Jump to content
Guest ReSPecT

Питане ?

Recommended Posts

Guest ReSPecT

Така един приятел има турбо траби кулер и фланци от рено 5 1,4турбо мога ли тва нещо да го закова на моито хонде д13б2.Интересува ме ще стане ли какво още ще ми трябва за да стане номера моля компетентните да отговорят защото може да има и 1,3 турбо в клуба вече ако става номера.

Редактирано от ReSPecT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Mисля си ,че ще ти трябва инжекцион и ECU.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

що бе? хората и турбо с карбуратори правят. Хващай се на хорото щом ти се занимава, ентусиазма е важен :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Oф , аз не знам що реших, че за д15б2 става въпрос .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ReSPecT

Добре да се хвана ама като си нямам никакви технически понятия как да се хвана за това искам съвет ще трябва ли да правя не6то по самия мотор и как става номера при карбуратора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest charlie

Става само ако карбуратора е пред турбината. Турбината набива вече готова смес, иначе ще издухаш горивото от карбуратора. По принцип и другото е възможно, но ти трябва специфичен карбуратор за турбо. Разбира се в карбуратора се подменят жигльорите за да храниш животното. Само че с предваренията как ще се оправиш не знам, но би трябвало да работи с леки донамествания на делкото и може би по яка мембрана на вакум регулатора. Но разбира се говориме за неагресивни неща щото на това 1.3 само това му трябва... Подобна магария е правил Киро(streed force) на Лада и се получава "нещо"...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ReSPecT

С две думи ми трябва специалист които да ми я направи но няма гаранция че ще стане ако ще е за "нещо" по добре да не се прави.Аз съм на принципа или ще е като хората или няма да се прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest charlie

E айде сега - целта не ми е да те откажа от проекта. Просто казвам че "шута в дупето" след 3-ката примерно няма да бъде огромен. Да кажеме че допълнителни 20-30 коня на ~0.5 ~0.7 бара са доста добро "нещо". Просто казвам че трябва да се направи с мярка, защото има много тънка граница м/у кола да се юрка човек и кола за всеки ден. За да те успокоя по груби сметки не повече от 300 - 400 лв. би трябвало да ти струва проекчето, ако имаш частите на готово. Но първо трябва да се направят малко сметки за да е по ясна картината, като турбина, колектори, дали трябва интеркулер и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ReSPecT

Аз съм намерил кулер траби за него и турбо с фланци цял кит от рено 5 само колектори ще трябва да направя така поне мисля незнам не съм запознат с турбинирането но реното и то е карб дето е свалено турбото от него значи би трябвало горе доло да паснат нещата.Ама колкото повече ми разясните толкова по добре ще е за мен да знам дали си струва да си хвърлям парите аз се надявам ако и забода турбо поне 90-100 кобилки да стане даи боже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

Аз съм намерил кулер траби за него и турбо с фланци цял кит от рено 5 само колектори ще трябва да направя така поне мисля незнам не съм запознат с турбинирането но реното и то е карб дето е свалено турбото от него значи би трябвало горе доло да паснат нещата.Ама колкото повече ми разясните толкова по добре ще е за мен да знам дали си струва да си хвърлям парите аз се надявам ако и забода турбо поне 90-100 кобилки да стане даи боже.

май е по-добре да му метнеш едан д15б2 или нещо подобно за тия пари вместо турбо по мое мнение де защото и аз съм със същия двигател но не мисля ако имам парите здраве и живот да си играя с турбо на това малко двигателче

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RIP

не става ли да се сложи инжекцион и p28 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest street_force

колега пиши едно лс да ти реда оферта можеш и да подкараш онда турбо с карба е много по лесна таботата и всичко ще стане идиотщинасъщо така се интересувам продаваш ли сетъпа ако да пак на лс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest STANCHO 1

Ей моя помисли преди да сложиш глаата в торбата имам приятел който вече е с почти 10 к назад и е решил че трябва да смени колата така че то винаги ще има едни 20 30 коня които все няма да стигат. Така че ..................... :D И междудругото не трябва ли електроника която да управлява сместа въздух бензин и още една камара дреболийки ?????????? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

И междудругото не трябва ли електроника която да управлява сместа въздух бензин и още една камара дреболийки ?????????? :D

The turbocharger was invented by Swiss engineer Alfred Buchi, who had been working on steam turbines. His patent for the internal combustion turbocharger was applied for in 1905. Diesel ships and locomotives with turbochargers began appearing in the 1920s.

 

One of the first applications of a turbocharger to a non-Diesel engine came when General Electric engineer, Sanford Moss attached a turbo to a V12 Liberty aircraft engine. The engine was tested at Pikes Peak in Colorado at 14,000 feet to demonstrate that it could eliminate the power losses usually experienced in internal combustion engines as a result of altitude.

 

Turbochargers were first used in production aircraft engines in the 1930s prior to World War II.

Нали не мислиш, че тези двигатели са имали ЕКУ? :D Стига бе ... истинска класика си е карб. с турбо. ;)

... но не на 1,3 ами ако може на нешто 7L V12 ... даже то ще иска 2 турбини :D;)

Редактирано от Didko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest STANCHO 1

класика която не съм виждал никой в бг да я прави с изключение на една лада която не е с ладен мотор :blink: така че ...............................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...