Jump to content
Guest 8100rpm

Абе гледаите това

Recommended Posts

Guest Antony

Те хората сами си казаха "цгфилурвхглхагф". Тоест ЗВЯР :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest miHo

тва първото джапонче почна да заеква и да си губи гласа чак...от възторг.....ама е тва е животно....как мзно пълнеше турбината.....по оборотите на който се развърташе тряяя да е БАЯ АМА БАЯ голяма ..... :):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PRO-DRIVER

Типичен турбо динозавър кола за истински мъже че и на Кеичи доста му играеха ръцете като се има предвид че това сигурно му е 10 000-та обиколка по тая писта .Според мен е трудна за овладяване-неудобна ама ако са се качили сефте може да им трябва време за адаптация а после стой и гледай :) иначе много пълни оборотомера. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RIP

Уникална машина , нямам думи просто

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

...пресъхна ми устата - не съм виждал по як клип ... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

загледайте се внимателно как идва бууста на NSX-a и после пак се замислете колко е голяма турбината и дали е правена както повечето хора тук правят турбо :)Ако беще наистина голяма турбина за този двигател по завоите и Кеичи нямаше да я вкарва в пътя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest miHo

загледайте се внимателно как идва бууста на NSX-a и после пак се замислете колко е голяма турбината и дали е правена както повечето хора тук правят турбо :)Ако беще наистина голяма турбина за този двигател по завоите и Кеичи нямаше да я вкарва в пътя.

абе тя може да не му е голяма турбината на двигателя..просто самата турбина е мн голяма като модел..гледах няколко клипчета още и този който гледах последна дадоха че е gt42 a това е огромно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

загледайте се внимателно как идва бууста на NSX-a и после пак се замислете колко е голяма турбината и дали е правена както повечето хора тук правят турбо :DАко беще наистина голяма турбина за този двигател по завоите и Кеичи нямаше да я вкарва в пътя.

той и не успя, качи я на бордюра веднъжа има собствен NSX (и то NSX-R), карал е доста нисани с малък двигател и голямо турбо - така че не е като да му липсва опит. и пак се озори.вярно на малката, тясна и насечена писта е теста, а и той обича да си прави бъзици - но тази кола беше невъзможна за дрифтене. то по принцип колите със заден (среден) двигател са труднискайлайна Z-Tune е с по-малък двигател а вади повече коне - но там турбото 'идва' много по-прогресивно и няма такива подскоциизобщо кола с турбо много трудно се наглася, и то да става за каране - още по-трудно. голям майсторлък се иска да се кара кола със голямо турбо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

мързи ме да го гледам пак , така че бързичко се извинявам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...