на европейските или пък японските супер коли. Тва си е чиста проба Мъсъл. Еи тука едно тестче на Jeremy, където си казва че тая кола е Убиец, в буквалнния смисал. http://youtube.com/watch?v=SLwo530prb0Аз съм и фен още от 92 когато я изкараха на бял свят. Честно казано стария модел като визия повече ми харесваше. Даа, знам че е неуправляема и не може да се мери с европеиските и японските пистаджиики, но признайте си че само мисълта за (8.0л стария) 8.3л V10 с 500 коня под капака ви дига адреналина. За вас не знам но аз бих я предпочел пред повечето европеиски коли, не защото е по добра а защото е по-брутална. Мисля че брутален е мн точно описание за Vipera. В моита класация за лични предпочитания тая кола дели първото място с Аudi RS6 ;) .Много дълъг пост стана, отплеснах се ама си ми е слабост ;) . Peace ;)

Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iwo

Да колата е просто брутална;)Казвам го от личен опит,но просто сега не е времето да се кара ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest emko

Определено колата не е за всеки и не е от най-лесните за каране, нито пък от най-питомните. Съгласен съм че не е за града, но пък и на писта не е кой знае колко по ефективна. И все пак това е една от колите която ще направи най-силно впечетление където и да се изсипеш от нея. Превърна се в класика още щом я пуснаха на пазара през 1992. Вярно че не ена нивото на Ферари или Ламборджини, но пък и цената и не е. Аз не се сещтам за много европейски коли по 500 коня и от 0-100 за 3.8сек. и с такава визия за по 100 хил. евро, а вие. Гледал съм тестове кудето го сравняват SL 55AMG и тва чудо имаше много по брутален перформанс от Мерка. Все пак концепцията на тая кола е мн по различна от на европейските или пък японските супер коли. Тва си е чиста проба Мъсъл. Еи тука едно тестче на Jeremy, където си казва че тая кола е Убиец, в буквалнния смисал. http://youtube.com/watch?v=SLwo530prb0Аз съм и фен още от 92 когато я изкараха на бял свят. Честно казано стария модел като визия повече ми харесваше. Даа, знам че е неуправляема и не може да се мери с европеиските и японските пистаджиики, но признайте си че само мисълта за (8.0л стария) 8.3л V10 с 500 коня под капака ви дига адреналина. За вас не знам но аз бих я предпочел пред повечето европеиски коли, не защото е по добра а защото е по-брутална. Мисля че брутален е мн точно описание за Vipera. В моита класация за лични предпочитания тая кола дели първото място с Аudi RS6 :) .Много дълъг пост стана, отплеснах се ама си ми е слабост :hondarulez: . Peace :offtopic:

Гледам добре си подготвен с характеристиките на колицата - тогава трябва и разхода и да ти е направил впечатление :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zarrick

Ами направил ми е, но се ми се струва че този разход може би щеше да ме притеснява ако имаше дори и малък шанс да мога да си позволя такава кола :offtopic: А пък разход от 25 ми се струва нормален за кола от тоя калибър. Предполагам не мислиш че едно Ферари или Мерк SL 55 с компресора ше харчи по малко. Е да двигателите им са мнгого по рафинирани и модерни, но да не се заблуждаваме - настъпиш ли я ще ти прави водовъртеж в резервоара. А и да имаш кола от такув калибър и да си следиш бензина :hondarulez: си е направо срамота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iwo

Между другото разхода в града е 15-16литра доколкото може да се кара спокойно :tooth:,цялата кола е от пластмаса,пове4ето бегачки от този калибър или са доста тежки,или двигателите са изфорсирани до последно.Корвет ц5-ц6-харчи 9-14л извънградско-колкото и да звучи невероятно :hondarulez: Но кой ти гледа разхода както каза колегата по горе :offtopic:

Редактирано от iwo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Любомир Велчев

Между другото разхода в града е 15-16литра доколкото може да се кара спокойно :lol:,цялата кола е от пластмаса,пове4ето бегачки от този калибър или са доста тежки,или двигателите са изфорсирани до последно.Корвет ц5-ц6-харчи 9-14л извънградско-колкото и да звучи невероятно :rolleyes: Но кой ти гледа разхода както каза колегата по горе :D

Разхода ,е най малкия проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nia

Странното е, че човека, който я караше (тогава) беше един "дядо" със сигурност над 50-те и си пушеше пуретка вътре... Класика... :lol:

Аз също я засякох тази кола на жълтите павета края на януари сега- прекрасното беше, че музиката звучаща от нея бе хаус, а не чалга - караше я млад мъж на видима възраст около 25 и приятел до него на същата възраст- ама МНОГО лошото бе, че "пича" си мина на червено почти почти по презумпция :rolleyes: и закъсняла баба пресичаща на светофара подскочи милата като невинна девойка. Радвам се за бабата........спорта е хубаво нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zarrick

Аз съм го виждал още лятото в Бургас и Слънчев Бряг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...