Jump to content
Guest ShEfA

Пламъци от гърнето-о-о!

Recommended Posts

Guest ShEfA

Търсих, но не можах да намеря от какво се получават на "по-мощните" коли пламъците от ауспуха. Аз си мисля, че се дължи на неизгорено гориво... но как се прави да се подпали или нарочно ли е така, ако да защо... търсих в гугъл-чо exhaust flames и ми излезнаха страници на фирми, които предлагат специални комплекти по 14$, които ги инсталираш за по-малко от час и почваш да хвърляш пламъци през ауспуха. Но не мисля, че си го слагат това хората за да е интересно. Ако някой знае информация, да дава, защото на мен ми излизат само такива компекти... мен ме кефи как изглежда, но би ме радвало, ако колата си ми го прави защото така е добре, а не защото аз й паля пр**ните :) Благодаря за отделеното внимание :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest at_chuchev

На една серия на пимп май райд..на един му сложиха точно някъв "кит" за да хвърля пламъци ..запалиха я ..хвърляше пламъци като змей...но казаха, че било нелегално и го махнаха :)...Идеята ми е, че май става точно с това което ти си намерил...Ама все пак може да е възможно и без тия джаджи..знам ли и аз.. :DАко ти се занимава потърси си серията ...от 3 сезон беше май...оп..http://www.eatmyflames.com/Водят ги: exhaust flame thrower ...На страницата има и клипче..показно

Редактирано от at_chuchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mario Pankov

Търсих, но не можах да намеря от какво се получават на "по-мощните" коли пламъците от ауспуха. Аз си мисля, че се дължи на неизгорено гориво... но как се прави да се подпали или нарочно ли е така, ако да защо... търсих в гугъл-чо exhaust flames и ми излезнаха страници на фирми, които предлагат специални комплекти по 14$, които ги инсталираш за по-малко от час и почваш да хвърляш пламъци през ауспуха. Но не мисля, че си го слагат това хората за да е интересно. Ако някой знае информация, да дава, защото на мен ми излизат само такива компекти... мен ме кефи как изглежда, но би ме радвало, ако колата си ми го прави защото така е добре, а не защото аз й паля пр**ните :) Благодаря за отделеното внимание :D

Ами виж сега. Има две опции:- Ако искаш голям пламък си купуваш от тези горелки които си гледал. Но те са доста по скъпички, до колкото си спомням излизаха към 80 долара.-Ако се оглеждаш за нещо като на колите от WRC, слагаш права тръба без междинни гърнета съмо със едно крайно и като сметяш скоростите ще изкарва огън през аспуха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

Има три възможности за които се сещам. Едната е тази която ти си намерил. Другата е точно от неизгоряло гориво, което се запалва от високата температута на колекторите ( не става при наще слаби мотори ) :). Другия варянт не е на добре. Получават се детонации от които можеш и да си останеш без мотор. Дори при някои от двигателите се инжектира вода за да се избегнат детонациите. Не е препорачително да се кефиш на третия вид пламачета. :D

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

Ето примерно... това или миналото лято... TT-то на Prospeed бълваше огньове от ауспуха, сигурно е нямал средно гърне ли кой знае.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Това което си гледал и по принцип истинските пламъци са в следствие на използването на Анти-лаг система при Турбо автомобилите.Всичко останало са имитации някакви или недобре настроен двигател.Тъй като нито имаш Турбо нито Анти-лаг система,можеш да си купиш имитация за ефект/като светещите пръскалки/Разтърси се в Рали-форума за по подробни обяснения.Най ефектни пламъци и звуци издава Lancia Delta HF-Integrale.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest street_force

тт то няма анти лаг не говори глупости пламуците също така не се дължата на детонации в двигателя просто когато върнеш газта и докато се очовечи кво да прави пц то минава поне един оборот с богата смес която отива в ауспуха и се самозапалва от топлината

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside

Става също ако спреш за малко тока на бобината :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 8100rpm
:) Значи тези пламаци се поучават от не изгорели газове не мога да кажа дали се възпламеняват от нагорещелите се колектори но не е нищо особено всички коли го имат и има елементарни схеми по които може да се направи мога да ви я постна схемата самоче требва да я сканирам.Например моята кола ЕК4 като удари до прекъсвач хвърля пламаци от гърнето такаче нищо особено.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

тт то няма анти лаг не говори глупости пламуците също така не се дължата на детонации в двигателя просто когато върнеш газта и докато се очовечи кво да прави пц то минава поне един оборот с богата смес която отива в ауспуха и се самозапалва от топлината

Хроноса е прав :) но това не пречи и ти да си абсолютно прав :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov

е добре а резонатора пречи ли? ако пречи да го махам изкам и аз пламъци :unsure: иначе тръбите са прави до колкото позволява колата отдолу ... :D но не фърля огън деба май слаба ше дойде :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

А не трябва ли и сместа да прекалено богата, за да излиза пламък? Все пак пламъка е от гориво, а за да има гориво там, значи не е изгоряло в цилиндъра+голямо предварение (12градуса май беше нормално, а на състезателните беше към 15-17 ако не се лъжа). Такова предварение би прецакало естествено обиновен двигател. Аз така си го обяснявам най грубо. Естесвено не изключвам и всички останали варианти за електрониката и т.н

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Става също ако спреш за малко тока на бобината :D

Това ми се е случвало, но така ми гърмеше ауспуха, че щяха да ме замерят хората от една кооперация :D .....Стана като ми се откачи палеца в делкото (не беше сложен добре) и се опитвах да запаля. Въртиш стартера.......нищо не се случва и изведнъж страшен гръм и огън през ауспуха. :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe

ако искаш да си почистиш гърнето припомпваш до червено и как си е там гасиш аз съм го пробвал на лада после като запалиш и оган и на гърнета ще се нагладате, изтреля го на два метра и огън имаше одзад :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

ако искаш да си почистиш гърнето припомпваш до червено и как си е там гасиш аз съм го пробвал на лада после като запалиш и оган и на гърнета ще се нагладате, изтреля го на два метра и огън имаше одзад :blink:

Да, така е, само че ако си забелязал, точно заради това като вритнеш ключа на хондата, оборотите падат плавно до 750 и тогава загасва, ако е инжекцион, иначе незнам как е Редактирано от D16A8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beneton4o
:huh: Изглежда яко наистина и привлича внимание,точно затова се предлагат тези циркаджийски китове.Аз лично бих си сложил такъв,единствено ако ползвах автомобила си само вечер на къси дистанции :blink: ,но тъй като имам само една кола..........Благодаря,но ще пропусна :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

потърсете в youtube или google videos дино на формула1 двигателима и на хондакато върнат газта, и гърми, изхвърля пламъци през отворените колекториама там колекторите светят червено, чак прозрачни стават!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

потърсете в youtube или google videos дино на формула1 двигателима и на хондакато върнат газта, и гърми, изхвърля пламъци през отворените колекториама там колекторите светят червено, чак прозрачни стават!

Точно от там ми дойде идеята за темата, от онзи двигател на F1 Honda, който го тестват в камерата... ммм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

ако питаш мен просто си махни колекторите и се наслаждавай на барбекюто ,аз карах така около месец една чешка стара кола със задно и ми правеха път да мина като ме чуят ;) ,но не знам при продължителна употреба в този вид дали няма да си стопиш радиатора и да си потрошиш двигателя ... иначе другия вариант е наистина просто да опънеш една тръба до отзад и яко да преобогатиш сместа ... ще гърми ще трещи и ще фърля огнени топки като ламя кръвопийка ,ама и доста ще дими ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 4efo822

За мен малките пламъчета са от неправилно регулирана горивна смес!Не може да изгори ялата дозгаря с детонация в ауспуха ;)Преди имах Алфа 75 с 4 карбратора и тоя тип пламъчета и гърмежи си ги получавах винаги при отнемане на газта или намаляне на включена скорост!Като картечница трещеше ;););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CityNight

Най-често това,което се вижда и по БГ улиците...е просто кола турбо,и права тръба,или само последно гърне....разширени са входящ и изходящ колектор(фланци и глупости) заради многото еъздух и просто горещите газое от двигателя,няма къде да се въртят,че да загаснат...та като се превключи предавка(и се вдигне налягането в изпускателната система),и хвърля леко пламаче.Виждал съм го на доста коли,но най-драматично за изхабените по него сравнително малко пари го правеше едно Е36 IS'ка с турбо и все още некупено гърне(с права тръба).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside

ако искаш да си почистиш гърнето припомпваш до червено и как си е там гасиш аз съм го пробвал на лада после като запалиш и оган и на гърнета ще се нагладате, изтреля го на два метра и огън имаше одзад :)

Да, така е, само че ако си забелязал, точно заради това като вритнеш ключа на хондата, оборотите падат плавно до 750 и тогава загасва, ако е инжекцион, иначе незнам как е
Интересно това не съм го забелязвал Ще опитам след малко ;) Как като му спреш тока ще изчака да падне на 750 оборота и тогава да угасне :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

ако искаш да си почистиш гърнето припомпваш до червено и как си е там гасиш аз съм го пробвал на лада после като запалиш и оган и на гърнета ще се нагладате, изтреля го на два метра и огън имаше одзад :angry:

Да, така е, само че ако си забелязал, точно заради това като вритнеш ключа на хондата, оборотите падат плавно до 750 и тогава загасва, ако е инжекцион, иначе незнам как е
Интересно това не съм го забелязвал Ще опитам след малко :guns: Как като му спреш тока ще изчака да падне на 750 оборота и тогава да угасне :angry:
Еми, дай газ до 5-6000 оборота и в този момент врътни ключа и гледай. Няма разлика дали е завъртян ключа или не. Поне до 7-800 оборота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

разбира се, че няма да има разлика - като се върне газта и оборотите са над 1000, се спира бензина (и може би и запалването) така че докато не паднат до 1000, горене няма. разликата е след товаладата е с карбуратор. там бензин се впръсква в колекторите от карбуратора в зависимост от въздушният поток, няма значение дали е на контакт или не. дори и помпата е механична, и продължава да си помпи докато двигателя се върти. така че като развъртиш до високи обороти и изгасиш, но продължиш да натискаш педала на газта, доста бензин се впръсква, за всичките обороти, които прави двигателя преди да спре. И този бензин заедно със въздуха добре смесен, отива в ауспуха. и после като запалиш, и сместта в ауспуха се пали и гърми могъщо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest z350

Най ефектни пламъци и звуци издава Lancia Delta HF-Integrale.

И на това NSX-че му излизат пламъци :) И звукът му е по-ефектен от Ланчата ;)

Публикувано изображение

 

Сузука 2006 Japan GT серии

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Asenski

Не знам защо намесвате flame trow със не изгорели газове.Едното хвърля огън на един два метра и е забранено(flame trow).A другото се вижда дори и на светло и пламъкът е на не повече от 15-20см,чува се много и е много яко наистина.А се постига най-лесно при карбуратор с колектори и от тях до края едно тръба,карбуратора с малко по широки жигльори даваш газ и какво да видиш?Като пуснеш педала от зад се чува едно много яко припукване и в същото време ОГИН :);) .П.С. Един приятел караше едно пежо 205 така направено но без да пипа карбуратора и като му даваше повечко газ се получаваше този ефект но при него само на тъмно щото пежарата беше 1.1л.Звукът беше много силен и готим (мен ме кефеше) ;):):);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...