J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 26 Април, 2014 Здравейте. Двигателя е Д13б2! От няколко дни когато вкарам в обороти хондата,започва да хвърля антифриза през казанчето,и излизат мехурчета.Винаги си е губила антифриз но променливо,може да изгуби от 100-500мл,а може и да не губи няколко дена. Освен от гарнитура от каде другаде могат да дойдат мехурчета и да прелива казанчето?Днес като я запалих студена като подам газ излизаше бял пушек но за сега е малко,маслото е нормално. Ако е от гарнитурата и ако ще я правя,то с сигурност ще сложа втек глава но от тук идват и въпросите ми. 1-Какво ще ми трябва освен оборудвана глава(колектори,рейка,дюзи,датчици),какъв компютър,инсталацията какво включва, 2-Колата ще се кара на газ и много рядко на бензин,и не знам какъв ми е варианта с това газово(не искам да наливам пари в газов инжекцион.) Четох няколко теми но никаде не намерих да е обяснено подробно.Имам и други въпроси но не се сещам в момента. Общо взето ако е заминала гарнитурата ще сменя и главата и всякакви мнения за подобряване ще са ми от полза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #2 Отговорено 26 Април, 2014 Ако си е карал дълго време със издухана гарнитура си приготви пари и за сигменти на буталата ... Колкото до това дали мехурчетата са признак за издухана гарнитура ако си на газ има е възможноста и да е от платното на изпарителя , но почти винаги излиза гарнитура,просто няма какво друго да вкарва въздух и съответно да изчезва антифриз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #3 Отговорено 26 Април, 2014 Защо и сегменти?Върви добре маслото не го гори изобщо.Мехурчетата се появиха от една седмица или не повече от 200 км.Появяват се само като я вкарам в обороти за по продължително време.ако карам нормално не излизат мехурчета и не прелива казанчето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #4 Отговорено 26 Април, 2014 (Редактирано) При продължително каране с издухана гарнитура се получава водна шкурка на цилиндъра при който навлиза течноста през гарнитурата -водна шкурка и един вид обезмасляване при което имаш претриване на метал в метал с намалено усмасляване между цилиндричната риза и сигментите в следствие ускорено износване на сигментите .....Така че сега може и да нямаш разход на масло но след това...... Редактирано 26 Април, 2014 от Х.Ставрев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #5 Отговорено 27 Април, 2014 Днес пак я карах но до 3000 оборота няма мехурчета няма бял пушек маслото е добре антифриза се двига допустимо,като изстине се връща където си е бил.Но аз съм на 99% сигурен.че ще се окаже гарнитура. Каква глава да сложа,и дали да е моно или пълна инжекция при положение,че ще я карам предимно на газ и много рядко на бензин. Има колеги които са слагали втек глави и пълна инжекция така,че ако може да споделят каква цифра идва цялата работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #6 Отговорено 27 Април, 2014 Колега,отваряш капачката от казанчето за антифриза и даваш рязко на газта-ако прави мехурчета вътре в казанчето значи трябва да си промениш гарнитура на главата.Поздрав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #7 Отговорено 27 Април, 2014 Сега отивам да направя няколко теста и ще пиша как е.Възможно ли е да ми прави някакъв проблем спуканото казанче-има малка дупка в горния ъгъл но водата не достига до там освен когато прелее. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #8 Отговорено 27 Април, 2014 а възможно ли е да не ти е обезвъздушена системата,като караш с издухана гарнитура се усеша, колата придърпва щом ти е чисто маслото и нямаш масло във водата би трябвало да не е гарнитура Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #9 Отговорено 27 Април, 2014 Ами попринцип е възможно..... Взех за проба работеща капачка и покарах известно време в обороти-антифриза се покачи допустимо и повече не помръдна не преля нямаше мехурчета-НИЩО.Сега ще си взема нова капачка и остава да разбера дали пак ще губи по малко антифриз но мисля,че и теча беше от капачката и утре ще кача снимка да видите защо. Струва ми се и,че изстива по бавно от преди (което е супер,държи температура)и при загрят двигател стрелката на температурата е малко по надолу както си беше преди мисля,че сега всичко е нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #10 Отговорено 28 Април, 2014 ако имаш теч си огледаи добре водната система щом имаш гас обикновенно мъркучите към испарителя са първото което се скапва 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #11 Отговорено 28 Април, 2014 Преди имаше малка загуба на антифриз но явно е било от капачката трябва да покарам известно време за да разбера защото теча е лек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове