Jump to content
J's Racing BB8

Издухана гарнитура?

Recommended Posts

Здравейте.

Двигателя е Д13б2!

От няколко дни когато вкарам в обороти хондата,започва да хвърля антифриза през казанчето,и излизат мехурчета.Винаги си е губила антифриз но променливо,може да изгуби от 100-500мл,а може и да не губи няколко дена.

Освен от гарнитура от каде другаде могат да дойдат мехурчета и да прелива казанчето?Днес като я запалих студена като подам газ излизаше бял пушек но за сега е малко,маслото е нормално.

 

Ако е от гарнитурата и ако ще я правя,то с сигурност ще сложа втек глава но от тук идват и въпросите ми.

 

1-Какво ще ми трябва освен оборудвана глава(колектори,рейка,дюзи,датчици),какъв компютър,инсталацията какво включва,

2-Колата ще се кара на газ и много рядко на бензин,и не знам какъв ми е варианта с това газово(не искам да наливам пари в газов инжекцион.)

 

Четох няколко теми но никаде не намерих да е обяснено подробно.Имам и други въпроси но не се сещам в момента.

 

Общо взето ако е заминала гарнитурата ще сменя и главата и всякакви мнения за подобряване ще са ми от полза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си е карал дълго време със издухана гарнитура си приготви пари и за сигменти на буталата ... Колкото до това дали мехурчетата са признак за издухана гарнитура ако си на газ има е възможноста и да е от платното на изпарителя , но почти винаги излиза гарнитура,просто няма какво друго да вкарва въздух и съответно да изчезва антифриз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо и сегменти?Върви добре маслото не го гори изобщо.Мехурчетата се появиха от една седмица или не повече от 200 км.Появяват се само като я вкарам в обороти за по продължително време.ако карам нормално не излизат мехурчета и не прелива казанчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При продължително каране с издухана гарнитура се получава водна шкурка на цилиндъра при който навлиза течноста през гарнитурата -водна шкурка и един вид обезмасляване при което имаш претриване на метал в метал с намалено усмасляване между цилиндричната риза и сигментите в следствие ускорено износване на сигментите .....Така че сега може и да нямаш разход на масло но след това......

Редактирано от Х.Ставрев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пак я карах но до 3000 оборота няма мехурчета няма бял пушек маслото е добре антифриза се двига допустимо,като изстине се връща където си е бил.Но аз съм на 99% сигурен.че ще се окаже гарнитура. 

Каква глава да сложа,и дали да е моно или пълна инжекция при положение,че ще я карам предимно на газ и много рядко на бензин.

Има колеги които са слагали втек глави и пълна инжекция така,че ако може да споделят каква цифра идва цялата работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,отваряш капачката от казанчето за антифриза и даваш рязко на газта-ако прави мехурчета вътре в казанчето значи трябва да си промениш гарнитура на главата.Поздрав

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега отивам да направя няколко теста и ще пиша как е.Възможно ли е да ми прави някакъв проблем спуканото казанче-има малка дупка в горния ъгъл но водата не достига до там освен когато прелее.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а възможно ли е да не ти е обезвъздушена системата,като караш с издухана гарнитура  се усеша, колата придърпва щом ти е чисто маслото и нямаш масло във водата би трябвало да не е  гарнитура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами попринцип е възможно.....

Взех за проба работеща капачка и покарах известно време в обороти-антифриза се покачи допустимо и повече не помръдна не преля нямаше мехурчета-НИЩО.Сега ще си взема нова капачка и остава да разбера дали пак ще губи по малко антифриз но мисля,че и теча беше от капачката и утре ще кача снимка да видите защо.

 

Струва ми се и,че изстива по бавно от преди (което е супер,държи температура)и при загрят двигател стрелката на температурата е малко по надолу както си беше преди мисля,че сега всичко е нормално. :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако имаш теч си огледаи добре водната система щом имаш гас обикновенно мъркучите към испарителя са първото което се скапва

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди имаше малка загуба на антифриз но явно е било от капачката трябва да покарам известно време за да разбера защото теча е лек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...