Jump to content
Guest BlackSun

Омасляване!

Recommended Posts

Guest BlackSun

Колеги преди 3 седмици си смених маслото на двигателя сипах едно дето ми го препоръчаха в магазина от където пазарувам,маслото е Манол 10w-40(полусинтетика) с добавка молибден!!! Самото масло имаше графитено сив цвят и това било от молибдена!Та:В деня на смяната казах на маслара да погледне как ми е маслото и на скоростите че ако е за смяна да го сменям и него.Тогава той го погледна и каза че е е намаляло и че е страшно старо!И аз казах ок ще го сменяме.Обаче след мене чакаха хора с записан час за смяна на масла и го отложихме за след 2 седмици че аз щях да пътувам.До този момент около картера и скоростната кутия всичко беше ама сухо та сухо никви омаслявания никви течове(типично за хонда)!!!Та ходих до Добрич и като се върнах отивам да си сменям маслото на скоростите както се бяхме разбрали с маслара.Обаче когато той слезе в канала и ми каза че имам теч от някъде(аз изтръпнах :blink: )цялата скоростна кутия беше омаслена и най вече от дясната и страна където има един капак(ако сме с лице към предницата)И дефакто маслото може да е двигателно!!!Въпроса ми е:Може ли въпросното масло с добавка молибден да е главната причина за омасляването тоест дали самия молибден може да допринесе за подобно нещо защото се допитах до хора занимаващи се с двигатели и трима от тях казаха че е много вероятно!!!Молибдена повишавал налягането!!!Благодаря ви предварително... ;)Ааа колата е Сивик 1.6i SR Vtec Sohc 97'

Редактирано от BlackSun

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pitbuls

братле,моита хонда е рекс,ама и тя е цялата в масло.смених гарнитура на капака,от там тече6е и маже6е целия мотор.смених я и проте4е от прастена на делкото.та виж от каде капе,ако има под дистр капачка,от прастена е,те4е и струята го завихрй и ти цапа вси4ко.ако горе нйма масло,а само там кадето казва6 моге да е семерина-10-15 лв е.ако предното масло ти е било по гасто,да ре4ем 15 на 40 и си сложил сега тва рядкото,може и за тва да се е :blink:;) появил те4.огледаи добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BlackSun

Ами не е било по гъсто аз винаги съм карал с 10-40 просто сега това има молибден в него.А иначе моя двигател до сега никъде не имал теч нито от горе нито от към капачката!!!Притеснява ме че тече от към маховика снадката с скоростната кудия!!!:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest enigma

пи4 измии си двигателя и го наблудаваи добре от каде 6те проте4е моге да е семеринг на скоростите :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 323f-fan

Колеги преди 3 седмици си смених маслото на двигателя сипах едно дето ми го препоръчаха в магазина от където пазарувам,маслото е Манол 10w-40(полусинтетика) с добавка молибден!!! Самото масло имаше графитено сив цвят и това било от молибдена!Та:В деня на смяната казах на маслара да погледне как ми е маслото и на скоростите че ако е за смяна да го сменям и него.Тогава той го погледна и каза че е е намаляло и че е страшно старо!И аз казах ок ще го сменяме.Обаче след мене чакаха хора с записан час за смяна на масла и го отложихме за след 2 седмици че аз щях да пътувам.До този момент около картера и скоростната кутия всичко беше ама сухо та сухо никви омаслявания никви течове(типично за хонда)!!!Та ходих до Добрич и като се върнах отивам да си сменям маслото на скоростите както се бяхме разбрали с маслара.Обаче когато той слезе в канала и ми каза че имам теч от някъде(аз изтръпнах :blink: )цялата скоростна кутия беше омаслена и най вече от дясната и страна където има един капак(ако сме с лице към предницата)И дефакто маслото може да е двигателно!!!Въпроса ми е:Може ли въпросното масло с добавка молибден да е главната причина за омасляването тоест дали самия молибден може да допринесе за подобно нещо защото се допитах до хора занимаващи се с двигатели и трима от тях казаха че е много вероятно!!!Молибдена повишавал налягането!!!Благодаря ви предварително... ;)Ааа колата е Сивик 1.6i SR Vtec Sohc 97'

Не е маслото,аз карах с такова само че ФУКС,много си е добро,не знам кви са тия глупости за налягането. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest denis

Имах пододен проблем при смяна на маслото, но при мен се оказ, 4е е дефектен масления филтър и като го смених всичко беше ок. Трябва много добре да огледаш и да видиш от каде тече. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BlackSun

Ами да, така и ще направя ще забърша идеално долу около скоростите и ще махна капака за да видя от къде точно се стича, то там май са две възможноститте - семеринг на скоростите или на маховика!!!Аз ви благодаря и ще пиша като разбера точно от къде е... поздравиНякой от вас има ли информация или впечатления как работят в сервиза на бултрако (хонда българия) и ако има да сподели че мисля там да я закарам ако трябва да се сменя нещо??!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измий си двигателя с пароструйка но внимателно да не се прекалява ,защото двигателя не е направен да се мие както колата,а да се кара.

След това покарай няколко дена и щом си от София иди при Омбре да я огледа.

Това за молибена е нещо като виц !!! !!!

Близък приятел си караше VTI-ката с Liqui moly с въпросният молибен и не е имал никакви течове заради маслото и негоеите компоненти.

Както споменаха колегите,провери за: дефектен маслен филтър,майстора да не е завил накриво пропката(стават и такива сакатии),семерингите от делкото до най-долните(на коляновия вал) ,но след измит мотор.

Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от вас има ли информация или впечатления как работят в сервиза на бултрако (хонда българия) и ако има да сподели че мисля там да я закарам ако трябва да се сменя нещо??!!!

Добри са. Тези оторизираните на Горубляне също. При първите се приготви за изваждане на пари за части обаче, вторите може да те оправят и по-евтино.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може вече да е продадена колата :) или оправен проблемаДАТАТА . ДАТАТА

Редактирано от micro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, малко късно се включвам, но не знам защо, обаче в някои руски сайтове пише -" Не рекомендуется MANOL"!!! :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах пододен проблем при смяна на маслото, но при мен се оказ, 4е е дефектен масления филтър и като го смених всичко беше ок. Трябва много добре да огледаш и да видиш от каде тече. Успех

Интересно ми е в твоя случай откъде изби маслото...гарнитури, някой семеринг ... ? Къде ? :D И аз имам проблем с течове но се съмнявам че е поради факта , че ми сипаха масло бая над максимума и аз се усетих късно , от това е възможно да избият гарнитурите нали ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...