Jump to content
Guest PARADOX_sf

Проблем с чистачките

Recommended Posts

Guest PARADOX_sf

Като карам до около 140 си работат с лека мъка, при 170 едвам се движат при над 200 вече все едно ги няма. При 2 сивик-а го забелязвам тоя проблем. Единия е 92-ра другия 97-ма.Това нормално ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

Според мен това си е нормално. Все пак при по-голяма скорост се увеличава и въздушното съпротивление. Ефекта ще е по-силен особено ако имаш крилце на чистачката.P.S.Щом при 200 не си ги обърнал на обратно са си добре. :)

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rossen

Според мен това си е нормално. Все пак при по-голяма скорост се увеличава и въздушното съпротивление. Ефекта ще е по-силен особено ако имаш крилце на чистачката.P.S.Щом при 200 не си ги обърнал на обратно са си добре. :lol:

Явно при всички е така :D , но не мога да го приема за нормално.Според мен перата са по-дълги и трябва по-мощно двигателче, за да преодолява по-голямото триене вследствие на въздушния натиск при по-високи скорости....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

при мен е същата работа :lol: за съжаление не виждам решение. Трябва си по-мощен мотор явно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

при мен е същата работа :lol: за съжаление не виждам решение. Трябва си по-мощен мотор явно...

Да си сложим турбо на чистачките , това е решение :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

при мен е същата работа :lol: за съжаление не виждам решение. Трябва си по-мощен мотор явно...

Да си сложим турбо на чистачките , това е решение :D
Хаха, и като сменяш бързината и се чува "пфс-с-с"... блоуофа :D Ох, напиках се да се хиля като си представих с каква скорост се движат наляво-надясно :DИскрено се извинявам за офтопика, но просто... съжалявам! Редактирано от ShEfA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Абе вие се ебавате ама при Акорда с 200 имат само леко затруднение, а моторчето му е едно дребно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rossen

Абе вие се ебавате ама при Акорда с 200 имат само леко затруднение, а моторчето му е едно дребно...

Дребно, дребно, ама явно е по-мощно :) Друго, което ми идва наум - периодичната профилактика на лостовата система (почистване, смазване) може и да помогне малко...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Приятели , вие при дъжд с двеста ли карате - внимавайте с аквапланинга . :)

Редактирано от F18 Hornet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

абе мани 200-те.... аз със над 130 почвам да го усещам проблема. Някой ден ще се рови по въпроса, да видим някой тунинг с акордожо моторче дали не може да се измисли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mario Pankov

А защо ли на мен ми се струва че си за моторче? Провери какъв волтаж стига до него също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

разясни малко, ако напрежението е ниско, това как поставя проблема върху моторчето? на мен би ми звучало като кофти контакт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tiholov

Аз за скоростта на чистачките (Accord) не съм виждал видима разлика,но при 140 пръскачките ми пръскат в долния край на стъклото и неможеш да измиещ нищо, при по- ниска скорост струята се качва нагоре и е по-добре, най- добре е при ниски скорости или спряло положение, тогава си пъскат до горния край на стъклото. Та извода ми е че сигурно при висока скорост на чистачните тябва да им е лесно да се вдигат и трудно да се свалят. Може да се помисли и за промяна на ъгъла на пръскачките, като при регулируемите фарове, а ако е авоматично ще е супер, че къде с тиа скорости ще въртиш копчето и ще следиш каде ти пръскат. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ми да, един тръба на Пито, цифров диференциален манометър и оттам спрямо скоростта на въздушния поток пръскалките автоматично ще се насочват така че струята винаги да попада в средата на джама :D или пък може да се варира малягането на пръскане. В същото време нова малко крилце на шофьорската чистачка може да си мени ъгъла на атака в зависимост от моментната посока на движение на чистачката и по този начин въздушния поток да помага на движението на чистачките и в двете посоки :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest plamoni

ми да, един тръба на Пито, цифров диференциален манометър и оттам спрямо скоростта на въздушния поток пръскалките автоматично ще се насочват така че струята винаги да попада в средата на джама ;) или пък може да се варира малягането на пръскане. В същото време нова малко крилце на шофьорската чистачка може да си мени ъгъла на атака в зависимост от моментната посока на движение на чистачката и по този начин въздушния поток да помага на движението на чистачките и в двете посоки ;);)

луд 4овек ;) Редактирано от plamoni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

мисля че точно крилцето на чистачката спомага като пръснете да пренасочва струята/въздушният поток нагоре при висока скорост.. поне при мен така съм забелязал че се получава ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tiholov

Аз също имам перце, но струята е под чистачките и няма как да мине отгоре, а крилцето според мен съдейки по формата му е за да натиска чистачката към стъклото. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

Аз също имам перце, но струята е под чистачките и няма как да мине отгоре, а крилцето според мен съдейки по формата му е за да натиска чистачката към стъклото. :dry:

сигурно е и за да притиска чистачките към стъклото, но съм забелязал (при мен има само лявото перце) че при по голяма скорост, струлята от ляво успява да пръска стъклото... незнам как при теб се навира под чистачката :D (не говоря за 200км/ч а за 120-150км/ч)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mario Pankov

Ами естествено е като е слабо напрежението моторчето да няма мощност и при по-силен въздушен поток да не му достига такава. Всяко нещо, което работи с ток, при падане на напрежението губи естествените си възможности. Мощността е произведение на волтажа и ампеража. И като е нисък волтажа, естествено пада мощността. И въпросното моторче няма ресурс за да се пребори със въздушният поток при по-висока скорост. Аз на мойта и със 190км/ч като карам, пак си ми работи нормално. Кофти контакт ( ако имаш в предвид късо съединение ) не е. Ако стане късо - бум, бушона заминава. Ако не замине, тогава моторчето. А на Парадокса, разглоби си моторчето ако ти се занимава и виж в какво състояние са четките на ротора. Ако са изхабени, от тях ще е причината. Това става най-често. Ако са те, купуваш едни нови, сменяш ги и си готов.

Редактирано от Mario Pankov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Требе да мерна волтажа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...