Jump to content
Guest lady_evil

моля помогнете! мисля да си купя Honda Civic

Recommended Posts

Guest lady_evil

Мисля да си купя Honda Civic,но преди това искам да знам предимствата и недостатъците на тези коли,понеже ще я купувам със заем и трябва да я изплащам 5 години. :hondarulez: Спряла съм се на Honda Civic хечбек с 2 врати 95г.Искам да е японска,а не англииска.До 5000лв.Много Ви моля да ми кажете какви са предимствата на тези коли и къде са им слабите места.Скъпо ли излизат за поддръжка.Много ще съм щастлива да чуя мнението на хора,които карат Honda и разбират от тези коли.Благодаря Ви предварително! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Harvester_of_Sorrow
Само да кажа коите са много здрави и аз лично ги препоръчвам (нищо че не карам Хонда!!!:hondarulez: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ironstone

Мисля да си купя Honda Civic,но преди това искам да знам предимствата и недостатъците на тези коли,понеже ще я купувам със заем и трябва да я изплащам 5 години. :hondarulez: Спряла съм се на Honda Civic хечбек с 2 врати 95г.Искам да е японска,а не англииска.До 5000лв.Много Ви моля да ми кажете какви са предимствата на тези коли и къде са им слабите места.Скъпо ли излизат за поддръжка.Много ще съм щастлива да чуя мнението на хора,които карат Honda и разбират от тези коли.Благодаря Ви предварително! :)

Honda Civic (АВТОМОБИЛЪТ НА СТАРО +/-)

 

Honda Civic (АВТОМОБИЛЪТ НА СТАРО) Марката honda винаги се е развивала по различен път от останалите японски автомобилостроители.

 

Мотоциклетно-състезателното родословие на високооборотните двигатели и разпознаваемата външност са спечелили на колите є милиони фанатични привърженици по цял свят, а качеството на изработката и експлоатационните им достойнства неминуемо ги поставят в челото на класациите по надеждност.

Една от причините за този бляскав имидж носи простичкото име Civic. През последните две десетилетия компактният хечбек с отявлени спортни наклонности си завоюва място в сърцата не само на обикновени домакини, които ценят преди всичко безпроблемната поддръжка, а и на "бързи и яростни" младоци, развили почти религиозно почитание към свещената абревиатура VTEC. От 1991 до 2001 г. honda успя да лансира с еднакъв успех цели две поколения на бестселъра си. Петата и шестата генерация на Civic затвърдиха статута на модела като един от безспорните лидери в дисциплината безгрижна експлоатация в Голфовия клас. Макар да се различават твърде слабо в конструктивно отношение, двата автомобила неслучайно носят отделни фабрични индекси.

 

Единственото, което ги обединява безусловно, е великолепното качество на изработката и липсата на каквито и да било сериозни дефекти. След лансирането на седмото поколение преди две години, компактите "хонди" от 1995-2001 г. станаха по-достъпни и вече се срещат по обявите за продажба. Най-разпространени на пазара на употребявани автомобили са хечбековете и седаните от шестата генерация Civic. При избора на тип каросерия обаче трябва да се вземат под внимание някои детайли. Сравнително рядко купувачът може да се натъкне на хечбек с пет врати, който се произвежда само във Великобритания. Той използва модернизираната платформа на петото поколение, отличава се с по-сдържана външност и интериор, както и с леки модификации по силовата част. Не е изключено също да се попадне на купе с две врати или комби с традиционното за марката означение Aero Deck, също британско производство. Civic няма проблеми с корозията още от края на 80-те. Каросерията на шестата генерация е двойно поцинкована, като защитно покритие липсва само при по-неуязвимите места - например покрива и рамките на вратите.

Въпреки това повечето почитатели на марката са склонни да признаят, че предишното поколение като че ли понася солните разтвори по родните пътища по-леко. В сравнение с предшественика си Civic VI предлага повече простор, по-голям багажник и повишен комфорт, но спортният дух на модела се е запазил. Сред минусите, които повечето собственици изтъкват, са ниският клиренс, нивото на шумоизолацията и ръждата по ауспухната система. Civic компенсира тези недостатъци с изключително качество на изработката и издръжливостта на материалите в салона. Заговори ли се за honda, темата за двигателите моментално заема централно място.

Подобно на предишните генерации на модела, компанията се отчита със сравнително тесен избор от работни обеми, но с безбройни като модификации агрегати - само на шестото поколение се монтират общо 12 разновидности на 1.4-, 1.5- и 1.6-литровите мотори, а през Април 1997 г. традицията е нарушена за първи път с 1 800-кубикова машина.

Да се "хванат спатиите" на съдържанието под предния капак невинаги е лесно. Най-малките двигатели са представени от D14A3 (1 396 см3, 75 к.с.) и D14A4 (1 396 см3, 90 к.с.). 1 500-кубиковите допълват избора с D15Z1 (1 493 см3, 90 или 105 к.с.), D15Z3 (1 493 см3, 115 к.с.) и D15Z6 (1 493 см3, 114 к.с.). Най-знаменити, разбира се, си остават 1.6-литровите агрегати D16Y2 (1 590 см3, 113 к.с.), D16Y5 (1 590 см3, 114/115 к.с.), D16Z6 (1 590 см3, 125/126 к.с.) и върхът в гамата B16A2 (DOHC, 1 595 см3, 160 к.с.). Всички двигатели са 16-клапанови и често се оборудват със системата за промяна на фазите на газоразпределението VTEC (V-ariable Valve T-iming and lift E-lectronic C-ontrol). Това им позволява в режими до 4 500 об./мин. да проявяват изключително злояд характер. Над тази заветна граница обаче в моторния отсек избухва прословутият "хондовски" взрив, който продължава почти до 8 000 об./мин. Самата система VTEC представлява няколко гърбици на коляновия вал с различна височина и профил за всеки цилиндър и се управлява чрез хидравлика. Макар да е доста прецизна и сложна, тази механика се е доказала като изключително надеждна. Дори без нея обаче Civic се справя значително по-добре от повечето си преки конкуренти в Голфовия клас. С повече от прилична динамика може да се похвали даже базовият 1.4-литров мотор. За надеждността на двигателите на honda се носят легенди и трябва да се признае, че голяма част от тях са верни. Основното и най-важно правило за опазване на здравето на агрегатите е да не се пести от маслото. Не са нужни никакви присадки, нито промивки - достатъчно е смазващата течност да бъде с качество не по-ниско от SH или SJ по стандарта на API. Трябва да се сменя на всеки 10 000 км (или по-често), като веднъж седмично се проверява нивото му - с времето високоборотните двигатели неминуемо започват да горят масло, особено ако "се развъртат" подобаващо. Препоръчваният от honda интервал за смяна на ангренажния ремък е 100 000 км.

При това обтягащите ролки издържат доста повече и не се нуждаят от непременна замяна заедно с него. Собственикът трябва да отделя специално внимание на тази операция, защото при скъсване на ремъка последствията могат да бъдат катастрофални. Иначе при полагане на елементарни грижи моторите на Civic с почти пълна сигурност няма да напомнят за себе си поне 300 000 км.Подобно на силовата част, правилото за своевременна профилактика и използването на качествени консумативи важи с пълна сила и за трансмисиите. През 1995 г. honda модернизира скоростните кутии на Civic и използването на специално фирмено масло MTF (Manual Transmission Fluid) става задължително. Смяната му се извършва на всеки 40 000 км. Единственият характерен проблем, който могат да създадат механичните трансмисии, се дължи на мръсотията и разтворите, ползвани за почистване на улиците през зимата. Те се натрупват по шарнира, за който е закрепен лостът на скоростите, и ограничават подвижността му. Решението е едно - разглобяване, промиване и смазване. В Honda разработват автоматичните си трансмисии сами.

Конструкцията им е доста необичайна - вместо традиционните планетарни предавки те използват валове по подобие на "ръчните" скоростни кутии. Производителят препоръчва специално масло ATF (Automatic Transmission Fluid), макар че се допуска и замяната с качествени смазки като Dextron. Окачването на Civic представлява рядък пример за съчетаването на нелоша плавност на хода, приятна управляемост и образцова издръжливост. Ходовата част е в състояние да понесе дори издевателствата на пътни условия като българските почти 200 000 км преди да се наложи сериозен ремонт. Добре е да се избягват "тунинговани" екземпляри с неоригинални джанти, които увеличават следата. Те стоят много ефектно, но скъсяват живота на лагерите. Проблемите по електрическата инсталация са сведени до минимум.

Единствените грижи, които създава Civic в това отношение, са корозиралите кабели на клаксона, единичните откази на електрическите стъкла и централното заключване и пълното изтощаване на оригиналния акумулатор. Статистиката отчита също прекъсващи кабели на запалването и дефектни свещи. Малката Honda може да достави много радост, емоции на пътя и безгрижни километри на собственика си. Познавачите ценят тези качества на компактната японка и затова употребяваните екземпляри не са никак евтини. Civic обаче си заслужава парите.

Димитър Димитров

 

Използвай и търсачката на форума, вече има поне една подобна тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest radio_manbg

добре дошла на пръв редСега аз карам хонда от година и 10 месеца и до сега ремонтите по нея са 500 лева изцяло за окачването това е всичко за цялото време и навъртяните 25000х. км. 95% градско :angry:Не мисля да сменям марката и това е достатъчно доказателство че съм напълно удовлетворен от автомобила...Сега много трябва да внимаваш когато я купуваш - ако харесаш някоя през интернет сложи линк към обявата и всеки който знае нещо за колата ще помага.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Civic*6

Сега аз карам хонда от година и 10 месеца и до сега ремонтите по нея са 500 лева изцяло за окачването това е всичко за цялото време и навъртяните 25000х. км. 95% градско :D

Абе знаех, че са здрави тея Хонди, ама чак 25 000 х. км= 25 000 000 км :D;) . Шегата настрана, но фактът, че все повече хора си купуват Хонда, въпреки "скъпата поддръжка", говори сам по себе си. Ако искаш да караш икономична, надеждна, пъргава и разбира се красива кола, Хонда е твоята марка, а Сивик е твоят модел. Ако имаш познат с Хонда, каквато и да е, повози се малко, покарай, и нашите думи ще са вече излишни. При мен бе така, да си признаят и останалите колеги! Пожелавам ти успех в покупката, а заемът ще ти се възвърне многократно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest enigma

добре до6ла при нас :D .от април миналата година ,до настоя6тият момент карам сивик '92г хе4.навартях 40 000 км.досега освен консумативи друго не сам пипал....опа смених един тампон по предницата-25лв. .....-тов :D а е колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Предимства :

- бърза , с много потенциал да стане по-бърза

- красива

- много лесно се свиква /кара/ ..... като с всичко хубаво

- икономична /сравнително/

- перфектна изработка , много високо качество , всичко е направено културно с мисъл !

- частите може да са по-скъпи ..... щото са по-хубави :) /за мен това е предимство/

- рядко се ходи в сервиза поради повреди

 

Недостатъци :

- шумна /не добре изолирана от околните звуци/

- не всички майстори разбират от японски коли и някой може да ти осакати нещо /но пък си имаме Омбре например, който разбира/

- бултрако продават оригиналните части на ужасно високи цени

- голяма мания те обзема от нея и хвърляш много пари и време да я глезиш

- намираш си всякакви незначителни поводи да отидеш донякъде , само и само да я караш - оттам пак разходи :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

снощи един колега си купи такъв сивик за 3300лв в перфектно състояние , двигател , интериор , външен вид и т.н.пълен ел.пакет / стъкла, фарове , люк, огледала / стерео , лети джанти абе гъзарска кола е общо взето а и с тия параметри ... ще останеш доволна , раганция :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest west bam

Зимай хонда няма да сгрешиш вярвай ми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest хари7

Божеееееее-като ви слу6ам и пак ми се приисква да си купя Хонда! :) Мислех 4е само аз сам болен-и все си джиткам уж по работа,ама истината е 4е много ми се кара/и то Хонди4ката/!Мила-Вси4ко което колегите споделиха е САМАТА ИСТИНА!!!!!И аз само 6те се преповтарям...Взимаи си една като на6ите и няма6 грижи!!Само да добавя, 4е моята е 6.ген ,и не е 6умна ваобще,даже други когато я карат-палят по-2 пати, 4е не и 4уват работе6тия двидател :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Ако имаш познат с Хонда, каквато и да е, повози се малко, покарай,

Аз вече и предложих ( леле колко съм тъп :) ) :D Няма начин да не се влюби след Фиеста 82г. :D Ще я доведа на срещата да видим колко сте дашни ( смели ;) ) Всъщност, нея я интересува дали наистина са ни толкова здрави количките, щото нейните " специалисти " като чуят Хонда ...........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lady_evil

Ако имаш познат с Хонда, каквато и да е, повози се малко, покарай,

Аз вече и предложих ( леле колко съм тъп :) ) :D Няма начин да не се влюби след Фиеста 82г. :D Ще я доведа на срещата да видим колко сте дашни ( смели ;) ) Всъщност, нея я интересува дали наистина са ни толкова здрави количките, щото нейните " специалисти " като чуят Хонда ...........
Малка поправка - Фиеста 80г ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaHeart

Драга Лейди, освен всичко казано до момента (аз самия си търся повод да ходя до където и да е с колата...), в Хонда има нещо изтънчено и мисля, че е подходяща за една.....лейди.Насочила си се правилно.Успех в намирането на Твоята Хонда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beneton4o

Изобщо няма да описвам нищо :cool: ,само ще кажа ,че като я взех мойта кукла съм сменил само задължителните консумативи (ремъци филтри....) ,и от тогава не се е обадила.И ще кажа ,че е адски икономична :fun: ,........а и ще кажа, че е доста пъргава :D ,а и моторчето (макар и малко) мърка много приятано :lol: .....опс малко се отплеснах :thumbs1::lol::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zora

Тази хонда rulezzzzzzz!Аз карам такава, но 94г. Дори и да можех да си позволя друга, не бих искала (е - за s2000 бих се позамислила - ако ще ми е втората кола освен тази.....). Няма друга такава кола като сивика - просто е невероятна. Освен че е бърза, пъргава и не харчи много, е и адски красива :thumbs1: Успех с покупката!P.S. А и повечето хора в този форум са много свестни - мисля, че биха те упътили и биха ти помогнали ако имаш проблем с хондата :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CoolDevil

:)

И аз искам много да си зема Хонда сивик :D:D:D

доста неща прочетох и в много форуми бях....

надявам се в скоро време да мога да си купя новата, но...

за сега сум скромен и се насочвам към 5г

 

lady_evil, ако още не си си зела количка може да споделиш мнения; къде ;какво се предлага...

 

аз сега си мисля, че офертата е да си внесеш количката от германия или австрия (без мита е ве4е :D ) (малко кофти е да си купуваш кола по снимка...ама ако имаш познати там...се се намира начин)

 

лично аз съм се спрял на СИВИК 5генерация 1.5 94г-95г :P японка, обаче с 4 врати, 4е имам да возя и фърфалак с мен ;)

 

П.С. ако имате свежи идеи как с 'колежката' да станем горди собственици на ХОНДА...пишете ;)

 

П.П.С гледайте рекламата на ноата СИВИК... направо щях да се разплача от кеф :Phttp://www.honda.co.uk/civic/ :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lady_evil

Все още не съм си взела кола,но предпочитам да е от България.Друго си е да я погледне някой познат който са разбира поне малко от коли.Но в крайна сметка ако не си харесам от тук ще се принудя да си търся от някъде да ми вкарат.За сега нищо не ми хванало окото,но и аз не търся толкова усилено,защото ще имам парите до един месец.Но от наблюденията ми в мобилето четиривратките са по-рядко срещани :) Аз ще търся Сивик 95г с две врати 90к.с. и да е или металик или черна :D Успех в търсенето!!!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CoolDevil

а каквео ще кажете за тази....

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details

 

аз и в нова тема ще я пусна да кажат повече хора мнение....

 

аааа и кажете какво да гледаме като се спрем на някоя( там техничеси неща...в кой сервиз)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

София - ОмбреВарна - МиамотоПловдив - Зарко...вземи си попълни местожителството

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VamPo

Все още не съм си взела кола,но предпочитам да е от България.Друго си е да я погледне някой познат който са разбира поне малко от коли.Но в крайна сметка ако не си харесам от тук ще се принудя да си търся от някъде да ми вкарат.За сега нищо не ми хванало окото,но и аз не търся толкова усилено,защото ще имам парите до един месец.Но от наблюденията ми в мобилето четиривратките са по-рядко срещани :) Аз ще търся Сивик 95г с две врати 90к.с. и да е или металик или черна :D Успех в търсенето!!!:)

И все пак мисля че това е твоята обява .. http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lady_evil

Всичко добре,но ми се иска да е колкото се може по-нова и задължително японска :) .Така че годината която ме устройва напълно е 95та.Ако немога дълго време да си намеря нещо от тази година ще се огледам за по-старо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CoolDevil
:D:);)А какво мислите за Хондите от Монтана или Враца..... Много Сивици се предлагат там.... :):):) на мен едно приятелче от tuningBG ми каза че не е оферта да си зимам кола от Враца?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lady_evil

Ми,незнам.И аз си харесах една от Враца вчера,но днес вече я нама :) Щом толкова бързо ги взимат,надали са лоши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CoolDevil

Ми,незнам.И аз си харесах една от Враца вчера,но днес вече я нама :D Щом толкова бързо ги взимат,надали са лоши.

Добре е, че ти турсиш с 2 а аз с 4 врати....инаеч мойеше да се бием за някой добър екземпляр :):);):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lady_evil

малко вероятно,защото аз все още нямам парите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Чета ви мненията по въпроса за покупка на кола от Германия например и искам да обясня нещо....Колите там им се налага да се движат по улиците на една истинска държава,а не като нашата.в смисъл ,че няма да видите кола зад която се точи 20 метра сив дим и мирис на изгоряло масло.Годишните им прегледи са пословични с педантичността си също така......не казвам че всички коли там са перфектни,защото чух че има и места където работят турци на пунктовете за ГТП и пускат разни барутарници,но все пак.......Казвам го това,защото приятел си взе кола като моята за 1300евро от прекупвач.на почти 300 000км е,но като видите за каква поддръжка става дума ще ви стане чсно едно:В БГ колите които могат да се мерят по качество с онези там са много малко и май почти всичките са купени и не се продават:)Просто в чужбина нямат улица Цар Симеон откъдето да си купуват оригинални авточасти за без пари....и това си личи,повярвайте ми.а какво значи:не мога да си купя кола просто по снимка,друго си е да я видя?моя познат си я купи точно по снимка и колата си личеше че си заслужава.почти няма причина да се тревожите ако колата има ГТП.успех все пак де

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zarrick

Ми,незнам.И аз си харесах една от Враца вчера,но днес вече я нама :) Щом толкова бързо ги взимат,надали са лоши.

Една черничка 1995, 1.5 за 3650 ли беше, :D И аз я видях. И запитване имаше. Отговора беше че не е инвалидна, не е блъскана и е била внесена преди 3-4 дена. Ако сичко тва е било истина само можем да съжаляваме. Ако не беше чак във Враца мислех и аз да я погледна. (що не беше в Карбонат или Поморие :) ) Бързо я лапнаха. Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CoolDevil

Пак от мен :)

Какво мислите за тази оферта...

заслужава ли си според вас да ходя да си я зема :hondarulez::offtopic:

Ето я и количката :tooth:

 

ето и 3 снимчици на прима-виста(горе е линка с цялата обява)

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

 

Кажете си свободно какво мислите :)

Редактирано от CoolDevil

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Мисля да си купя Honda Civic,но преди това искам да знам предимствата и недостатъците на тези коли,понеже ще я купувам със заем и трябва да я изплащам 5 години. :hondarulez: Спряла съм се на Honda Civic хечбек с 2 врати 95г.Искам да е японска,а не англииска.До 5000лв.Много Ви моля да ми кажете какви са предимствата на тези коли и къде са им слабите места.Скъпо ли излизат за поддръжка.Много ще съм щастлива да чуя мнението на хора,които карат Honda и разбират от тези коли.Благодаря Ви предварително! :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lady_evil

Ми,незнам.И аз си харесах една от Враца вчера,но днес вече я нама :tooth: Щом толкова бързо ги взимат,надали са лоши.

Една черничка 1995, 1.5 за 3650 ли беше, :hondarulez: И аз я видях. И запитване имаше. Отговора беше че не е инвалидна, не е блъскана и е била внесена преди 3-4 дена. Ако сичко тва е било истина само можем да съжаляваме. Ако не беше чак във Враца мислех и аз да я погледна. (що не беше в Карбонат или Поморие :offtopic: ) Бързо я лапнаха.
Точно за тази говорех.Покриваше всичките ми изисквания.Но уви...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Любомир Велчев

Миналата година ходих до Дупница там има доста коли.Внасят ги от Германия с автовози и цените са по-ниски.Но трябва доста да се обикаля и то с човек ,който разбира и всичко е въпрос на пазарлък. Успех с покупката. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Миналата година ходих до Дупница там има доста коли.Внасят ги от Германия с автовози и цените са по-ниски.Но трябва доста да се обикаля и то с човек ,който разбира и всичко е въпрос на пазарлък. Успех с покупката. :rolleyes:

Така ти казваха джамбазите ли?От Дупница съм докарал 15-тина коли няма6е 1 от Германия....си4ко е от Италия.Но определено колите там бяха с голяма разлика като цена.На сивиците 5-та до 1500 лв сравнено с цена във Варна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CoolDevil

Така ти казваха джамбазите ли?От Дупница съм докарал 15-тина коли няма6е 1 от Германия....си4ко е от Италия.Но определено колите там бяха с голяма разлика като цена.На сивиците 5-та до 1500 лв сравнено с цена във Варна

от Враца пак не е много добре както разбирам :rolleyes: ама само не разбрах от куде е добре да си земе човек Хондата....само от куде не...хахахах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Еми 1 кола като е 4итава и от Зимбабве да я вземе6 се тая.Не разбирете ли 4е си4ко е до късмет.Дали е Хонда или някаква друга марка няма зна4ение.Застава6 на Кулата или отива6 в Кюстендил примерно и си 4ака6 автовоза с твойта Хонда....така 6те я види6 в състояние преди да е напудрена и излъскана кат лампено 6и6е. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dead man

Само да кажа колите са много здрави и аз лично ги препоръчвам (нищо че не карам Хонда ама да не ти пука.....)))) :D;):angry::):):bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

Еми 1 кола като е 4итава и от Зимбабве да я вземе6 се тая.Не разбирете ли 4е си4ко е до късмет.Дали е Хонда или някаква друга марка няма зна4ение.Застава6 на Кулата или отива6 в Кюстендил примерно и си 4ака6 автовоза с твойта Хонда....така 6те я види6 в състояние преди да е напудрена и излъскана кат лампено 6и6е. :angry:

Няма как да е читава ако е от ИТАЛИЯ гаранция 100% че ще има нещо прецакано тия са по-зле и от нас в подръжката и сервизирането а за Дупница, Враца, Монтана и Горубляне всички знаем че ги взимат точно от там или след тежък удар от германия след покупка си пригответе още поне 5-600лв за ремонтчета и смяна на консумативи на мен ми отидоха 750лв. след подобна покупка от Монтана :bg: Редактирано от krasimir_01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

По зле и от нас какво 6те ре4е,не слагай си4ки под 1 знаменател 6тото аз имам претенции 4е си подържам колата със сигурност по добре от доста хора тук :D После казва6 4е 100% кола от Италия 6е е прецакана,ми нали про4ете кво съм писал"си4ко е до късмет" тва 4е ти не си си отварял о4ите и си дал пари да я дооправя6 си е твой проблем.Пак ти казвам и от Зимбабве 4итавата кола е 4итава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Няма как да е читава ако е от ИТАЛИЯ гаранция 100% че ще има нещо прецакано

Ела да видиш моята :D . Освен консумативи нищо не се е налагало да се ремонтира :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...